به حالت سالم برگردید ، به روال عادی برگردید

دسته‌بندی نشده


آیا با شروع فصل مدرسه به سلامت باز می گردد؟ در اینجا چند روش برای عادت به عادت روزانه در پاییز آورده شده است و تمرکز بر دستور العمل های سلامتی Blue Apron است. این پست توسط Blue Apron حمایت می شود.

بازگشت به مدرسه

بسیاری از ما از بازگشت به فصل مدرسه خاطرات خوبی داریم. پس از یک تعطیلات طولانی و گاه به گاه تابستانی ، معمولاً پر از بستنی و مسافرت ، بی صبرانه منتظر از سرگیری کارهای روزمره ام هستم! من فکر می کنم ماه سپتامبر حتی بیشتر از روز سال تازه تر می شود – رطوبت از بین می رود ، آشپزی در خانه عادی می شود و همه کمی بیشتر از تابستان برمی گردند.

در اینجا چند روش وجود دارد که می خواهم ادامه دهم:

رفتن به مدرسه

پس از گذراندن حداکثر 2 ساعت در ماشین در حال رانندگی به کمپ های تابستانی و برگشتن ، بی صبرانه منتظر رفتن دوباره به مدرسه هستم! مدرسه مازن حدود یک مایل فاصله دارد و توس 10 دقیقه پیاده روی دارد ، بنابراین اگر به آنجا بروم و برگردم ، 4 مایل پیاده روی را پشت سر خواهم گذاشت.

مازن کوچک در سال 2019!

کتابخانه ی مدرسه

ورزش های پاییزی

فوتبال Co-Rec برای من و تام و ورزش جدید Mazen! او در پاییز امسال بازی بیس بال لیگ کوچک را آغاز کرده است! او بسیار مجبور به بازی است و ما هیجان زده هستیم که او را در حال انجام کارهای جدیدی می بینیم. توس در پاییز امسال برای فوتبال کمی جوان است ، اما ما ورزش های زیادی را در حیاط خلوت خود انجام می دهیم تا بتوانیم آن را جبران کنیم 🙂

بازوی ورزشی سقوط در وسط

من می خواهم “پیوستن مجدد به سالن بدنسازی” را به لیست اضافه کنم ، اما متأسفانه این هنوز مشخص نیست.

شام خانوادگی

تابستان اینجا آنقدر عادی است که گاهی به بچه ها اجازه می دهیم کنار استخر غذا بخورند یا سفر کنند و شام بخورند. من هیجان زده ام که شام ​​خانوادگی را برگردانم (و امیدوارم یک چیدمان جدید برای کسانی که می دانید معرفی کنید!). دور میز می چرخیدیم و مهم ترین لحظه هر روز را می گفتیم – روال عادی تابستان. بیایید آن را پس بگیریم!

در ماه ژانویه ، من یک پست وبلاگ در مورد دستور العمل های سلامتی که به تازگی منتشر کرده بودم ، نوشتم. دستور العمل های سلامتی با چند پیشرفت اضافی به سلامت باز می گردند: آنها در حال حاضر در وعده های 4 نفره موجود هستند ، هر هفته گزینه های بیشتری را در اختیار شما قرار می دهند و برخی از گزینه های سفارشی متناسب با سبک غذا خوردن شما را ارائه می دهند. می توانید دستورالعمل های امضا شده را با دستور العمل های سلامتی ترکیب کرده و هر هفته آنها را در منوی خود تنظیم کنید ، یا می توانید کل منو “Wellness” را تهیه کنید – انتخاب با شماست.

دستور العمل های سلامتی سرشار از مواد مغذی و مواد فوق ستاره هستند ، با تمرکز بر کربوهیدرات های پیچیده ، فیبر و آنتی اکسیدان ها. آنها همچنین حاوی مواد سبک تری هستند (به جای کرم فرش ماست یونانی را در نظر بگیرید). آنها صادقانه احساس می کنند چیزی است که من از ابتدا در آشپزخانه خود ایجاد می کنم (منظورم این است که واقعاً خوب است!).

دستورالعمل های سلامتی را در برنامه غذایی خود قرار دهید و در 5 جعبه اول 120 دلار تخفیف بگیرید! (بهترین پیشنهادی که در تمام طول سال داشتند)

در اینجا سه ​​دستور العمل داریم:

  • ماهی قزل آلا و ادویه اسپانیایی با خرما بادام
  • کاسه های سبزیجات و کوسکوس با ادویه جات شاورما با آروگولا و ماست لیمویی بو داده
  • گوشت خوک سرخ شده و سس مایونز کالابریایی با سالسا ورد و کدو سبز

سلامتی مطابق دستور العمل های پیش بند آبی و مواد تشکیل دهنده روی میز

ماهی قزل آلا اسپانیایی با سبزیجات کینوا

ما این دستور غذا را به دلیل ترکیب شیرین و خوش طعم ها دوست داشتیم. از مخلوط ادویه اسپانیایی گرفته تا خرما خرد شده و دم کرده بادام ، طعم کاملی داشت. ماست طعم دار پایین بشقاب را بسیار دوست داشتم (چه پیشنهاد ارائه خلاقانه ای).

پر از غذای واقعی

کینوا ، کدو سبز ، هویج ، ماست یونانی ، ماهی قزل آلا ، فلفل قرمز بو داده ، سیر ، خرما و لیمو = یک برنده واقعی غذا !!

نکاتی از آشپزخانه من

من سیر خرد شده یا رنده شده را روی میکروپلیت ترجیح می دهم تا سیر خرد شده. و اگر ابتدا خرما را برای چند ثانیه در مایکروویو گرم کنید ، برداشتن تاس و خرد کردن آنها بسیار ساده تر است!

شام سرو می شود

دستورالعمل های سلامتی را در برنامه غذایی خود بگنجانید و با ثبت نام در اینجا سعی کنید تا 16 شام رایگان در پنج جعبه اول دریافت کنید.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *