نکات متخصص تغذیه برای رسیدن به اهداف هوشمند در سال جدید – بهترین متخصص تغذیه سیدنی بادی فیوژن


آمارها نشان می دهد که به طور متوسط ​​تنها 9 تا 12 درصد از مردم به تصمیمات سال جدید خود پایبند هستند! دلیل این درصد پایین اغلب به این دلیل است که اغلب اهداف آنها غیر واقعی و غیرقابل تحمل است، حتی در یک دوره 12 ماهه.

مطابق با فلسفه ما در بادی فیوژن، ما معتقدیم که کلید موفقیت، ایجاد اهداف تغذیه ای و سبک زندگی واقع بینانه، قابل اندازه گیری و دست یافتنی است. در زیر، تاتیانا، متخصص تغذیه ما، 3 نکته را به اشتراک می‌گذارد که هنگام ایجاد اهداف و استراتژی‌های هوشمندانه برای دستیابی به آنها باید در نظر بگیرید.

1. دلیل خود را بدانید

بسیار مهم است که دلایل خود را بدانید که چرا می خواهید به چیزهایی که برای آن تلاش می کنید برسید. به دلایل شخصی خود برای ایجاد تغییر از دو منظر فکر کنید.

“نتایج مثبت تغییر چیست؟”

و

“عواقب منفی عدم تغییر چیست؟”

به جای اینکه فقط به دلایلی مانند خط کمر، اندازه لباس و وزن فکر کنید، به سایر پیامدهای سلامتی مانند خواب، انرژی، روده ها، پیشگیری از بیماری های مزمن و غیره فکر کنید. اینها می توانند انگیزه های قدرتمندی برای ایجاد تغییر در دراز مدت باشند!

مثلا:

ممکن است تشویق شده باشید که مصرف الکل خود را کاهش دهید زیرا به شما اطلاع داده اند که می تواند بر سطح کلسترول و قند خون شما تأثیر بگذارد. شما ممکن است شخصاً بخواهید مصرف الکل خود را کاهش دهید زیرا می خواهید کیفیت زندگی و طول عمر خود را در زندگی بهبود بخشید.

پس از یک شب نوشیدن، کیفیت خواب، سطح انرژی و وضوح ذهن خود را ارزیابی کنید؟ آیا احساس تنبلی، کم خلقی، بی انگیزگی، بی حالی و ناراحتی در روده دارید؟

این احساسات بالقوه را با مقدار و دفعات مصرف الکل مرتبط کنید و زمانی که برای کاهش مصرف الکل خود کار می کنید، بیشتر مراقب این جنبه های زندگی خود باشید. آیا شروع به بیدار شدن از خواب می کنید که در روده شادتر هستید، احساس سلامتی و انرژی بیشتری می کنید؟

2. واقع بین باشید

هنگامی که بدانید به چه اهدافی می خواهید برسید و دلایلی که دستیابی به آن اهداف برای شما مهم است، قدم بعدی برنامه ریزی اقدامات خود است. این اقدامات باید واقع بینانه باشد تا بتوان آنها را دست یافت.

گاهی اوقات ممکن است متوجه شوید که در حال انجام تغییرات زیادی در یک زمان هستید. برای بسیاری، حفظ این امر دشوار است و می تواند منجر به خود خرابکاری و تسلیم شدن کامل شود. رویکرد تدریجی را در پیش بگیرید و هدف خود را برای کار روی یک هدف در یک زمان انتخاب کنید.

مثلا:

ممکن است در حال حاضر ۷ روز هفته الکل مصرف کنید. یک گزینه واقع بینانه معرفی 2 روز بدون الکل و ادامه نوشیدن 5 روز در هفته است.

در مواقعی ممکن است رسیدن به این هدف دشوار باشد، اما نوشیدنی‌های جایگزین مانند یک لیوان کومبوجا یا فعالیت‌های جایگزین مانند پازل برای انجام «آرامش» و «آرامش» که پس از یک روز طولانی به دنبال آن هستید، داشته باشید.

3. به جای کمال گرایی به ثبات فکر کنید

رویکرد “همه یا هیچ” را فراموش کنید، به جای آن روی ایجاد سازگاری با تغییرات رژیم غذایی و سبک زندگی خود تمرکز کنید. ایجاد عادات و رفتارهای جدید آسان نیست و ممکن است تا 30 روز طول بکشد تا یک عادت جدید شکل بگیرد. بعضی روزها و هفته ها راحت تر از بقیه هستند، اما از هر روز به عنوان یک فرصت جدید برای انتخاب بهتر و کار روی ثبات استفاده کنید. شما برنده هستید!

امیدواریم که این انگیزه شما را برای ایجاد برخی اهداف سبک زندگی و رژیم غذایی برای سال 2023 ایجاد کرده باشد. با تاتیانا تماس بگیرید تا با ایده‌ها، استراتژی‌ها و تکنیک‌هایی برای دستیابی به اهدافتان راهنمایی، انگیزه و تشویق شما کند!

تاتیانا xx