رژیم جنرال موتورز،لاغری در ۷ روز!

۱۹-در ۵ دقیقه پایان ورزش کششی، ورزش قلبی انجام دهید، مثلا آرام راه بروید. یک قاشق غذاخوری از این گیاه پر خاصیت به منظور آماده سازی دمنوش گل گاو زبان را درون یک فنجان آب جوش ریخته و 20 دقیقه صبر کنید تا دمنوش شما آماده شود. همه ی ما به خوبی می دانیم که لاغرشدن و کاهش وزن از طریق ورزش کردن و رژِیم های غذایی سخت بسیار زمانبر می باشد و همین موضوع باعث شده است تا بسیاری از افراد ترجیح دهند تا از کپسول های چربی سوزی مانند سی گل بوستان استفاده کنند.

برنامه رژیم غذایی برای کاهش وزن سریع

برنامه رژیم غذایی سریع به عنوان مثال عروس خانمی که چند روز قبل از مراسم عروسی متوجه می شود که لباس عروسش به تنش تنگ شده است یا یک قرار ملاقات مهم برای آخر هفته دارید و به فکر آب کردن شکم تان هستید، بهترین راه استفاده از رژیم لاغری سریع شکم و پهلو در سه روز است. ۱۷-زمانی که غذا میخورید، هر چند دقیقه یک بار تامل کنید و ببینید هنوز گرسنه هستید یا نه. برای رسیدن به نتایج بهتر با این برنامه غذایی برای 10 کیلو کاهش وزن در 10 روز، هر روز ورزش کردن حداقل 30 دقیقه مهم است.

۱۸-در ۵ دقیقه پایانی ورزش قلبی، حرکات کششی انجام دهید. ۴۳-اگر ورزشی را دوست ندارید آن را انجام دهید. یک کاسه بستنی بیش از ۲۵۰ کالری دارد و مواد مغذی آن کم است. اگر می خواهید وزن را کاهش دهید ، استرس خود را کم کنید. اپلیکیشن برنامه غذایی سالما برای هر فرد، بر اساس ویژگیهای فردی او یک برنامه غذایی همراه با برنامه تمرینی متشکل از فعالیتهای ورزشی مختلف طراحی کرده و او را در مسیر رسیدن به تناسب اندام و وزن ایده آل خود یاری میدهد. اگرچه رب انار چربی سوز است اما مصرف آن به همراه غذا می تواند سبب افزایش اشتهای شما شود.

در فصل زمستان و همچنین در مکانهای مرطوب، غلبه بلغم افزایش پیدا میکند و برای همین مصرف غذاهایی که برای مزاج بلغمی مناسب نیست، باید بسیار محدود شود و حتما همراه با مصلح خورده شوند تا طبع مواد غذایی سرد، معتدل گردد. غذای مورد علاقهام پیتزاست اما چه کار کنم که تمام این غذاها برای رسیدن به شرایط جسمانی مناسب مضر است و خوردن آن باعث ایجاد چربی و افت وضعیت جسمانی ورزشکار میشود. ۳۱-کفش ورزشی مناسب بپوشید.

رژیم لاغری سریع دکتر خضری

[arpw limit=”10″]

ورزشی را انجام بدهید که از آن لذت میبرید. خودتان را مجبور به انجام ورزشی که از آن متنفرید نکنید. صبح و شب بهترین زمان برای این دمنوش است که آن را میل نمایید. ۲۶-شبها یک ساعت زودتر بخوابید ( یا شب نیم ساعت زودتر بخوابید و صبح نیم ساعت دیرتر بیدار شوید). تازه خودتان هم در این یک ماه از ساعت هشت تا 12 شب که بدترین ساعات برای خوردن هستند هر چه دم دستتان آمده را به سمت معده فلک زده روانه کرده اید و به خیال اینکه قند خونتان پایین آمده، بیشتر از روزهای عادی مواد قندی مصرف کرده اید.  Con​tent h as been creat᠎ed  by G​SA Content G enerat or  Demoversion .

کافئین ماده محرکی در قهوه، چای، شکلات و نوشیدنی های انرژی زا است.سوتر هشدار می دهد با اینکه می دانیم این ماده می تواند احساس هوشیاری را در بعضی افراد بهبود دهد در افرادی دیگر می تواند در خلق و خو تاثیر داشته باشد و منجر به استرس و تنش شود.اگر متوجه شده اید که کافئین در شما احساس دلهره یا استرس ایجاد می کند شاید زمان کاهش مصرف آن باشد. اگر به دوچرخه و سایر دستگاه های باشگاه دسترسی ندارید ، پیاده روی و دویدن بهترین حرکات کاردیو برای چربی سوزی محسوب می شوند ( البته باید آن ها را نیز به صورت صحیح انجام دهید ). سعی کنید 2 الی 3 بار در هفته به مدت 20 الی 30 دقیقه بدوید.

رژیم لاغری سریع کودکان

رژیمی که از آن صحبت می کنیم کم اثرترین رژیمی است که تا به حال درباره آن شنیدید. 20 گرم پنیر کم چرب. در هر 156 گرم این میوه 12.7 گرم کربوهیدرات و 1.5 گرم فیبر وجود دارد که این مقدار کم کربوهیدرات، طالبی را به یکی از میوه های مجاز در رژیم کتوژنیک تبدیل کرده است. اگر دوست دارید یکی از روش های لاغری و کاهش وزن طبیعی را امتحان کنید از رژیم خیار بهره ببرید تا نتایج شگفت انگیزی ظرف مدت 7 تا 10 روز ببینید، تمام آنچه که نیاز دارید مقداری محصول طبیعی و داشتن فعالیت فیزیکی است بنابراین محصول اصلی برای این رژیم خیار است.

This ​post has ᠎been c​re ated by GSA C​onte᠎nt Ge ne​rator DE᠎MO!

رژیم لاغری فوق العاده سریع

بسیاری از افراد نمیتوانند کالری مصرفی روزانه خود را محاسبه کنند و انجام برنامهریزی برای این موضوع برای آنها دشوار است؛ در نتیجه نیاز است برای لاغری سریع شکم و پهلو از یک برنامه کاهش وزن اصولی پیروی نمایند. ۲۸-خوراکیهایی که نیاز به جویدن زیاد دارند انتخاب کنید. زمانی که با مشغله زیاد و روی میز کارتان غذا میخورید دوست دارید برای آرام کردن خودتان آنقدر غذا بخورید تا بترکید. در مطالب بالا ذکر کردیم که در رژیمی کتوژنیک محدودیت بسیار کربوهیدراتها را داریم و در عوض دریافت چربیها بسیار زیاد است.

به این ترتیب هم فیبر و انرژی بیشتری دریافت میکنید و هم هوس خوراکی خوردن از سرتان میافتد. ۲۹-مراقب باشید چه چیزهایی به سالادتان اضافه میکنید. کاکائو را به شیرین کننده اضافه کنید، سپس آن را روی سفیده تخم مرغ بریزید. نمک از دسته رفته را با اضافه کردن آن به غذا یا خوردن آبِ گوشت جبران کنید. ۴۰-به غذاهایتان زردچوبه، دارچین، فلفل، زنجفیل و سایر ادویههای چربیسوز اضافه کنید. بررسیها نشان میدهد مصرف دارچین، سوختوساز بدن را بهبود بخشیده و افزایش میدهد و باعث کاهش وزن سریع میشود. به این ترتیب ورزش و وعدههای غذایی از یک حالت اجبار تبدیل به یک امر عادی و روتین و وظیفه میشود.

به این ترتیب ورزش و پیادهروی برای شما تبدیل به یک عمل لذتبخش میشود. این بدین معنی است که پنیر در طی شب، مانع ازگرسنگی میشود و تضمین میکند به اندازه ی کافی بخوابید. افرادی که خواب کافی دارند بهتر میتوانند وزن کم کنند. با این رژیم شاید نتوان خیلی وزن کم کرد. یکی از دلایل آن شاید ترس از سختی مسیر باشد. شاید برای شما جالب باشد اما سرو کردن در غذا در بشقاب های کوچک باعث می شود تا به صورت خودکار کمتر بخورید.

رژیم لاغری سریع با حبوبات

تنها سبزیجات در شکل های خام و پخته بخورید. رژیم دوکان یکی از بهترین رژیم های غذایی است که نه تنها منجر به کاهش طولانی مدت وزن می شود بلکه وزن نهایی شما را

تثبیت می کند. این رژیم نیز مانند دوکان از چهار فاز تشکیل شده ولی محدودیتهایی مانند مصرف میوه تازه در آن کمتر میباشد. عسل ارگانیک، عسل آلی و همچنین استویا از جمله شیرین کنندههای طبیعی است که میتوانید آن را جایگزین شک سفید کنید. ۱۵-به جای جمله «من مجبورم»، جمله « من انجامش میدهم» را جایگزین کنید.

غذاهای آماده و فستفود را کنار بگذارید و غذاهای پروتئینی و فیبردار را جایگزین کنید. اگر احساس گرسنه نیستید، ظرف غذا را کنار بگذارید و از سفره غذا دور شوید. ۳۰-قبل از اینکه احساس ضعف کنید غذا بخورید. ۴۲-به جای اینکه در آرزوی وزن کم کردن باشید بهترین و هوشمندترین راهها را برای کاهش وزن پیدا کنید. در این نوع رژیم غذایی بر این موضوع تاکید می شود که مصرف کربوهیدرات کم شده و در عوض مصرف پروتئین افزایش پیدا می کند.

بهترين رژيم لاغري سريع دنيا

این رژیم تاکید بر این دارد که در هر میانوعده و در کنار غذای اصلی خیار مصرف شود. ۱۶-یکی از مهمترین نکات برای لاغر شدن این است که غذاهایی بخورید که بیشتر حجمشان را آب تشکیل میدهد، هندوانه، انگور، گوجهفرنگی، اسفناج، مارچوبه، توتفرنگی، خیار و آناناس کالری کمی دارند و زودتر میسوزند. در رژیم خیار چه مواد غذایی میتوان مصرف کرد؟ مصرف این دسته از مواد غذایی ضمن داشتن فیبر لازم، میتونه سریع تر شما را سیر کنه و خطر مصرف کالری بیشتر را کاهش بده.

رژیم سریع کاهش وزن و سایز

کلودیا کاربری، متخصص تغذیه، توصیه می کند: “غذاهایی که کالری بالایی دارند به شما کمک می کنند سریع تر وزن خود را افزایش دهید. عصاره چای سبز میتواند به روشهای مختلف به کاهش وزن شما کمک کند. سس و موادی مثل مرغ سوخاری به جای اینکه سبب شوند با خوردن سالاد لاغر شوید سبب اضافه وزن بیشتر شما میشوند. بهتر است که آهسته و پیوسته پیش بروید نه اینکه به سرعت لاغر شوید و به همان سرعت دوباره اضافه وزن به سر جای اولش برگردد. این یک روش موثر است که کاهش وزن افراد پرمشغله با سرعت بیشتری صورت پذیرد.

رژیم لاغری سریع گیاهی

این امر به این دلیل است که میوهها و سبزیجات کالری کمی دارند و میتوانند کمبود کالری بیشتری برای کاهش وزن ایجاد کنند. ۴۸-نمکدان را فراموش کنید؛ نمک و نمکدان مانع کاهش وزن درست و اصولی میشوند. ۲۵-یک روش اصولی برای لاغر شدن این است که مرتب خودتان را روی ترازو وزن کنید تا متوجه افزایش و کاهش وزنتان بشوید. اوایل دهه ۱۹۹۰، افزایش تعداد افراد گرسنه در سطح جهان بعد از طی دو دهه سیر نزولی دچار تغییر فاحشی شد و از آن پس به دلیل افزایش قیمت غذا در اثر بحران مالی، رو به افزایش گذاشت.

چه چیزی باعث لاغری سریع شکم میشود

[catlist name= post_type=”post”]

رژیم لاغری سریع ۱۰روزه

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

انواع رژیم لاغری با کاهش وزن سریع

هنگامی که شما این مقاله را دوست داشتید، مایل به اطلاعات بیشتری در رابطه با رژیم لاغری سریع رایگان برای افراد خیلی چاق وب سایت خود باشید.