دستور تهیه سالاد دو عدد لوبیا و سبزیجات

دسته‌بندی نشده


این دو سالاد لوبیا و سبزیجات را آماده کنید که نه شما و نه دوستانتان فیبر و پروتئین گیاهی سالم و گرسنه را در یک ساعت برای شما باقی نمی گذارد!

لوبیا منبع خوشمزه ای از پروتئین گیاهی ، غنی از فیبر محلول و سرشار از مواد معدنی مانند منیزیم است.

این فقط بررسی جعبه برق نیست ، بلکه خوشمزه است و چیزی است که همه می توانند از آن لذت ببرند.

این که آیا برای یک هفته به یک غذای جانبی نیاز دارید یا به دنبال یک غذای خوشمزه برای آوردن در جلسه هستید ، این یک تلاش عالی است!

ساخت پنج پنج عدد غلات تغذیه ای با استفاده از این دو سالاد لوبیا و گیاهی

“پنج غذای اصلی غذایی” هر غذایی است که شامل هر 5 عنصر از پنج سیستم اصلی ما باشد: کربوهیدرات های غیر نشاسته ای ، کربوهیدرات های نشاسته ای ، چربی های سالم ، پروتئین و عامل طعم.

اگر از قبل با پنج سیستم اصلی ما آشنایی ندارید ، می توانید این کار را انجام دهید راهنمای رایگان من را بارگیری کنید کجا بیشتر در مورد آن به اشتراک بگذارم!

پنج پایه از تغذیه بدن فیزیکی شما پشتیبانی می کند تا بتوانید یاد بگیرید که چه چیزی بخورید ، که اولین گام در خوردن آگاهانه است. بقیه این است که بدانید چگونه غذا بخورید و غذای خود را مثبت تجربه کنید.

با گنجاندن این 5 عنصر در رژیم غذایی خود ، با اطمینان از مصرف مواد مغذی مورد نیاز برای تمرکز ، هضم آرام ، انرژی طولانی مدت ، خواب خوب و نشاط دراز مدت ، بدن خود را در سطح سلولی حفظ می کنید.

در اینجا چگونه می توانید این 2 سالاد لوبیا را به پنجمین وعده اصلی خود اضافه کنید:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

  • برای تهیه یک وعده غذایی کامل پنج وعده ای ، روی یک تخت سبز یا کنار سبزی نشاسته ای سرو کنید.

2 • کربوهیدراتهای نشاسته ای یا شیرین

3 • چربی های سالم

4 • پروتئین

5 • عامل مزه

  • قلب
  • فلفل دودی
  • لیمو
  • نمک + فلفل

فیبر

یک فنجان لوبیا سیاه حاوی حدود 15 گرم فیبر است ، اما نه تنها فیبر ، بلکه پروتئین نیز دارد. ترکیب پروتئین و فیبر به بدن کمک می کند تا قند خون را متعادل کرده و سیری را برای مدت طولانی تری حفظ کند. ما می دانیم که فیبر برای سیستم گوارشی ما چقدر مهم است و ما باید روزانه حداقل 35 گرم فیبر (بسته به متابولیسم و ​​هضم منحصر به فرد شما) گاهی اوقات هدف قرار دهیم. با خوردن فیبر کافی ، ما به طور منظم سلامت خود را حفظ می کنیم ، یک میکروبیوم سالم را حفظ کرده و به بدن در جذب مواد مغذی کمک می کنیم.

پروتئین گیاهی

1 فنجان لوبیا سیاه حاوی حدود 14 گرم پروتئین گیاهی است. پروتئین ها (یعنی اسیدهای آمینه) برای سلامتی ما بسیار مهم هستند ، از بازیابی بافت ماهیچه ای گرفته تا تعادل هورمونی ، قند خون و تولید انرژی. اینجا درباره پروتئین های گیاهی بیشتر بخوانید.

منیزیم

منیزیم یک ماده معدنی مهم در بدن ما است و نقش کلیدی در 300 عملکرد بدن از جمله عملکرد ماهیچه ها ، سنتز پروتئین ، کنترل قند خون و تنظیم فشار خون ایفا می کند. همچنین نشان داده شده است که به کاهش سندرم پیش از قاعدگی ، سردرد (مانند میگرن) کمک می کند و می تواند برای آرامش ماهیچه های گوارشی ، که می تواند یبوست را کاهش دهد ، مورد استفاده قرار گیرد.

مواد معدنی اضافی

لوبیا و حبوبات منابع غنی از مواد معدنی هستند که در رژیم غذایی بسیاری از آمریکایی ها وجود ندارد ، به ویژه هنگامی که صحبت از منیزیم می شود ، که اصلی ترین ماده معدنی در لوبیا سیاه است. لوبیا همچنین دارای مولیبدن ، اسید فولیک ، مس ، منگنز ، فسفر ، آهن و ویتامین B است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *