بهترین مکمل ها برای آمادگی جسمانی || بهترین وسیله جانبی برای ورزشکاران CrossFit®

دسته‌بندی نشده


بهترین مکمل ها برای ورزش های متقابل / محبوب ترین مکمل ها برای ورزشکاران

تمرینات متقابل باعث می شود بدن شما شلاق بخورد. مصرف بهترین مکمل برای ورزشکاران کراس بک این می تواند به سفر شما کمک کرده و آن را به سطح بعدی برساند. یافتن چیزی در مورد این پدیده دشوار است کراس فیت او چیزی نشنید. و جای تعجب نیست – CrossFit® شامل چندین سبک است که از چندین سیستم انرژی استفاده می کنند ، که برای مخاطبان گسترده بسیار جذاب است. بسیاری از تمرینات برای خسته و مجروح نگه داشتن شرکت کنندگان به حداکثر تلاش نیاز دارند. اگر می خواهید عملکرد و روند بازیابی خود را جدی بگیرید ، آن را جدی بگیرید بهترین تمرینات برای تمرینات متقابل لازم است.

حتما بخوانید: تمرینات کراس فیت چیست؟

هرچه سریعتر و م effectivelyثرتر از این تمرینات وحشیانه بهبود یابید ، احتمال بهبود تمرینات بیشتر است. البته ، هیچ چیز مانند رژیم غذایی مناسب به شما در رسیدن به اهداف کمک نمی کند ، اما برخی مکمل ها می توانند مزیت اندکی به شما بدهند. در زیر لیستی از م mostثرترین مکمل ها برای کمک به سفر شما به سطح بعدی آمده است.

بهترین مکمل ها برای ورزشکاران با ترکیب متقابل

کراتین

کراتین نه تنها یکی از محبوب ترین مکمل های ورزشی در بین ورزشکاران است ، بلکه یکی از م mostثرترین آنها نیز می باشد محبوب ترین مکمل ها برای ورزشکاران متقابل بدن مانوما مطالعات گسترده تأثیر آن بر قدرت عضلات ، بهبود بین تمرینات و برش بافت ماهیچه ای (اندازه) را تأیید کرده است. مطالعات اخیر همچنین نشان داده است که این مکمل می تواند به استقامت قلبی و عروقی و عضلانی کمک کند. این رویای یک ورزشکار متقابل است.

در صورت لزوم: در روزهای تمرین قبل و بعد از تمرین ، 3-5 گرم بنوشید ، نه در روزهای تمرین-3-5 گرم با اولین وعده غذایی.

بتا آلانین یک مکمل عالی برای ورزشکاران با شکل متقاطع است

این اسید آمینه به عنوان یک شارژر عالی برای بافت ماهیچه ای عمل می کند و به شما این امکان را می دهد تا از انرژی بیشتری برای تمرینات خود استفاده کنید. همچنین می تواند افزایش اسید لاکتیک در ماهیچه ها را به تأخیر اندازد و مدت زمان ورزش را طولانی کند. شواهدی وجود دارد که نشان می دهد همراه با کراتین تقریباً بر همه مزایای تناسب اندام تأثیر می گذارد!

در صورت نیاز: 2 تا 3 گرم قبل از تمرین ، ترجیحاً همراه با کراتین.

پروتئین های آن

این مکمل پروتئینی سریع اثربخش برای هر علاقمند به تناسب اندام است و یکی از بهترین مکمل ها برای تمرینات متقابل است. پروتئین آن برای هضم سریع برای تسهیل بازیابی ماهیچه ها طراحی شده است ، همچنین دارای مشخصات آمینو اسید کامل است و آن را مکمل کامل قبل و بعد از تمرین می کند. تحقیقات اخیر همچنین نشان می دهد که ممکن است گرسنگی کسانی را که می خواهند از آن برای کاهش وزن استفاده کنند ، کمی کاهش دهد.

در صورت نیاز: عمدتاً به عنوان یک افزودنی قبل (20-30 گرم) و بعد از تمرین (30-40 گرم) برای کمک به بهبود بعد از تمرین استفاده می شود. شما به راحتی می توانید پروتئین آن را به عنوان ورزشکار اضافی به هر جایی در رژیم غذایی اضافه کنید. برای کسانی که صبح زود بیرون می روند (20 تا 30 گرم) نه تنها برای راحتی ، بلکه هنگام بیدار شدن میزان کورتیزول را نیز کاهش می دهد.

مکمل ورزش متقابل: ال کارنیتین

کارنیتین (همچنین ال کارنیتین) همچنین می تواند بهترین دوست CrossFitter باشد. این اسید آمینه به تبدیل اسیدهای چرب به انرژی کمک می کند تا بتوانید طولانی تر و سخت تر تمرین کنید. کارنیتین موجود در گوشت گاو ، گوشت گوسفندی ، شیر و آووکادو ، در میان سایر غذاها ، می تواند تا حد زیادی به تلاش شما برای رسیدن به سطح بعدی کمک کند.

در صورت لزوم: 1-2 گرم دو بار در روز نزدیک به زمان ورزش مصرف کنید!

منیزیم و روی

این دو ماده معدنی فواید زیادی دارند ، از جمله روی ، که به بازسازی و بازسازی بافت ها کمک می کند ، و منیزیم ، که به سیستم عصبی کمک می کند تا بهتر استراحت کرده و سپس با آرامش بخوابد. هر دو بعد از یک تمرین سخت سریعتر بهبود می یابند و استراحت را بهبود می بخشند ، بنابراین این دو مکمل بهترین تمرینات برای تمرینات متقابل در نظر گرفته شده اند.

در صورت نیاز: برای جذب بهتر و اجتناب از تداخل با سایر ویتامین ها و مواد معدنی ، این دو را قبل از خواب با معده خالی مصرف کنید و از دوز توصیه شده سازنده پیروی کنید.

بهترین مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی برای ورزشکاران کراس فیت

البته ، با مصرف مقداری ویتامین / مواد معدنی خوب ، می توانید آنچه را که در طول تمرینات شدید نیاز دارید ، “بیمه” کنید. در این شرایط سخت ورزشی ، مولتی ویتامین ها / مواد معدنی برای پر کردن ریز مغذی های حیاتی در بدن ضروری هستند ، بنابراین آنها می توانند به درستی عمل کرده و عملکرد ورزشی روزانه شما را بهبود بخشند و هرگونه کمبود ناشی از حذف وعده های غذایی را برطرف کنند. استرس و سایر اختلالات را که باعث حواس پرتی شما از حالت عادی می شود از بین ببرید.

در صورت لزوم: در پایان آخرین وعده غذایی در پایان روز ، مولتی ویتامین ها / مواد معدنی با کیفیت ، که بهترین مکمل برای ورزش هستند ، مصرف کنید. به این ترتیب ، هنگام خواب ، بدن شما از مصالح ساختمانی مناسب برای ترمیم ، رشد و آماده شدن برای دوره بعدی برخوردار خواهد بود!

حتما بخوانید: جزئیات ورزش های متقابل

برنامه مکمل نهایی برای ورزشکاران با رفتار متقابل

مکمل ارائه شده در چه زمان و به چه میزان؟
کراتین 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین و 3-5 گرم در اولین وعده غذایی در روزهای بدون تمرین
بتا آلانین 2-3 گرم قبل از تمرین
پروتئین های آن 20-30 گرم قبل از تمرین ، 30-40 گرم پس از ورزش و در هیچ زمان دیگری نمی توانید غذای معمولی بخورید
ال کارنیتین 1-2 گرم قبل و بعد از تمرین
منیزیم 450 میلی گرم یک شبه
فلز روی 30 میلی گرم در شب
مولتی ویتامین / مواد معدنی محصولی را پیدا کنید که 100٪ ریزمغذی های حیاتی بیشتر در شب داشته باشد

سوالات متداول در مورد بهترین مکمل ها برای ورزشکارانی که برای تمرین متقابل مناسب هستند

من خواندم که استفاده از کراتین نیاز به یک عمل “بارگیری” دارد. آیا این درست است و اگر چنین است ، چقدر؟

در ابتدا توصیه شد که روزانه 20 گرم کراتین به مدت یک هفته مصرف کنید و سپس دوز “نگهدارنده” را برای چند هفته ادامه دهید. با این حال ، مطالعات نشان داده است که شروع دوز نگهدارنده 3-5 گرم قبل و بعد از تمرین نتایج مشابهی را در پایان چندین مطالعه نشان می دهد. این کار نه تنها در دراز مدت در هزینه شما صرفه جویی می کند ، بلکه سیستم گوارش شما را نیز راحت می کند!

گاهی اوقات ، چند دقیقه پس از مصرف بتا آلانین ، احساس سوزش روی پوست ظاهر می شود. علت آن چیست؟

یکی از دلایل ممکن است اتصال بتا آلانین به گیرنده های عصبی باشد که باعث می شود آنها بطور تصادفی مشتعل شده و خارش / سوزن سوزن شدن را احساس کنند. یکی دیگر از علل احتمالی (شاید بدون واکنش عصبی) این است که جریان خون به مویرگ های سطحی افزایش می یابد و باعث قرمز شدن پوست می شود. اینها واکنشهای کاملاً بی خطر هستند که ممکن است با استفاده طولانی مدت برطرف شوند یا نشوند!

من رژیم متعادلی دارم. آیا کسی به مکمل های مولتی ویتامین / مواد معدنی نیاز دارد؟

در یک کلام بله! حتي برخي از متعادل ترين رژيم ها هنگامي كه در اكثر روزهاي هفته سخت ورزش مي كنيد به كمي “بيمه” در قالب مكمل هاي مولتي ويتامين / مواد معدني نياز دارند. علاوه بر این ، رژیم غذایی متعادل شما همیشه می تواند تحت تأثیر تغییرات برنامه ، سطوح بالای استرس در محل کار و / یا زندگی و فشار بر رژیم غذایی شما قرار گیرد!

به عنوان ورزشکاری که هدفش تمرین است ، هدف من ساختن بیش از حد عضله نیست ، چرا من به پروتئین اضافی به شکل پروتئین نیاز دارم؟

پروتئین نه تنها به عضله سازی کمک می کند ، بلکه به بسیاری از عملکردها ، از جمله تولید و تنظیم انرژی ، مکمل سایر بافت های حیاتی که در طول تمرین کاهش یافته است ، کمک می کند و به روند بهبود کلی بین تمرینات کمک می کند. علاوه بر این ، پروتئین آن یک پروتئین سریع هضم است که به بدن اجازه می دهد روند بهبودی را به سرعت آغاز کند.

آیا مکمل ZMA همان مصرف جداگانه منیزیم و روی است؟

آره! با این حال ، اکثر محصولات ZMA حاوی 10 میلی گرم ویتامین B6 هستند. B6 باعث آرامش می شود و محیط ایده آل را برای انجام روی و منیزیم تسهیل می کند. اما بله ، خرید محصولات جداگانه نیز به همان خوبی کار می کند. اطمینان حاصل کنید که یک محصول معتبر خریداری کرده اید!

برای مشاهده مقالات مربوط به این مقاله به ادامه مطلب بروید مکمل های بدنسازی و سایر مقالات موجود در صفحه را مشاهده کنید وبلاگ کیمیاگری دیدن.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *