بهترین غذا قبل از تمرین

دسته‌بندی نشده


1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 صداها)
بارگذاری …

بهترین غذا قبل از تمرین

با خوردن بهترین غذاها قبل از تمرین می توانید به بهترین نتایج و تناسب اندام برسید. در واقع ، شما با قبل از تمرین غذای مناسب را انتخاب کنید، برای چالش های آینده آماده شوید و به اصطلاح خود را تبلیغ کنید.

اصل اساسی حفظ تعادل بین مصرف چربی ها ، پروتئین ها و درشت مغذی های کربوهیدرات است. در صورت نیاز از همه این غذاها استفاده کنید. غذاهایی که ارزش غذایی بالایی دارند قدرت بدنی را افزایش می دهند و به عملکرد بهتر ما کمک می کنند.

قبل و بعد از بدنسازی چه بخوریم؟

قبل از تمرین چه بخوریم تا بهترین نتیجه را بگیریم؟

چه چیزی باید جلوی باشگاه بخوریم تا انرژی اشباع شود و در عین حال به بدنمان یک میان وعده دلچسب بدهیم؟

بعد برنزه کننده ها به این سالات پاسخ خواهد داد. به ما بپیوندید و از این پس به راحتی قبل از تمرین غذا انتخاب می کنید.

در دسترس ترین و بهترین غذاهای قبل از تمرین برای بدنسازان:

  1. موز

موز به دلیل بار طبیعی انرژی شناخته شده است. سرشار از کربوهیدرات و پتاسیم است که از عملکرد اعصاب و ماهیچه ها پشتیبانی می کند. کربوهیدراتها سوخت بدن و مغز ما هستند. 90 درصد کالری موز کربوهیدرات است.

  1. بعد از ظهر

بلغور جو دوسر یکی از بهترین هاست غذا قبل از تمرین Ar سرشار از فیبر است و به تدریج کربوهیدرات آزاد می کند. با توجه به این تمرین رهاسازی آهسته ، سطح انرژی شما ثابت می ماند. این بدان معناست که می توانید مدت زمان بیشتری تمرین کنید.

همچنین حاوی ویتامین B است که به تبدیل کربوهیدرات ها به انرژی کمک می کند. جو دوسر ایرلندی به دلیل کمتر بودن “پارافین غذایی” بهترین گونه است. همچنین قند خون پایین تری نسبت به جو دوسر معمولی دارد. بنابراین این غذای ارزشمند را در رژیم غذایی قبل از تمرین خود قرار دهید.

  1. مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین

چه غذاهایی باعث افزایش حجم عضلات قبل از تمرین می شوند؟ اگر تمرینات سختی در انتظار ماست ؛ قبل از بدنسازی چه بخوریم؟ در این صورت ، حتماً این ترکیب را امتحان کنید. مرغ سرخ شده ، کلم بروکلی و سیب زمینی شیرین بیشتر از یک میان وعده هستند. با این حال ، به دلیل مزایای آن ، طرفداران ورزش به طور مرتب از این ترکیب استفاده می کنند. شما هم امتحان کنید

  1. میوه های خشک

برای یک میان وعده سریع و آسان برای افزایش انرژی قبل از تمرین ، مقداری توت ، زردآلو ، انجیر و آناناس را خشک کنید. میوه های خشک منبع خوبی از کربوهیدرات های ساده هستند که به راحتی هضم می شوند. می توانید آنها را قبل از تمرین بخورید.

  1. نان آرد کامل نان سبوس دار نانی که با آرد سبوس نگرفته پخته باشند

یک تکه نان سبوس دار منبع عالی کربوهیدرات است. نان سبوس دار با تخم مرغ آب پز یا بوقلمون بدون چربی میان وعده پروتئینی برای مصرف. این ترکیب یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

غذا قبل از تمرین

  1. میوه و ماست یونانی

این ترکیب عالی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است. میوه ها دارای کربوهیدرات بالا هستند و ماست یونانی دارای پروتئین زیادی است. در مقایسه با ماست معمولی ، ماست یونانی دارای کربوهیدرات کمتر و تقریبا دو برابر پروتئین است. در عین حال ، میزان سدیم آن نصف ماست معمولی است.

اما چرا این ترکیب با هم استفاده می شود؟ کربوهیدرات های موجود در میوه به سرعت تجزیه شده و در حین تمرین به عنوان سوخت مورد استفاده قرار می گیرند. از طرف دیگر ، پروتئین ها بیشتر ذخیره می شوند و برای جلوگیری از آسیب ماهیچه ها مورد نیاز هستند. بنابراین ، میوه و ماست یونانی یکی از بهترین غذاهای قبل از تمرین است.

  1. لندها

هنوز نمی دانید قبل از ورزش چه بخورید؟ آجیل یکی از بهترین غذاها قبل از تمرین است. این غذاها دارای چربی زیادی هستند. اما اگر می خواهید توده عضلانی بسازید ، پروتئین و کالری مورد نیاز را به شما می دهند.

آجیل برای کسانی که به دنبال کاهش وزن هستند. توصیه نمیشود. اگر می خواهید از سوپرمارکت ها آجیل بخرید ، از آجیل یا موسلی پوشیده شده با آجیل خودداری کنید.

یادداشت مهم:

قبل از تمرین از برنامه غذایی پیروی کنید. اطمینان حاصل کنید که 30-90 دقیقه قبل از تمرین ، غذا و میان وعده می خورید. زیرا در این صورت احساس نفخ نخواهید کرد. 90 دقیقه قبل از تمرین غذای سنگین بخورید. اما اگر میان وعده شما چیزی شبیه یک میان وعده است ، 30 دقیقه قبل از تمرین کافی است.

بهترین غذا قبل از تمرین

بهترین غذای قبل از تمرین برای اهداف خاص

  1. قبل از بدنسازی چه بخوریم؟

شما به عنوان یک بدنساز سعی می کنید لاغر بمانید و عضله بسازید. حدود یک ساعت قبل از تمرین به غذای سبک نیاز دارید. یک غذای سنگین نیست که چربی را تبدیل کرده و معده را افزایش دهد. این غذا به شما کمک می کند تا به رشد عضلانی دلخواه برسید. خودت ببین. وعده های غذایی سبک شما باید دارای نسبت مساوی از پروتئین بدون چربی و کربوهیدرات ها باشد.

برخی از غذاهای قبل از تمرین عبارتند از:

  • بلغور جو دوسر
  • مرغ یا بوقلمون
  • ماکارونی گندم
  • تخم مرغ سفید
  • پروتئین ایزوله
  • برنج قهوه ای یا برنج سفید دانه بلند
  • میوه هایی مانند پرتقال ، توت فرنگی یا سیب

توجه داشته باشید که در تغذیه قبل از تمرین کنترل زمان استفاده و نسبت مواد مصرفی بسیار مهم است. شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا در حین تمرین انرژی بگیرید و عضله بسازید. با این حال ، باید مطمئن شوید که زود غذا می خورید و وزن خود را افزایش نمی دهید. غذای سنگین در معده در حین تمرین کاهش می یابد.

منابع فوق پروتئین بدون چربی را با کربوهیدراتهای قابل هضم ترکیب کرده و حدود یک ساعت قبل از تمرین بخورید. این ترکیب به شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز برای ادامه رشد ماهیچه ها را دریافت کنید. آیا تا به حال به این فکر کرده اید که چه موقع از شیک پروتئینی قبل یا بعد از تمرین استفاده کنید؟ اگر هدف شما بدنسازی است ، شیک پروتئین می تواند یک میان وعده خوب قبل از تمرین باشد.

که در از مربیان تنور رژیم بگیرید کلیک.

  1. برای چربی سوزی قبل از تمرین چه بخوریم؟

شما باید به اندازه کافی غذا بخورید تا به بدنتان سوخت و انرژی کافی برسد. بدون داشتن انرژی کافی ، نمی توانید یک تمرین سخت را به پایان برسانید. در عین حال ، برای جلوگیری از افزایش وزن ، نباید کالری زیادی بسوزانید. بنابراین قبل از چربی سوزی لازم است با بهترین غذاها آشنا شوید.

با حدود نیم ساعت قبل از تمرین ، پس از خوردن میان وعده های سبک ، می توانید با حداکثر انرژی وارد تمرین شوید. ترکیبی از کربوهیدراتهای پیچیده و پروتئینهای بدون چربی بهترین راه برای جبران مجدد بدن قبل از سوزاندن چربی است.

برای پاسخ به سال برای کاهش وزن قبل از تمرین چه بخوریم؟در اینجا برخی از غذاهای قبل از تمرین آورده شده است:

  • نخود
  • میوه کامل
  • موز با کره بادام زمینی ، به ویژه کره بادام
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر با کشمش یا انواع توت ها
  • 1/2 فنجان ماکارونی یا برنج ، ترجیحاً غلات کامل
  • یک سیب با کره بادام زمینی یا یک مشت کوچک آجیل

به یاد داشته باشید ، هدف شما این است که در طول تمرین بدن خود را دوباره پر کنید. انجام تمرینات قلبی با معده خالی نتیجه دلخواه را ایجاد نمی کند. اگر از قبل درست غذا بخورید ، بهترین نتایج ورزشی را خواهید داشت.

  1. قبل از تمرین برای دریافت انرژی چه غذاهایی توصیه می شود؟

سطح مناسب انرژی به شما کمک می کند تا تمرین کنید. در نتیجه ، از کربوهیدراتهای پیچیده برای تامین مناسب بدن خود استفاده کنید. برخی از غذاهای انرژی زا عبارتند از:

  • موز
  • بعد از ظهر
  • مخلوط میوه
  • ماست یونانی
  • ماست با گرانولا و میوه
  • مرغ با برنج و سبزیجات
  • سیب با کره بادام زمینی و کشمش
  • نان سبوس دار با چند تکه گوشت بدون چربی

غذا قبل از تمرین

  1. میان وعده های مناسب برای حفظ سلامت زنان

زنان نگرانی های منحصر به فردی دارند. آنها معمولاً به اندازه مردان کالری روزانه نمی سوزانند. علاوه بر این ، اهداف آموزشی مردان و زنان یکسان نیست. زنان باید مطمئن شوند که کالری کمی دارند و در عین حال قبل از ورزش بهترین غذا را بخورند. ترکیب متعادل کربوهیدرات ها و پروتئین ها بهترین انتخاب است. البته بسته به ورزش ، ممکن است لازم باشد کالری دریافتی خود را نیز کاهش دهید.

برخی از مواد غذایی برای زنان قبل از تمرین عبارتند از:

  • همه میوه ها
  • ماست یونانی
  • 1/2 سیب زمینی شیرین
  • گوشت بدون چربی با نان سبوس دار
  • 1/2 فنجان بلغور جو دوسر شیرین شده با عسل.
  • اسموتی های میوه ، به ویژه از شیر بادام یا سایر کالری های کم.

نتیجه

پیدا کردن بهترین غذا قبل از ورزش گاهی دشوار است. با این حال ، اگر به درستی انتخاب شود ، انرژی بدن شما در طول تمرین افزایش می یابد و نتایج شما بسیار بهتر می شود. ابتدا هدف خود را انتخاب کنید و سپس مقدار مناسب چربی ، پروتئین و کربوهیدرات ها را بخورید.

اگر هدف شما سوزاندن چربی است ؛ بسته به تمریناتی که هدف آنها افزایش حجم است ، غذای قبل از تمرین متفاوت خواهد بود. تغذیه مناسب و ورزش منظم به شما در دستیابی سریعتر به نتایج کمک می کند. علاوه بر همه اینها ، نوشیدن آب کافی در طول و بعد از تمرین را فراموش نکنید.


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله inkin.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1662



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *