بهترین غذاهایی که به عنوان مسکن عمل می کنند – دکتر رویا خادمیان

دسته‌بندی نشده


176467 - بهترین غذاها که به عنوان مسکن عمل می کنند

بهترین غذاهایی که به عنوان مسکن عمل می کنند

برخی از غذاها به دلیل خواصی که دارند می توانند به عنوان یک مسکن طبیعی عمل کنند. شما ممکن است از جمله افرادی باشید که برای تسکین درد از مسکن استفاده می کنید. با این حال ، باید بدانید که هیچ داروی شیمیایی بدون عوارض جانبی وجود ندارد.

بروز علائم درد در بدن نشانه بیماری است. بنابراین ، برای تشخیص بیماری بهتر است با پزشک مشورت کنید. برخی از غذاها می توانند به عنوان مسکن عمل کنند و درد را تسکین دهند که مهمترین آنها عبارتند از:

۱زنجبیل

زنجبیل از دیرباز به طور گسترده به عنوان یک گیاه دارویی مورد استفاده قرار گرفته است. زنجبیل دارای حالت تهوع و تسکین دهنده معده است. یکی از خواص بی نظیر این گیاه مبارزه با دردهایی مانند درد مفاصل ، روماتیسم و ​​گرفتگی های دردناک عضلات رحم در دوران قاعدگی است. مطالعات نشان می دهد که کپسول زنجبیل ، مانند داروهایی مانند ایبوپروفن ، می تواند دردهای قاعدگی را تسکین دهد.

۲بلوبری

این میوه خوشمزه دارای بسیاری از عناصر کمیاب گیاهی است که می تواند به مبارزه با التهاب و کاهش درد کمک کند. در حالی که در فصل این میوه نیست ، بلوبری منجمد نیز دارای خواص بسیاری است. سایر میوه های دارای آنتی اکسیدان و پلی فنول ، مانند پرتقال و توت فرنگی ، دارای خواص کبودی مشابهی برای تسکین درد هستند.

۳دانه کدو تنبل

تخمه کدو یکی از بهترین منابع منیزیم است که می تواند درد میگرن را تسکین دهد. مطالعات همچنین نشان داده است که منیزیم می تواند از پوکی استخوان جلوگیری کرده و در صورت بروز ، آن را درمان کند. از طرف دیگر منیزیم می تواند گرفتگی عضلات پا را در شب متوقف کند.

۴زردچوبه

مطالعات متعدد نشان داده است که زردچوبه می تواند با التهاب بدن مبارزه کرده و به عنوان یک مسکن طبیعی عمل کند. محققان نشان می دهند که مصرف زردچوبه باعث کاهش درد آنها در مبتلایان به روماتیسم و ​​آرتروز می شود. زردچوبه نیز هیچ گونه عوارض شیمیایی روی این افراد نداشت.

سایر غذاهای مفید برای تسکین درد شامل ماهی آزاد ، گیلاس ، روغن زیتون ، فلفل و نعناع است.

برای استفاده از Dr. رژیم آنلاین رویا خادمیان ، روی این لینک کلیک کنید:

دریافت رژیم دکتر رویا خادمیان به صورت آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *