شیر شکلاتی: میان وعده بعد از تمرین؟

دسته‌بندی نشده


سالهاست که می شنویم مردم می گویند شیر شکلات یک نوشیدنی عالی برای بهبودی بعد از تمرین است …

آنها می گویند: “این ترکیبی عالی از پروتئین و کربوهیدرات است.”

به طور معمول ، شرکت ها و وب سایت های مختلف از عبارات بازاریابی شیر شکلات استفاده می کنند ، و در اینجا چند مورد وجود دارد:

یک نوشیدنی ریکاوری اصلی

پس از یک تمرین سخت ، بدن شما به مایعات ، کربوهیدرات و پروتئین نیاز دارد تا حداکثر بازیابی و افزایش کارایی را افزایش دهد.

بازگشت آب

وقتی عرق می کنید ، بدن شما آب و الکترولیت ها (سدیم و پتاسیم) را از دست می دهد. شیر شکلات منبع طبیعی الکترولیت ها از جمله سدیم و پتاسیم است.

سوخت گیری

کربوهیدراتها سوخت اصلی بدن برای تولید انرژی در حین فعالیتهای شدید هستند. مطالعات نشان می دهد که 30 دقیقه ورزش شیر شکلاتی ذخایر کربوهیدراتهای حیاتی را پر می کند تا شما را برای تمرین فردا آماده کند.

مرمت

ورزش شدید به ماهیچه ها آسیب می رساند. شیر شکلات حاوی پروتئین با کیفیت بالا است که به بازسازی ، ساخت و تغذیه ماهیچه ها برای کار بیشتر ، طولانی تر ، سریعتر و قوی دفعه بعد کمک می کند.

تکرار

مربیان و ورزشکاران حرفه ای اهمیت بازیابی فرم بدن را با ورزش روزانه درک می کنند. نه فقط گاهی. همیشه.

درست است که یک میان وعده خوب بعد از تمرین ترکیبی از پروتئین و کربوهیدرات است. به نظر من ، علیرغم این واقعیت که شیر شکلات حاوی پروتئین و کربوهیدرات است ، اما بعد از تمرین یک میان وعده “کامل” است. خطا!

بیایید نگاهی به مقادیر امروز بیندازیم (این اطلاعات از برگه اطلاعات تغذیه شکلات شیر ​​شکلاتی که از وب سایت سازنده تهیه کردم) است:

برای یک مرور کلی ، باید بدانید که خوردن یک لیوان شکلات میهن 26 گرم شکر اضافی و حدود 8 گرم پروتئین در روز به شما می دهد (فقط کمی بیشتر از میزان پروتئین در تخم مرغ!) و تازه این اگر شما فقط یک لیوان شیر شکلات می خورید و اگر بیشتر از آن بخورید ، مصرف قند شما بسیار بیشتر خواهد شد !!!

حتی بر اساس تحقیقات جدید ، با وجود شیر گاو ، جذب مواد مغذی کاکائو (مانند آنتی اکسیدان ها) ممکن است مختل شود. و به همین دلیل ، شیر بادام یا کتان بسیار بهتر است.

حالا می خواهم یک چیز را روشن کنم. من مثل بقیه شکلات را دوست دارم! و وقتی برای خرید ماست بیرون می روم ، به شما بگویم ، من هر شکلاتی یا هر چیزی با شکلات خریداری می کنم. مشکل این است که به دلیل شیر جو ، کاکائو بعد از ورزش به عنوان یک نوشیدنی “کامل” و “سالم” تبلیغ می شود. از شما می خواهم که به این نوشیدنی به عنوان یک غذای دلپذیر که در مقدار محدود مصرف می شود نگاه کنید و آن را برای مواقع خاص بگذارید نه اینکه بعد از هر تمرین یا بازی به کودک بدهید.

بنابراین بیایید و از این ایده ها برای خود یا فرزندان خود بعنوان وعده بعد از تمرین استفاده کنید:

  • ماست و میوه ساده یونانی
  • 2 عدد تخم مرغ و میوه
  • شام باقیمانده از سیب زمینی شیرین و گوشت
  • اسموتی پروتئینی با یک قاشق پودر پروتئین و میوه

بسیاری از مواد غذایی دیگر وجود دارد که می توانید از آنها استفاده کنید ، اما تمرکز اصلی وعده غذایی یا میان وعده بعد از تمرین باید کربوهیدرات و پروتئین باشد.

امیدوارم این مقاله به شما در شفافیت بیشتر در مورد تبلیغات شما کمک کند!

من عاشق این هستم که بعد از تمرین چه می خورید.

ظرف یا میان وعده خود را در قسمت نظرات زیر بنویسید!

شاد و سلامت باشید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *