Cheat Mill چیست // تأثیر تقلب در غذا بر کاهش وزن // کیمیا اضافی

دسته‌بندی نشده


تقلب در نامه / تقلب در قول / روز تقلب / روز تقلب

بیاموزید که چرا غذای تقلبی منطقی است و چگونه می تواند از کاهش وزن جلوگیری کند. اکثر رژیم های لاغری این روزها به شما اجازه می دهند در طول هفته و بیرون از هفته تقلب کنید. این امر منطقی است زیرا به حالت گیرنده اجازه می دهد تا برنامه را دنبال کرده و مقداری نور در انتهای تونل ایجاد کند.

Cheat Mill چیست؟

چیت دی این می تواند به دو معنی باشد: کاغذ سفید ، کنترل کامل (آنچه می خواهید بخورید) یا یک وعده غذایی دلخواه در حالی که وعده های غذایی باقی مانده هنوز در برنامه رژیم غذایی هستند. پاسخ بستگی به میزان کالری کم و رژیم شما دارد. اجازه دهید ابتدا جنبه های کاستی ها را مورد بحث قرار دهیم. اگر کسی دچار کسری شدید باشد (کالری دریافتی خود را تا 50 درصد در حالی که هنوز تمرینات سخت انجام می دهید کاهش دهید) ، قطعاً یک روز تقلب لازم است.

چرا وعده های فریبکارانه و دروغین منطقی است؟!

بنابراین شما از رژیم غذایی پیروی می کنید و میزان کالری دریافتی خود را کاهش می دهید ، تمرینات قلبی را افزایش می دهید و غیره. همه شما آماده هستید که به تدریج یک یا دو پوند (نیم تا یک کیلوگرم) چربی در هفته از دست بدهید. پس از همه ، شما ریاضی را انجام دادید و کسری کالری ایجاد کردید. متأسفانه بدن شما از شما متنفر است. در واقع او آنقدر شما را دوست دارد که می خواهد شما را زنده نگه دارد و نگذارد از گرسنگی بمیرید. بنابراین تغییرات زیادی ایجاد می کند ، که برای شکارچیان و رای دهندگان عالی بود ، اما برای ورزشکاران بد بود. این تنظیمات چیست؟! پس از چند روز رژیم گرفتن ، متابولیسم کند می شود ، گرسنگی افزایش می یابد و ماهیچه های بیشتری قربانی انرژی می شوند. بدن انسان بسیار موثر با شرایط جدید سازگار است. به طور خلاصه ، سطح هورمون تیروئید T3 تا 30 درصد کاهش می یابد. تبدیل از T4 به T3 در کبد کند می شود ، نیمه عمر حذف کورتیزول طولانی می شود و تولید فاکتور رشد انسولین (IGF-1) کاهش می یابد. گلیکوژن عضلات شما آنقدر کم است که با وجود ورزش در برابر رشد مقاوم می شوند. در حقیقت ، شما احتمالاً عضله خود را از دست می دهید. ما باید یک ثانیه در مورد لپتین صحبت کنیم ، زیرا این نیز نقش مهمی در سناریوی رژیم دارد. این معمولاً یک هورمون پیام رسان است که اشتهای شما را سرکوب می کند تا از پرخوری و افزایش وزن جلوگیری کند. اکنون که رژیم گرفته اید ، عکس این قضیه صادق است. کاهش کالری باعث کاهش سطح لپتین و افزایش اشتها می شود. این بدان معناست که فردی که چربی بدن خود را از دست داده است بلافاصله در معرض خطر است: متابولیسم او به طور خودکار در عرض چند روز تا 30 درصد کاهش می یابد تا زمانی که او گرسنه شود.

بنابراین ، رژیم غذایی تمام کابوس های رژیم غذایی گیرنده را گرد هم می آورد: گردش بیشتر پروتئین همراه با T3 کمتر ، IGF-1 (یک عامل رشد مانند انسولین ، یکی از قوی ترین هورمون های عضلانی) ، لپتین و تستوسترون. چرا کابوس است؟! زیرا نه تنها چربی بیشتری از دست نمی دهید ، بلکه بدتر از قبل نیز به نظر خواهید رسید. از دست دادن ماهیچه ها منجر به کاهش چربی می شود. همه اینها با وجود ورزش و تنها پس از چند روز ، نه چند ماه رژیم ، اتفاق می افتد. شما خیلی سریع به فلات خواهید رسید. چربی از بین نمی رود و توده بدون چربی بدن قربانی می شود.

چیت میل برای افرادی که رژیم می گیرند

متأسفانه در برخی موارد ، افراد فقط از مواد مخدر استفاده می کنند. تستوسترون ، هورمون رشد انسانی و انسولین به داروهای تیروئیدی خوراکی تزریق می شود تا عدم تعادل هورمونی را بازیابی کند. برای ما ، این یک گزینه نیست. ما باید راهی برای دستکاری هورمون های بدن برای مدت کوتاهی بیابیم. این را می توان از طریق قاضی به دست آورد. برای اجتناب از این تنظیمات ، لازم است تعداد کالری را افزایش داده و هر پنج تا هفت روز یکبار ویزیت شوید. در واقع ، یک روز تقلب هوشمندانه است که کالری از 130 تا 150 درصد بیشتر از میزان ذخیره سازی افزایش می یابد. افزایش کالری به طور موقت جایگزین فرآیند شرح داده شده در بالا می شود. سطح تستوسترون ، IGF-1 و لپتین را افزایش می دهد. تولید کورتیزول کند می شود. از دست دادن عضلات متوقف شده و حتی عود می کند. این امر متابولیسم را تسریع می کند و راه را برای کاهش بیشتر چربی هموار می کند.

چیت میل: چگونه یک وعده غذایی کامل تهیه کنیم؟

در حین آزمایش تغذیه مجدد ، کالری باید عمدتاً از کربوهیدرات ها ، پروتئین متوسط ​​و چربی بسیار کم دریافت شود. من توصیه می کنم چهار تا پنج گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدن در 24 ساعت با حدود یک گرم پروتئین به ازای هر کیلوگرم وزن بدن و چربی بسیار کم (یعنی فقط آنچه در غذا وجود دارد منبع واقعی چربی نیست ، به عنوان مثال ، سعی کنید روغن) ، ماهی چرب ، آجیل و گوشت گاو). بنابراین رژیم غذایی 100 پوندی ما بین 400 تا 500 گرم کربوهیدرات و 100 گرم پروتئین می خورد.

چرا باید کربوهیدرات بخورم؟ آیا با خوردن زیاد وزن اضافه نکردم؟

نه! برخلاف پروتئین یا چربی ، گنجاندن کربوهیدرات ها در رژیم غذایی شما در این مرحله چندین مزیت دارد. لپتین ، انسولین و قند خون تنظیم می شود ، اما بدن به دلیل کمبود موقت آنزیم ها قادر به ذخیره چربی بدن نیست. اولین وظیفه بدن این است که ذخایر گلیکوژن خود را پر کند ، که حدود 24 ساعت طول می کشد. پس از آن ، تجمع چربی شروع می شود. اگر یک رژیم گیرنده بعد از یک روز کربوهیدرات ورزش زیادی انجام دهد ، ممکن است یک روز کلاهبرداری رخ دهد چیت میل یا تغذیه مجدد کارآمدتر شده است. این تضمین می کند که گلیکوژن وارد عضلات می شود. یک روز تغذیه مجدد زمان ایده آل برای کار با گروه عضلانی ضعیف تر و استفاده از پاسخ انسولین برای رشد جدید خواهد بود.

یک وعده نمونه از فریب برنامه رژیم غذایی و ورزشی

  • شنبه: کربوهیدرات بسیار کم ، چربی زیاد و پروتئین متوسط ​​است
  • یکشنبه: کربوهیدرات بسیار کم ، چربی زیاد و پروتئین متوسط ​​است
  • دوشنبه: رژیم مشابه ، 20 تا 30 دقیقه تمرینات قلبی در صورت لزوم ، شدت متوسط ​​، بدون وزن
  • سه شنبه: تمرینات کامل بدن ، بلافاصله بعد از تمرین کربوهیدرات مصرف کنید
  • چهارشنبه: هیچ حرکتی انجام ندهید. قاعده کلی 10 گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدون چربی (یا 5 گرم کربوهیدرات به ازای هر کیلوگرم وزن بدون چربی) در 24 ساعت است.
  • پنجشنبه: به طور منظم و بدون کمبود کالری غذا بخورید. تمرینات (در اینجا شما باید تمرینات سخت را بیاموزید زیرا سطح انرژی شما بالا است):
  • جمعه: همانند تمرینات شنبه ، در صورت نیاز تمرینات قلبی را انجام دهید.

با افزایش اپیدمی چاقی ، جستجوی استراتژی های موثر در کاهش وزن اهمیت فزاینده ای پیدا کرد. در حالی که انتخاب رژیم غذایی مناسب می تواند دشوار باشد ، اغلب بزرگترین چالش کاهش وزن و پیروی از عادات جدیدی است که از سلامت شما حمایت می کند یا بدون از دست دادن غذاهای مورد علاقه خود وزن خود را کاهش می دهد. وعده تقلب یا یوزپلنگ در رژیم غذایی از دیرباز در بین علاقه مندان به تناسب اندام رایج بوده است. تقلب در رژیم غذایی شامل اعطای حساب شده و عمدی اقدامات مجاز برای نقض موقت قوانین سختگیرانه رژیم غذایی است. نظریه این استراتژی رژیم مبتنی بر پاداش این است که با اجازه دادن به دوره های کوتاه لذت ، احتمال بیشتری وجود دارد که از یک رژیم غذایی مشخص پیروی کنید. استفاده از استراتژی چیت میل مردم معمولاً از روش فریب یا تقلب در روز استفاده می کنند. همانطور که از نامش پیداست ، تقلب در غذا غذایی است که از رژیم غذایی برنامه ریزی شده شما فراتر می رود و روز تقلب به شما این امکان را می دهد که غذای رایگان را برای کل روز انتخاب کنید.

راه ها روز کلاهبرداری بسیار متغیر است بسته به ترجیحات غذایی و اهداف شما ، نحوه اجرای آنها ممکن است بسیار متفاوت به نظر برسد. غذاهایی که به عنوان غذاهای تقلبی می خورید نیز برای هر فرد متفاوت است ، اما غالباً غذاهای پرکالری وجود دارد که در غیر این صورت بخشی از برنامه رژیم غذایی معمولی نیستند. هیچ دستورالعمل خاصی در مورد زمان یا تعداد وعده های غذایی یا روز فریب وجود ندارد. اکثر مردم هفته ای یک وعده آسیاب چیت سرو می کنند ، اما بسته به اهداف سلامتی یا کاهش وزن شما می تواند متفاوت باشد. بنابراین ، استراتژی فریب ثابت است و می تواند همراه با الگوهای مختلف رژیم غذایی اجرا شود. به این رویکرد توجه کنید چیت دی برای همه سبک های رژیم غذایی مناسب نیست. برخی رژیم ها مانند رژیم کتوژنیک نیاز به رعایت دقیق و بدون کلاهبرداری دارند. بنابراین ، استراتژی های تقلب بهتر است در رژیم هایی استفاده شود که انعطاف پذیری کمی را امکان پذیر می کند.

مدیریت وزن و تغییرات در ترکیب بدن فرآیندهای پیچیده ای هستند. همه به یک اندازه به استراتژی های یکسان پاسخ نمی دهند – بهترین رژیم غذایی رژیمی است که می توانید از آن پیروی کنید. به خوبی شناخته شده است که اگر کالری کمتری نسبت به سوزاندن خود مصرف کنید ، احتمال کاهش وزن وجود دارد. به این ترتیب ، اگر بتوانید از یک رژیم غذایی برنامه ریزی شده پیروی کنید و کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید ، یک استراتژی تقلب بر اساس پاداش یا استراتژی روز تقلب می تواند مثر باشد.

چیت میل

کاهش وزن و تغییرات متابولیک در یوزپلنگ

اغلب ادعا می شود که نوسانات هورمون گرسنگی لپتین به دلیل غذاهای تقلبی باعث تغییر ترکیب بدن و بهبود عملکرد متابولیک می شود. لپتین یک هورمون مسئول سرکوب گرسنگی است. برخی از مطالعات نشان می دهد که هنگامی که فرد به شدت وزن خود را کاهش می دهد ، سطح لپتین ممکن است کاهش یابد. با این حال ، این نتیجه با سایر مطالعات مغایر است. نظریه معمول کنترل وزن این است که کاهش میزان لپتین در خون باعث می شود بیش از حد غذا بخورید زیرا سطح ناکافی هورمون ها سیگنال های رضایت و سیری را ارسال می کند. این می تواند دوباره منجر به افزایش وزن شود.

طرفداران یک استراتژی کاهش وزن غذایی تقلبی معتقدند که تغییر دوره رژیم غذایی پرکالری چرخه هورمونی شما را فریب داده و موقتاً لپتین بیشتری تولید می کند و از پرخوری مجدد جلوگیری می کند. متأسفانه ، هیچ تحقیق دقیقی برای حمایت از این نظریه وجود ندارد. هنوز مشخص نیست که چگونه نوسانات سطح لپتین در ارتباط با تغییرات وزن بر توانایی افراد در کنترل عادات غذایی و حفظ کاهش وزن تأثیر می گذارد. در نتیجه ، تحقیقات بیشتری مورد نیاز است. در این مرحله ، برخی از افرادی که قول تقلب می دهند ممکن است وزن خود را کاهش دهند زیرا مجموع کالری به دست آمده در بسیاری از موارد با رعایت رژیم برنامه ریزی شده و محدود کردن غذاهای تند و پر کالری به دست می آید.

یکی دیگر از اجزای استراتژی روز کلاهبرداری این نظریه این است که هر از گاهی به خود اجازه می دهید غذاهایی بخورید که مجاز به گنجاندن در رژیم غذایی شما نیستند ، در این صورت بیشتر اوقات انگیزه شما برای پیروی از رژیم غذایی برنامه ریزی شده است. در اینجا استراتژی آمده است چیت میل مربوط به روانشناسی کاهش وزن است. برخی از مردم می توانند به طور م resistثر در برابر وسوسه مقاومت کنند و بدانند که یک روز فریب در انتظار آنها است ، اما همه نمی توانند رفتار غذایی خود را به طور مساوی تنظیم کنند. بنابراین ، نتایج مشابه را نمی توان برای هر فرد تضمین کرد. همچنین ، اگر نتوانید وعده های غذایی یا روزهای تقلبی خود را کنترل کنید ، کالری بیشتری از آنچه باید مصرف کنید و تلاش های قبلی برای کاهش وزن را حذف کنید. حتی وعده های غذایی چیت میل باید به درستی برنامه ریزی شود. آنها نباید به عنوان یک بلیط رایگان برای پرخوری تعیین شوند. برای برخی از افراد ، روزهای تقلب یا غذا می تواند راهی عالی برای حفظ عادات غذایی سالم باشد – برای دیگران ، یک رویکرد متفاوت ممکن است مناسب تر باشد.

برای مشاهده سایر مقالات مرتبط با این مقاله به ادامه مطلب بروید ورزش و تغذیه و سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *