چگونه تغذیه و لذت غذا را در عید پاک متعادل کنیم – بهترین متخصص تغذیه سیدنی بادی فیوژن



نکات برتر تاتیانا بدیکیان متخصص تغذیه برای کمک به تعادل تغذیه عید پاک و خوردن برای لذت بردن

1. بله بگویید

هیچ فایده ای ندارد که در این فصل هر روز را صرف نه گفتن به پیشنهاد شکلات کنید. نه گفتن یک قانون و لحن منفی ایجاد می کند که اگر واقعاً تسلیم شوید دارید کار اشتباهی انجام می دهید. خودتان را در کودکی به خاطر بسپارید و با شنیدن نه به کاری که می خواستید انجامش دهید، بیشتر کودکان می خواهند عصیان کنند و آن را انجام دهند. این عید پاک، سعی کنید بله بگویید اما با انتخاب آگاهانه!

2. لذت عید پاک را در روز خود برنامه ریزی کنید

مهم است که بین غذاهای روزمره و گاهی اوقات غذاها تعادل پیدا کنید. بسیاری از شیرینی های عید پاک زمانی که احساساتی هستند و احساس استرس، خستگی و بی حوصلگی دارند به سراغشان می آیند. پس چرا یک شیرینی عید پاک را برای روز خود برنامه ریزی نکنید (نه هر روز) در زمانی که احساس کمتری احساس می کنید، کمتر خسته می شوید و کمتر تمایل دارید که از شکلات به عنوان یک فرار از روز دیوانه وار خود استفاده کنید. سپس از چند استراتژی سالم مدیریت استرس به جای غذا برای مدیریت احساسات استفاده کنید!

علاوه بر این، آگاهی از سهم و ترکیب مواد غذایی سالم می تواند راه قدرتمندی برای حفظ تغذیه و لذت بردن از غذا باشد. یک مثال ممکن است خوردن 3 تخم‌مرغ شکلاتی کوچک در اواسط صبح با یک تکه میوه باشد!