طرز تهیه پوره سیب زمینی رژیمی – دکتر رویا خادمیان

دسته‌بندی نشده


پوره سیب زمینی - طرز تهیه پوره سیب زمینی رژیمی

طرز تهیه پوره سیب زمینی رژیم غذایی

پوره سیب زمینی یکی از مغذی ترین و اشباع ترین غذاهایی است که می توانید در رژیم غذایی خود از آن استفاده کنید. شاید برایتان سوال باشد که آیا سیب زمینی سرشار از کربوهیدرات است و چگونه می توانید آنها را در رژیم غذایی خود بگنجانید! در این دستور غذا ، ما موادی را به پوره سیب زمینی اضافه می کنیم که به جلوگیری از افزایش سریع قند خون کمک می کند و باعث احساس سیری طولانی مدت می شود.

برای گرم نگه داشتن سیب زمینی ها تا زمان آماده شدن غذا ، آنها را در یک قابلمه بزرگ آب گرم روی حرارت بسیار کم قرار دهید. به این ترتیب سیب زمینی گرم می شود ، بیش از حد پخته نمی شود و یخ نمی زند.

مواد لازم برای تهیه پوره سیب زمینی رژیمی

  • سیب زمینی آب پز پوست کنده و خرد شده: یک کیلو و 360 گرم
  • روغن زیتون: یک قاشق غذاخوری
  • پیاز: دو فنجان ، برش خورده
  • نمک و فلفل سیاه: به میزان لازم
  • شیر کم چرب: یک و یک چهارم فنجان
  • کره: یک چهارم فنجان

طرز تهیه پوره سیب زمینی رژیمی

  • سیب زمینی ها را در یک قابلمه بزرگ بریزید و تا 5 اینچ از آب پر کنید.
  • آب را بجوشانید ، حرارت را کم کنید و به مدت 15 دقیقه یا تا زمانی که سیب زمینی نرم شود بپزید.
  • از قابلمه آب بردارید. سپس سیب زمینی ها را بکوبید تا کاملا غلیظ شوند.
  • یک ماهیتابه نچسب متوسط ​​را روی حرارت متوسط ​​گرم کنید. روغن را به تابه اضافه کنید.
  • پیاز را به روغن اضافه کنید. بگذارید طلایی شود.
  • یک چهارم قاشق چایخوری نمک و فلفل سیاه را اضافه کنید.
  • شیر و کره را در یک ماهیتابه کوچک روی حرارت متوسط ​​گرم کنید تا کره ذوب شود.
  • پیاز ، نمک و شیر را به پوره سیب زمینی اضافه کنید.
  • خوب هم بزنید تا مخلوط شود.

اطلاعات رژیم غذایی در مورد پوره سیب زمینی

مواد ذکر شده در این دستور غذا مربوط به 12 وعده است و هر وعده از این غذا مربوط به دو سوم فنجان است. موارد زیر اطلاعاتی در مورد وعده غذایی است.

  • کالری: 152
  • چربی: 6 گرم
  • پروتئین: 3 گرم
  • کربوهیدرات: 23 گرم
  • آهن: 1 میلی گرم
  • کلسیم: 51 میلی گرم

برای استفاده از Dr. رژیم آنلاین رویا خادمیان ، روی این لینک کلیک کنید:

دریافت رژیم دکتر رویا خادمیان به صورت آنلاین

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *