کاهش کلسترول – اطلاعات اولیه

افراد طی سال‌های متمادی به تدریج تحت تأثیر کلسترول خون بالا قرار گرفته‌اند که معمولاً کلسترول بالا نامیده می‌شود. چند نوع کلسترول وجود دارد، اما دو نوع آن به طور خاص مشخص می شود – لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL)، که اغلب به عنوان کلسترول بد شناخته می شود و لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL)، … ادامه

دیابت نوع ۲ – کلسترول HDL بالا می تواند به کنترل مستقیم دیابت کمک کند

لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL)، همچنین به عنوان نوع “خوب” کلسترول شناخته می شود، برای کمک به پیشگیری از بیماری قلبی و عروق خونی که می تواند از عوارض دیابت نوع ۲ باشد، شناخته شده است. اکنون، طبق تحقیقات دانشگاه فلورانس، به نظر می رسد HDL می تواند مستقیماً به کنترل دیابت نوع ۲ نیز … ادامه

غذاهایی که کلسترول و تری گلیسیرید را کاهش می دهند

برای کاهش موثر کلسترول بالا، تعدادی از تغییرات کلیدی وجود دارد که می توان در غذا و رژیم غذایی شما ایجاد کرد. آجیل هایی مانند بادام گردو و گردو دارای مقادیر زیادی چربی تک غیراشباع یا چند غیراشباع هستند بنابراین به کاهش کلسترول کمک می کند. مطالعات جدید نشان داده است که خوردن آجیل – … ادامه

از بروز حمله قلبی جلوگیری کنید – درمان گران قیمت بیشتری ندارید؟

شما می توانید از انتخاب های سبک زندگی سالم استفاده کنید و از عوامل خطر CAD (بیماری عروق کرونر) جلوگیری کنید. اگر قبلاً از بیماری عروق کرونر رنج می برید، می توانید عوامل خطر را نیز کاهش دهید و مشکلات قلبی خود را کنترل کنید. مقصر اصلی بیماری قلبی سبک زندگی نامنظم و عادات غذایی … ادامه

چگونه سطح کلسترول خود را مدیریت کنیم

کلسترول ماده پیچیده ای است که برای مغز، یکپارچگی سلول ها و ساخت هورمون های جنسی مورد نیاز است و عمدتاً در حیوانات یافت می شود. آنها را می توان به عنوان لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) و لیپوپروتئین با چگالی کم طبقه بندی کرد. LDL بد است زیرا چربی ها را به بافت ها … ادامه

پنج کار طبیعی که می توانید برای کاهش فشار خون بالا انجام دهید

چند سال پیش سطح کلسترولم حدود ۲۳۰ بود و ۲۵ پوند اضافه وزن داشتم. دکترم به من گفت که اگر نتوانم سطح کلسترولم را پایین بیاورم باید دارو مصرف کنم. دلیلش این بود که در نهایت می توانست بر فشار خون من تأثیر بگذارد. این من را نگران کرد زیرا پدرم چند سال قبل در … ادامه

چگونه کلسترول بد خود را کاهش دهیم

کاهش سطح کلسترول نیازی به چیزی نیست که فقط دارو می تواند انجام دهد. همه کلسترول ها بد نیستند. شما دو نوع در خون خود دارید. یکی خوب و دیگری بد محسوب می شود. این دو نوع لیپوپروتئین با چگالی کم (LDL) و لیپوپروتئین با چگالی بالا (HDL) شناخته می شوند. این سطوح LDL است … ادامه

غذاهای کم سدیم – ۵ نکته برای کاهش سدیم در رژیم غذایی بدون از بین بردن طعم

در این مقاله با اهمیت تعدیل سدیم در رژیم غذایی خود و ۵ نکته برای خوش طعم کردن غذاهای کم سدیم آشنا خواهید شد. سدیم جزء جدایی ناپذیر عملکرد صحیح بدن است که به طور طبیعی در بسیاری از غذاهایی که می خوریم یافت می شود و همچنین از طریق افزودن نمک خوراکی وارد بدن … ادامه

مدیریت کلسترول برای یک احمق کامل

شاید کتابی را که برای تعمیر فولکس واگن برای کل احمق بود به یاد داشته باشید. این کتاب A Manual Of Step By Step Procedures For The Complete Idiot نام داشت. من فکر می‌کنم وقتی پزشکشان بعد از آزمایش سالانه به اکثر مردم می‌گوید کلسترول بالایی دارند، احساس می‌کنند یک احمق کامل هستند. اکثر مردم … ادامه

سلامت طبیعی – نکات اسپا خانه سالم برای قلب

من در یک سخنرانی به همراه دو متخصص قلب درباره سلامت قلب زنان صحبت کردم. من لباس قرمز نپوشیدم اما سنجاق لباس قرمزم را پوشیده بودم! (مستقیماً از روی جعبه چای Celestial Seasonings سفارش داده شده است!). از اینکه نه تنها برخی از نکات اسپای خانه سالم برای قلب خود را ارائه کردم، بلکه به … ادامه