اپل در سال‌های ۲۰۲۶ و ۲۰۲۷ آیفون تاشو و آیفون با فیس آیدی زیر نمایشگر را معرفی می‌کند


احتمالا آیفون ۱۸ از نوع تاشو بوده و در مدل‌های پرو آیفون ۱۹ نیز دیگر قابلیتی مانند داینامیک آیلند وجود ندارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، پیش از این شایعاتی مبنی بر عرضه آیفون تاشو در سال ۲۰۲۶ منتشر شده بود اکنون یک رسانه کره جنوبی گزارشی را منتشر کرد که این تاریخ را تایید می‌کند. به نظر می‌رسد اپل دو نمونه اولیه آیفون تاشو را در دست توسعه دارد که ممکن است یکی از آنها در سال ۲۰۲۶ معرفی شود.

 طبق گزارش‌های منتشر شده، کانگ مین سو از محققان ارشد بازار به مخاطبان خود در کنفرانس صفحه نمایش کره ۲۰۲۴ گفته است اپل دیرتر از دیگر رقبا در سال‌های آینده گوشی‌های تاشو و دارای فیس آیدی زیر پنل را عرضه می‌کند. همچنین آیفون ۱۸ یک گوشی تاشو خواهد بود و در مدل‌های پرو آیفون ۱۹ نیز شاهد دستگاهی با پنل جلویی تمام صفحه و بدون داینامیک آیلند خواهیم بود. پیش از این در گزارشی اعلام شد آیفون ۱۶ پرو مجهز به سنسور فیس آیدی در زیر پنل نمایشگر است. اما به نظر می‌رسد این ویژگی در آیفون ۱۹ پشتیبانی شده و احتمالاً در سال ۲۰۲۷ معرفی خواهد شد.

از طرفی اپل گوشی تاشو خود را متفاوت با گوشی تاشو رقبا عرضه می‌کند. ممکن است این گوشی دارای نمایشگر ۷ یا ۸ اینچی باشد و در واقع با دستگاهی مشابه یک آیپد مینی مواجه هستیم. نمایشگر این دستگاه از نوع اولد بوده و به صورت افقی باز می‌شود. همچنین کاربران می‌توانند از آن مانند یک آیپد استفاده کنند.به  نظر کانگ مین سو نمایشگر آیفون SE4 در سال آینده میلادی از نوع سیلیکون پلی کریستالی با دمای پایین است. و آیفون‌های سری ۱۷ نیز دارای نمایشگر با فناوری LTPO TFT خواهند بود. خانواده آیفون 18 نیز همراه با یک مدل گوشی تاشو خواهد بود که اکنون در دست توسعه است.