13 بهترین حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی برانزینو

دسته‌بندی نشده


خرید کنید

برانزینو در تمام طول سال در دسترس است. ماهی کامل یا به عنوان فیله در بازارهای ایالات متحده. آنها برای بهار یا اوایل تابستان هنگام تخم ریزی مناسب هستند. بدنبال ماهی های درخشان و محکم با پوست نقره ای ، آبشش صورتی و چشمانی شفاف باشید.

قورباغه تازه و وحشی صید شده گران تر از محصولات کشاورزی است. با این حال ، رئیس اقتصادی نه تنها ارزان تر ، بلکه عرضه فراوانی در تمام طول سال دارد. ماهی پرچ مزرعه نسبتاً بزرگ است و کمی چربی بیشتری دارد.

ماهی و فیله ها را به مدت 2-3 روز در خانه در یخچال نگهداری کنید. برای استفاده طولانی تر ، مقیاس را اندازه بگیرید و قبل از نگهداری در فریزر عمیق ، کل شیلنگ را تمیز کنید.

روش تهیه و سرو

در صورت خرید ماهی کامل ، تمیز کردن برانزین با قطع باله ها و سپس پوسته پوسته شدن بدن آغاز می شود. سپس برشی را در امتداد شکم ایجاد کرده و داخل آن را بردارید. پس از روده شدن ، ماهی باید هم داخل و هم کاملاً شسته شود و سپس آبکش شود. سپس از آن در آشپزی استفاده می شود یا در پلی اتیلن پیچیده می شود و در یخچال نگهداری می شود.

برانزینو یکی از بهترین ماهیان است ، با استخوان بسیار کمی و گوشت سفت ، با طعم ظریف که شکل خود را برای پر کردن ، کباب کردن یا پخت حفظ می کند.

در اینجا چند ایده خدمتگزار وجود دارد:

دستور برانزینو
برانزینو اعتبار عکس: کیوپیا
  • برانزینو ماهی همه کاره است. بسته به اندازه بخش ؛ از ماهی های کوچکتر می توان برای پر کردن برش های لیمو و گیاهان استفاده کرد. ماهی های بزرگ می توانند فیله باشند ، برای کباب کردن یا کباب کردن مناسب هستند.

  • گراتن را با باس دریایی ، بیکن ، سیب زمینی ، کپر در سس خامه آماده کنید

مشخصات ایمنی

  1. برانزن وحشی 3 و 4 رتبه بندی دارد (زرد و کهربا). با توجه به این که جایگزین های ارزیابی شده بهتر در نظر گرفته می شوند ، ماهیگیری برای سبوس باید تا حد ممکن با در نظر گرفتن پایداری محدود شود.

  2. سطح متیل جیوه در ماهی قرمز اروپا 0.167 قسمت در میلیون (PPM) است. بر این اساس ، دستورالعمل نهایی FDA ایالات متحده در مورد تعداد ماهیان باردار و مادران شیرده می تواند همراه با لیست گزینه های خاصی که بی خطر هستند یا باید از آنها اجتناب شود ، استفاده کند. بهترین دسته گزینه طبق این شاخص ، آنها می توانند 2-3 وعده در هفته بخورند. (امتناع پزشکی).

همچنین ببینید

ماهی کاد حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی سالمون حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

نوعی ماهی پهن بزرگ حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

ماهی قزل آلا حقایق تغذیه و مزایای سلامتی

– برگشت به غذای دریایی از جانب حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی ماهی برانزینبه

-برگشت به صفحه اصلی.

خواندن بیشتر (پیوندها در یک پنجره جدید باز می شوند):

  1. راهنمای غذاهای دریایی -PDF.

  2. سطح جیوه در ماهیان تجاری و سخت پوستان

  3. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  4. اسیدهای چرب امگا 3: یک سهم ضروری



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *