8 حقایق شگفت انگیز تغذیه کدو و فواید سلامتی آن

دسته‌بندی نشده


انتخاب و ذخیره سازی

برش کدو تنبل
بخش برش کدو تنبل در بازار ژاپن

کدو تنبل را می توان در تمام طول سال به راحتی در بازار یافت. میوه کدو تنبل کاملاً توسعه یافته و سالم بخرید ، نه قسمت های آن. به دنبال میوه رسیده با نت چوبی خوب ، دست سنگین و ساقه ضخیم باشید. از بریدگی و کبودی در افرادی که سطح آنها چروکیده است خودداری کنید.

کدو تنبل رسیده و رسیده را می توانید هفته ها در خانه نگهداری کنید تا در مکانی خنک و با تهویه مناسب در دمای اتاق نگهداری شود. با این حال ، قطعات بریده شده باید در یخچال قرار داده شوند تا بتوانند چند روز خوب نگهداری شوند.

روش تهیه و سرو

برخی از انواع ترکیبی معمولاً با حشره کش اسپری می شوند. بنابراین ، آنها را کاملاً زیر آب جاری بشویید تا خاک ، خاک و بقایای حشره کش / قارچ کش حذف شود.

انتهای ساقه را بریده و همه میوه ها را از وسط نصف کنید. ساختار داخلی شبکه مانند را برداشته و دانه ها را کنار بگذارید. سپس تفاله را به اندازه دلخواه برش دهید. به طور کلی ، گوه های کوچک و یکنواخت هنگام پخت و پز ترجیح داده می شود.

تقریباً تمام قسمتهای گیاه کدو تنبل ؛ میوه ها ، برگ ها ، گل ها و دانه ها خوراکی هستند.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • کدو تنبل را می توان در انواع دستور العمل های خوشمزه ، سرخ شده ، خورشتی استفاده کرد. با این حال ، بهتر است بعد از بخار بخورید تا بیشترین مقدار ممکن مواد مغذی دریافت کنید. در چین ، از برگهای کدو تنبل جوان به عنوان سبزی پخته یا در سوپ استفاده می شود.

  • در شبه قاره هند ، جایی که محبوب است “کادو یا سیتافال” ، کدو تنبل در تهیه سبزی ، غذاهای شیرین (حلوا) ، دسر ، سوپ ، کاری و غیره استفاده می شود.

  • میوه های مورد استفاده در کیک ، پنکیک ، پنیر ، راویولی و غیره برای آماده سازی در اروپا و ایالات متحده آمریکا.

  • ناگت های طلایی سوفله ها ، پرکن ها ، سوپ ها و موارد دیگر را می سازند.

  • دانه های کدو تنبل (پپیتا) را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید.

همچنین ببینید

≺≺ حقایق تغذیه تخم کدو تنبلبه

≺≺ کدو تنبل بلوط حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

≺≺ کدو اسپاگتی حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

بازگشت به سبزیجات از جانب کدو تنبلبه برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با تمام توضیحات حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

Ck بازگشت به صفحه اصلی.

ادبیات تکمیلی:

  1. صفحه اطلاعات سرطان دانشکده پزشکی استنفورد – تغذیه برای کاهش خطر ابتلا به سرطان (پیوند در پنجره جدید باز می شود).

  2. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  3. رشد باغ خود را دنبال کنید – توسعه دانشگاه کشاورزی.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *