اثرات آووکادو بر کلسترول LDL کم و متراکم

دسته‌بندی نشده


تاثیر جو دوسر ، گردو ، به ویژه روغن زیتون خالص و آووکادو بر کلسترول LDL چیست؟

هنگامی که تیتر عنوان می کند “آووکادو می تواند کلسترول را بهبود بخشد – و بیشتر” ، مقاله و سایر مقالات مشابه بر آزمایش های جایگزین تمرکز می کنند که در آن آووکادو به عنوان جایگزین چربی های حیوانی به رژیم غذایی اضافه می شود. در این مورد ، تعجب آور نیست که کلسترول کاهش می یابد. شیر و مرغ دو چربی اشباع شده با افزایش کلسترول هستند ، بنابراین اگر از افرادی که رژیم غذایی استاندارد آمریکای شمالی دارند ، از جمله چربی های حیوانی استفاده می کنید ، می توانید سطح کلسترول LDL را تا 95 میلی گرم در دسی لیتر شروع کنید. اگر بدون هیچ اقدامی آووکادو را در رژیم غذایی آنها بگنجانید ، کلسترول آنها کاهش نمی یابد. در عوض ، می تواند به حدود 105 میلی گرم در دسی لیتر برسد. با این حال ، اگر آووکادو را در حین کاهش مصرف چربی اشباع شده اضافه کنید ، کلسترول شما به حدود 90 میلی گرم در دسی لیتر کاهش می یابد ، اما این میزان با آنچه که فقط با کاهش چربی اشباع و بدون افزودن چیزی ، که LDL را نشان می دهد ، بسیار متفاوت است. کمتر از 90 میلی گرم در دسی لیتر همانطور که در ویدیوی من 0:34 مشاهده می کنید آووکادو کلسترول LDL با چگالی پایین را کاهش می دهدبه

اگر اثرات گوشت ناشتا را با رژیم بدون گوشت که شامل آووکادو است مقایسه کنید؟ محققان افراد دارای سطح کلسترول در آسمان حدود 300 میلی گرم در دسی لیتر را انتخاب کردند و آنها را به رژیم غذایی گیاهی نسبتاً کم چرب حدود 20 درصد تغییر دادند. چربی ، که مقدار مشخصی از چربی است. همانطور که می بینید 1:22 مال من است ویدیو، شرکت کنندگان در مطالعه با LDL از پشت بام شروع کردند و در حالی که بریدن گوشت ممکن است کمک کند ، برش گوشت و افزودن آووکادو به نظر می رسد حتی بیشتر کمک کرده است – و این ممکن است در بدترین نوع LDL به بهترین شکل کمک کند.

همانطور که اشاره کردم ، کلسترول LDL مضر است. با این حال ، LDL بالا و شل می تواند تنها 31 درصد باشد. شانس وقوع حوادث قلبی مانند حملات قلبی را افزایش دهید ، در حالی که LDL کم و متراکم بدتر است و این احتمال را تا 44 درصد افزایش می دهد.

اگر به مردم مقدار زیادی بلغور جو دوسر و سبوس جو دوسر می دهید ، نه تنها LDL آنها را کاهش می دهد ، بلکه LDL پایین را نیز بدترین بدترین از بین می برد. اگر گردو را به رژیم کم چرب اضافه کنید چه اتفاقی می افتد؟ همانطور که می بینید معدن 2: 4 است ویدیو، LDL کاهش می یابد و در عین حال توزیع اندازه LDL تغییر می کند تا کمی مطلوب تر باشد. و اگر مردم از رژیم غذایی غنی از گیاهان سرشار از فیبر و آجیل پیروی کنند چه می شود؟ همانطور که در معدن 2:15 نشان داده شده است ویدیوشما می توانید LDL را 30 درصد کاهش دهید که مشابه داروی استاتین برای کاهش کلسترول است. علاوه بر این ، این شامل کاهش LDL کوچک و متراکم است که خطرناک ترین است.

با این حال ، این امر در مورد روغن زیتون فوق بکر اتفاق می افتد ، بنابراین این فقط اثرات چربی های غیر اشباع نیست. در مطالعه معروف PREDIMED ، می توانید 2:35 معدن را مشاهده کنید ویدیو، آنهایی که به طور تصادفی در گروه آجیل های اضافی انتخاب شدند در کوچکترین و متراکم ترین LDL به شدت سقوط کردند ، اما به طور تصادفی در گروه روغن زیتون فوق بکر انتخاب شدند. بنابراین ، به نظر می رسد آجیل دارای مواد خاصی است که بدترین بدترین کلسترول LDL را کاهش می دهد.

آیا آووکادو فواید مشابهی دارد؟ ما تا اولین مطالعه تصادفی با کنترل تغذیه ای که آووکادو و اندازه LDL را مورد بررسی قرار داد ، نمی دانستیم. محققان چربی های حیوانی را از رژیم غذایی انسان حذف کردند و کربوهیدرات ، آووکادو یا روغن های گیاهی را با چربی مشابه آووکادو جایگزین کردند. به این ترتیب ، گروه آووکادو و گروه روغن های گیاهی از رژیم غذایی کاملاً مشابهی پیروی کردند ، با این تفاوت که یکی فقط حاوی مواد مغذی برای آووکادو بود و دیگری چنین نداشت.

چی شد؟

هر بار که چربی اشباع شده را کاهش دهید ، مانند جایگزینی چربی حیوانی با چربی گیاهی (در این مورد ، روغن گیاهی) یا کربوهیدرات ، LDL را کاهش می دهید. خوب ، اما آیا پس از جایگزینی چربی حیوانی با آووکادو در غذاهای کامل گیاهی تفاوتی وجود دارد؟ آره. این حتی جلوه بهتری داد. برای پیدا کردن علت ، محققان LDL را به بزرگ و کوچک تقسیم کردند. هر سه درمان LDL بالا خطرناک را کاهش داد ، اما آووکادو LDL پایین بسیار پایین را نیز کاهش داد. این افت اضافی از آنجا ناشی شد. شما می توانید یک نمودار را که این یافته ها را نشان می دهد در 3:27 مشاهده کنید ویدیوبه

بنابراین فقط جایگزینی چربی های حیوانی با چربی های گیاهی نیست. غذاهای گیاهی کامل مانند آووکادو ، فیبر و مواد مغذی گیاهی دارای مزایای بیشتری هستند.

اگر چیز خوبی در آووکادو وجود دارد ، آیا فقط باید عصاره آووکادو را به گوشت اضافه کنیم؟ خوب ، گنجاندن عصاره آووکادو در پای خوک به وضوح محصولات اکسیداسیون کلسترول گوشت را کاهش می دهد ، که “به خوبی مستند” شده است که سمی ، سرطان زا و تصلب شرایین هستند ، اما آنها را از بین نمی برد.

TAKEAWAYS اصلی

  • شیر و طیور دو منبع مهم چربی های اشباع افزایش دهنده کلسترول هستند.
  • فقط افزودن آووکادو به رژیم غذایی و همچنین کاهش مصرف چربی اشباع شده ، به نظر نمی رسد کلسترول شما را کاهش دهد و در واقع می تواند آن را افزایش دهد.
  • آزمایش های جایگزینی که در آن آووکادو جایگزین چربی حیوانی در رژیم غذایی می شود ، سطح کلسترول را بهبود بخشیده است ، اما به نظر نمی رسد که این کاهش با کاهش مصرف چربی اشباع شده بدون افزودن چیز دیگری تفاوت چندانی داشته باشد.
  • با مقایسه اثرات رژیم بدون گوشت با رژیم بدون گوشت با افزودن آووکادو ، محققان دریافتند که کنار گذاشتن گوشت و افزودن آووکادو حتی فراتر از حذف گوشت کمک می کند و ممکن است به مبارزه با بدترین نوع کلسترول بد LDL کمک کند. ، LDL متراکم ، به طور مثرتری.
  • نشان داده شده است که بلغور جو دوسر ، سبوس جو دوسر ، گردو و رژیم غذایی سرشار از فیبر و آجیل LDL کل و به ویژه LDL پایین خطرناک را کاهش می دهد ، اما این امر در مورد روغن زیتون فوق بکر فوق العاده ، و نه فقط اثرات چربی های اشباع نشده ، مشاهده نشده است.
  • محققان چربی های حیوانی را از رژیم غذایی افراد حذف کردند و آنها را با کربوهیدرات ، آووکادو یا روغن های گیاهی با مشخصات چربی مشابه آووکادو جایگزین کردند و دریافتند که جایگزینی چربی های حیوانی با آووکادو از غذاهای گیاهی کامل ، بهترین کاهش LDL را به دنبال دارد.
  • هر سه روش LDL بالا را کاهش داد ، اما آووکادو LDL پایین خطرناک تر را نیز کاهش داد.

تاثیرات کلسترول بر افرادی که رژیم غذایی گیاهی ندارند چگونه است؟ ویدیوی من را تماشا کنید آیا آووکادو برای شما مناسب است؟ کلسترول؟به

برای اطلاعات بیشتر در مورد LDL بالا ، شل در مقابل LDL کم و متراکم ، بررسی کنید فلش بک جمعه: آیا اندازه کلسترول اهمیت دارد؟

و اگر شما هم مانند من آووکادو دوست دارید ، شاید برای شما این سوال پیش آمده باشد:


سلامتی،

مایکل گرگر ، دکتر

PS: اگر قبلاً این کار را نکرده اید ، می توانید در ویدیوهای رایگان من مشترک شوید اینجا و ارائه های زنده من را تماشا کنید:



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *