قلب های سالم در شهرهای Power Fit

دسته‌بندی نشده


قلب و نوار قلب در زمینه نارنجی

ماه فوریه ماه قلب آمریکا است و هیچ زمان بهتری برای درک مزایای سیستم قلبی عروقی و قلب قوی وجود ندارد! بیماری های قلبی علت اصلی مرگ و میر بیماری های مزمن در ایالات متحده است که از هر چهار نفر یک نفر جان خود را از دست می دهد1به تناسب اندام قلب و عروق نقش مهمی در کاهش خطر مرگ ناشی از بیماری های قلبی ندارد بلکه بیماری های قلبی عروقی ، فشار خون بالا ، دیابت و سکته مغزی را نیز کاهش می دهد.2به

با فکر کردن در مورد آمادگی قلبی عروقی ، متوجه شباهت قابل توجهی با تجربه اخیرم در تکمیل چندین پروژه بهبود خانه شدم. ظرف چند ماه کوتاه ، خانه من به آبگرمکن جدید ، سیستم AC و ارتقاء عایق نیاز داشت. در حالی که این سیستم ها معمولاً وقتی خوب کار می کنند مورد توجه قرار نمی گیرند ، اما برای زندگی روزمره و کیفیت زندگی من مهم هستند. تمرکز من می تواند بر لذت کار و بازی در دیوارهای راحت ، سازگار و کارآمد خانه باشد.

تناسب قلب و عروق توانایی سیستم قلبی عروقی شما برای تأمین اکسیژن در سراسر بدن به ماهیچه های فعال است. ما آن را نمی بینیم و مانند آبگرمکن یا سیستم AC ، می توانیم آن را بدیهی تلقی کنیم ، اما این کار و بازی ما را تحت تأثیر قرار می دهد. ممکن است برای بهبود یا حفظ سیستم قلبی عروقی تلاش زیادی لازم باشد ، اما قطعاً ارزش آن را دارد! اگر قلب ما کارآمد و قوی باشد ، برای سلامتی و کیفیت زندگی ما مفید است. تناسب اندام قلبی عروقی روزانه می تواند بهره وری و تمرکز ما را در محل کار افزایش دهد ، به ما انرژی بیشتری برای بازی با نوه هایمان بدهد ، یا ما را تشویق به پیاده روی نیم مایلی دیگر برای رسیدن به تفرجگاه شهر کند.

10 مورد برتر: درصد یا جمعیتی که از دستورالعمل های فعالیت هوازی در سال 2020 پیروی می کنندبهترین راه برای بهبود و حفظ وضعیت سیستم قلبی عروقی شما انجام فعالیت بدنی است که ضربان قلب شما را به حداقل شدت متوسط ​​افزایش می دهد. تنها 50 درصد از بزرگسالان آمریکایی می گویند که مقدار توصیه شده 150 دقیقه در هفته را رعایت می کنند. مدیسون ، WI شهر اصلی در سال 2020 است. در رتبه بندی شاخص تناسب اندام آمریکا ، حدود 65 and و Laredo ، TX پایین ترین ، تنها 34 people از افراد سطح توصیه شده فعالیت را گزارش می دهند. از این اینفوگرافیک مفید برای یادگیری نحوه ردیابی شدت تمرین استفاده کنید.

انتخاب نهایی برای فعالیت بدنی برای همه است. با این حال ، منابع و سیاستهای زیست محیطی جامعه به این سطح از فعالیت بدنی و در نهایت سیستم قلبی عروقی کمک می کند یا مانع آن می شود. دسترسی به شهربازی ها و پارک ها را فراهم کنید همه فرصتهای بیشتری را برای فعالیت بدنی در اختیار مردم قرار می دهد. بر اساس شاخص تناسب اندام ، 100 of از ساکنان بوستون ، MA و سان فرانسیسکو ، کالیفرنیا در فاصله 10 دقیقه پیاده روی از پارک قرار دارند. شاخص تناسب اندام همچنین شامل تعدادی از مکانهای سرگرمی است ، از زمین های بازی پارک (مدیسون دارای 6.9 از 10.000 نفر) تا استخرهای عمومی (که توسط کلیولند ، OH ، 11 از 100.000 ساکن) رهبری می شود. سیاست بزرگتر Complete Street برای ایجاد زیرساخت های پیاده روی و دوچرخه سواری ایمن و از نظر زیبایی می تواند راه مهمی برای افزایش فعالیت های هوازی و بهبود تناسب اندام باشد. شهرهای سراسر کشور شروع به اتخاذ و اجرای سیاست های قوی Complete Streets ، مانند نیواورلئان ، LA ، سیاتل ، WA ، سنت لوئیس ، MO و Buffalo ، NY کرده اند.

من سرانجام تصمیم به بهبود خانه گرفتم ، اما از منابع دولت محلی و ایالتی و برنامه های تشویقی که تعیین کننده خودم را تسهیل می کرد ، حمایت کردم. ترویج یک سیستم قلبی عروقی خوب برای هر یک از اعضای جامعه باید به عنوان یک اولویت فردی و اجتماعی در نظر گرفته شود ، و همچنین نگهداری از خانه ما. در زیر سطح شهر راست ، قلب هر ساکن نهفته است.

برای کسب اطلاعات بیشتر در مورد سلامت قلب و فعالیت بدنی ، منابع سلامت قلب ACSM را کشف کنید.

توسط آماندا بلوچ ، دکترا ، آمهرست ، دانشگاه ماساچوست

نقل قول

  1. Virani SS ، Alonso A ، Benjamin EJ ، Bittencourt MS ، Callaway CW ، Carson AP و دیگران. آمار بیماری های قلبی و سکته مغزی – 2020 به روز رسانی: گزارش نماد خارجی انجمن قلب آمریکا جریان. 2020 ؛ 141 (9): e139– e596.

2. Ozemekas C ، Laddu DR ، Lavie CJ ، Claeys H ، Kaminsky LA ، Ross R ، Wisloff U ، Arena R ، Blair SN. اطلاعات به روز شده در مورد نقش آمادگی قلبی تنفسی ، ورزش منظم و شیوه زندگی فیزیکی در پیشگیری از بیماری های قلبی عروقی و خطرات سلامتی. Prog Cardiovasc Dis. 2018 نوامبر دسامبر؛ 61 (5-6): 484-490. doi: 10.1016 / j.pcad.2018.11.005. Epub 2018 13 نوامبر. PMID: 30445160.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *