بهترین ظروف پاییزی برای کاهش وزن

دسته‌بندی نشده


با شروع سرد شدن هوا و تغییر رنگ برگها ، می دانیم فصل پاییز به ما نزدیک می شود. این بدان معناست که برخی از چیزهای مورد علاقه ما در پاییز به این شکل است فوتبال و هالووین – بنابراین ، بسیاری از غذاهای خوشمزه! در حالی که ماه های سردتر ممکن است به عنوان یک میان وعده به نظر برسد ، اما اهداف سلامتی و تناسب اندام شما ضرری ندارد. در حقیقت ، غذاهای بسیار خوشمزه پاییزی برای کاهش وزن وجود دارد که حتی می توانید در طول تعطیلات از آنها لذت ببرید!

از همه بهتر ، شما نیازی به محرومیت یا رژیم ندارید!

غذاهای پاییزی

با شروع تابستان ، طبیعت ما را با بسیاری از غذاهای مفید برای شما ، از جمله غذاهایی برای کاهش وزن ، خوشحال می کند! در حالی که این فصل بیشتر برای کدو محبوب شناخته شده است ، غذاهای مفید پاییزی بیشتر از این کدو محبوب است.

تعداد زیادی از کدو تنبل گرفته تا سبزیجات وجود دارد بر اساس تحقیقات غذای سالم فصلی برای رسیدن به اهداف شما.

برخی از غذاهای سالم پاییزی مورد علاقه ما عبارتند از:

  • سیب
  • گلابی ها
  • کدو تنبل
  • سبزیجات چلیپایی مانند کلم بروکلی ، گل کلم و کلم
  • هویج
  • جوانه بروکسل

وقتی صحبت از غذاهای کاهش وزن می شود ، گزینه های پاییز فصلی فراوان (و خوشمزه تر از همیشه) هستند!

فواید خوردن فصلی

سالها پیش خوردن گوجه فرنگی در فوریه یا زردآلو در دسامبر بی سابقه بود. مردم تازه غذا خوردند-در طول سال گزینه های زیادی وجود نداشت!

اما امروزه به دلیل تکنولوژی و حمل و نقل ، اکثر غذاها در تمام طول سال در دسترس هستند. در حالی که دسترسی نامحدود می تواند راحت باشد ، به خاطر داشته باشید: وعده های غذایی فصلی می تواند بسیار مفید باشد.

خوشمزه تر در طول فصل

برای شروع ، خوردن محصولات در خارج از فصل به اندازه یک باغ یا مزرعه با گل طبیعی خوشمزه نیست. به گوجه فرنگی شیرین تابستانی فکر کنید که در یک انگور صید شده است ، نه آنکه در وسط زمستان در خواربارفروشی تهیه کنید. گوجه فرنگی تابستانی بسیار آبدارتر و خوشمزه تر از گوجه فرنگی زمستانی است.

رد پای کربن کمتر

خوردن فصلی نیز برای محیط زیست بهتر است. اگر غذا به صورت محلی رشد نمی کند ، باید به نوعی به شما وارد شود! این ممکن است به کامیون ، هواپیما و قایق نیاز داشته باشد. این به معنی سوخت و انرژی اضافی و ردپای کربن بالا است. همه چیز برای حمایت از اشتیاق شما در خارج از فصل! به علاوه ، خوردن فصلی به حمایت از کشاورزان و مشاغل محلی کمک می کند! برنده شدن.

مغذی تر

اگر می خواهید بیشترین مزایای تغذیه ای را کسب کنید ، خوردن فصلی عاقلانه است. هنگامی که غذای غیر فصلی به فروشگاه محلی شما منتقل می شود ، مواد مغذی بیشتری در حین حمل تجزیه می شود. نور اضافی خورشید را به مخلوط اضافه کنید (که می تواند مواد مغذی را نیز تجزیه کند) و کمتر از مواد مغذی مطلوبی که در صورت انتخاب گزینه محلی فصلی دریافت می کنید ، باقی می ماند.

5 غذای مفید برای کاهش وزن

با دانستن فواید ذکر شده در بالا ، درک اینکه چگونه خوردن فصلی می تواند به کاهش وزن شما کمک کند دشوار نیست. از این گذشته ، اگر غذا مقوی و خوشمزه تر است ، گنجاندن آن در رژیم غذایی شما آسان خواهد بود!

در میان بسیاری از غذاهای پاییزی فصل ، برخی از آنها در مورد حمایت از اهداف شما بهتر از دیگران هستند. گفته می شود ، در اینجا محبوب ترین غذاها برای کاهش وزن است که باید در این فصل در بشقاب شما قرار گیرد!

کدو تنبل

نباید تعجب کرد که کدوها در مورد غذاهای کاهش وزن در بالای لیست ما قرار دارند. در حالی که خوش طعم بودن همه کدوها را نمی توان منکر شد ، آیا می دانستید که آن به همان اندازه مغذی و خوشمزه است؟

کدو تنبل سرشار از فیبر است ، مواد مغذی که به آن کمک می کند حمایت از کاهش وزن باعث می شود احساس سیری طولانی تری داشته باشیم. برای بسیاری ، افزایش سیری به معنی کاهش میل به قند و کالری کمتری در روز است.

و از آن زمان به بعد کدو تنبل بیشتر از آب (در واقع بیش از 90) ساخته شده است ، همچنین کالری کمی دارد!

اگر می خواهید کدو تنبل را به عنوان غذای پاییزی برای کاهش وزن میل کنید ، کنسرو شده را به کوکتل یا شیرینی اضافه کنید یا آن را در غذاهای تند تفت دهید تا یک ضربه مغذی بسیار خوشمزه دریافت کنید.

گل کلم

گل کلم به دلیل کاهش وزن شهرت دارد ، بنابراین طبیعی است که آنها در لیست ما باشند. اگرچه این سبزی چلیپایی را می توان در اوایل ماه ژوئن یافت ، اما فصل اوج آن معمولاً از سپتامبر تا نوامبر ادامه دارد. گل کلم احتمالاً یکی از همه کاره ترین سبزیجات در سراسر جهان است ، همچنین در تغذیه و کاهش وزن نقش مهمی دارد.

احتمالاً گل کلم را به عنوان یک عنصر اصلی در پیتزا ، غذاهای برنج و حتی کراکر میان وعده ، جایگزین غلات و سایر غذاهای پرکالری دیده اید. و به دلایل خوب! این مبادله سالم مملو از مواد مغذی مفید برای شما مانند فیبر است و کالری کمی دارد و تقریباً بی مزه است.

این سبزیجات پاییزی غذاهای فوق العاده ای هستند که می توان آنها را در دستور العمل های پاییزه دوست داشتنی گنجاند. فکر کنید: میان وعده های روز بازی ، برنامه های تعطیلات و شام های سبک اما دلپذیر!

در اینجا چند ایده عالی وجود دارد:

  • گل کلم را به پوسته پیتزا تبدیل کنید
  • در لقمه های گل کلم بوفالو بپزید
  • حتی آن را منجمد به اسموتی اضافه کنید تا به جای میوه کمی شکر غلیظ شود!

نیاز به بینش دارید؟ اینها را امتحان کنید پنج مورد استفاده از گل کلم آنچه احتمالاً هنوز امتحان نکرده اید!

شکل

اگر می خواهید برای کاهش وزن سرگرم کننده باشد ، به انجیر تکیه کنید تا دندان شیرین شما را ارضا کند. این میوه های پاییزی سرشار از فیبر اشباع و کم کالری هستند.

آنها را روی سالادی با مرغ و کلم پرتاب کنید ، به کوکتل خود اضافه کنید یا فقط برای خودتان غذا بخورید تا یک میان وعده خوشمزه و ساده پاییزی داشته باشید.

قارچ

هوای خنک به معنای بسیاری از دستور العمل های آرامش بخش است که در پاییز امسال با غذاهای بی ضرر پر شده است. با انتخاب انواع مختلف ، مطمئناً راههای خوشمزه ای برای افزودن قارچ به بشقاب خود پیدا خواهید کرد!

قارچ مانند گل کلم ، سبزی همه کاره ای است که به راحتی می توان به بسیاری از غذاها اضافه کرد. از آنجا که این سبزیجات هنگام پخت قوام مشابهی با گوشت دارند ، این سبزیجات می توانند غذاهای کم چرب و کم کالری مبادله کننده پروتئین گیاهی مانند کتلت ، تاکو و همبرگر باشند.

از آنجا که قارچ ها فیبر و ویتامین بالایی دارند ، یک غذای عالی پاییزی است که می توان به برنامه غذایی سالم اضافه کرد!

کنگر اورشلیم / آفتابگردان

مطمئناً نام پروبیوتیک ها را شنیده اید – باکتری های کوچک اما قوی که برای سلامتی بسیار مفید هستند! در حالی که خوردن پروبیوتیک ها در حفظ یک میکروبیوتای سالم بسیار مهم است ، ما نمی توانیم اهمیت خوردن فیبر پری بیوتیک را فراموش کنیم! پری بیوتیک ها فیبرهای غیرقابل هضم هستند که به عنوان سوخت برای باکتری های زنده ما عمل می کنند.

ما از غذایی که می خوریم پری بیوتیک دریافت می کنیم و یکی از منابع عالی کنگر فرنگی اورشلیم است. مطالعات نشان می دهد که یک میکروبیوتای سالم می تواند به اهداف کاهش وزن کمک کند و حفظ یک میکروبیوتای سالم زمانی امکان پذیر است که فیبر پری بیوتیک کافی مصرف شود. بنابراین کنگر فرنگی اورشلیم یکی از غذاهای مورد علاقه ما برای کاهش وزن است!

علاوه بر این ، آنها به دلیل داشتن آهن زیاد به حفظ سطح انرژی ما کمک می کنند. در حقیقت ، فقط یک فنجان تقریباً 30 درصد از نیاز روزانه شما به آهن را تأمین می کند!

آنها را جداگانه با روغن زیتون و سیر سرخ کرده ، در یک پای سبزیجات سرخ شده یا در یک کاسه سالاد گرم مخلوط کنید.

غذاهای خوشمزه فصلی پاییزی که به کاهش وزن کمک می کند

استفاده از محصولات پاییزی می تواند به شما در همدردی با روحیه سقوط و حفظ اهداف وزن کمک کند. با قرار دادن غذاهای مورد علاقه پاییزی مانند کدو تنبل ، آفتابگردان ، انجیر و قارچ در وعده های غذایی خود ، می توانید رژیم غذایی خود را به شیوه ای کم کالری ، پر فیبر و فوق العاده خوشمزه بهبود بخشید. غذا خوردن فصلی با کمی دانش آسان است و ترکیب این تمرین در عادات سالم مزایای شگفت انگیزی را برای شما به همراه خواهد داشت.

پاییزیتون بخیر و غذای خوب!

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *