ویژگی های رژیم لاغری سالم

دسته‌بندی نشده


رژیم غذایی – رژیم لاغری غذا یکی از مهمترین دغدغه ها و نیازهایی است که به دنبال تناسب اندام هستند یا معتقدند چاقی یک عامل خطر برای سلامتی آنها است.
اگر فکر می کنید چاقی به سلامتی شما آسیب می رساند ، از رژیم غذایی سالم پیروی کنید دکتر تغذیه باید برای حفظ و بهبود سلامت جسمانی بدن شما طراحی شود. به این لاغری موضعی همچنین دریافت کنید.

تمام مواد مغذی را داشته باشید

  1. یک رژیم غذایی خوب شامل مواد مغذی ، مایعات ، اسیدهای چرب ، ویتامین ها و مواد معدنی و همچنین کالری برای عملکرد روزانه بدن است.

یک رژیم غذایی سالم نیازهای اولیه زندگی را بدون هیچ گونه ضعف و بیماری به شما ارائه می دهد.

رژیم غذایی

عادات غذایی خود را رعایت کنید

  1. دکتر تغذیه رژیم غذایی شما با توجه به عادات غذایی و سلیقه شما طراحی شده است تا بتوانید از آن پیروی کنید و وفادار باشید. خستگی و خستگی مداوم پس از کاهش وزن رخ می دهد. در نتیجه ، وزن کاهش یافته به سرعت باز می گردد ، اما متأسفانه اکثر مردم در دام این نوع رژیم ها می افتند.

هدف اصلی سلامتی شماست

  1. ابتدا باید تعیین کنید که رژیم کاهش وزن یک انتخاب سالم است یا خیر. شما باید انتخاب های خود را محدود کنید تا در نهایت به انتخاب مطلوب برسید. انتخاب هایی که با سبک زندگی و رژیم غذایی و ورزش شما سازگار است.

رژیم غذایی

گرسنه نباشید

  1. مهم است که رژیم غذایی باعث گرسنگی نشود. بدنبال رژیم غذایی سرشار از فیبر و آب مانند سوپ ، میوه و سبزیجات باشید. این غذاها شما را سیر می کند و اشتهای شما را کاهش می دهد ، در حالی که وفاداری خود را به رژیم غذایی خود حفظ کرده و احساس بی فایده بودن نمی کنید. نه به این دلیل که شما آنقدر گرسنه هستید که بتوانید حتی یک سنگ بخورید.

راحت باش

  1. همانطور که در مورد هر رژیم غذایی فکر می کنید ، از خود بپرسید: “آیا من آماده هستم تا آن را تا آخر عمر دنبال کنم؟” اگر نه ، این یک محصول جدید فقط برای شما است!

به میزان آبی که می نوشید توجه کنید

  1. یا شاید یک غذا یا نوشیدنی وجود دارد که می خواهید در دراز مدت آن را ترکیب کرده و میل کنید؟ در برخی از برنامه ها ، لازم است غذا را با نوشیدنی جایگزین کنید که برای افرادی که دائما در حال دویدن هستند مفید باشد ، اما برخی دیگر نیز نوشیدن غذا را انتخاب می کنند.

وقت را هدر ندهید
رژیم غذایی

  1. برنامه ای که شامل غذاهای غیر معمول است و نیاز به ساعت ها وقت در آشپزخانه دارد ، ممکن است برای کسانی مناسب باشد که وقت و پول کافی دارند ، اما برای همه مناسب نیست.

خودتان را محدود نکنید

  1. بهترین رژیم غذایی رژیمی است که فکر می کنید از آن پیروی نمی کنید. اگر فکر می کنید رژیم دارید ، می تواند منجر به اختلال وسواس فکری- عملی ، افزایش اشتها و حتی سرخوردگی شود. به دنبال برنامه ای باشید که از عادات بدی که شما را از داشتن برنامه سالم و مغذی باز می دارد هشدار دهد. اگر هنگام غذا خوردن تلویزیون تماشا می کنید یا به تمیز کردن بشقاب کودکان عادت دارید ، سعی کنید از آنها دور شوید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *