آووکادو با هر نام دیگری

دسته‌بندی نشده


سلام! در این ماه ، ما می خواهیم بر آنچه شما برای اولویت بندی سلامت خود نیاز دارید تمرکز کنیم. گاهی اوقات این شامل غذاهای سالم است که به بدن شما قدرت می بخشد و مفید است. شما همچنین سزاوار آن هستید که بسیار خوشمزه و پر از آنچه شما نیاز دارید باشد. اجتناب کنیم!

آووکادو نه ، ما این کار را نکردیم

روی یک تکه نان تست مخلوط با سبزیجات دیگر یا مانند خود ما ، واقعاً به بهانه دیگری برای خوردن آووکادو نیاز نداریم. آنها یکی از خوشمزه ترین غذاهای طبیعی هستند که دارای طیف گسترده ای از ویتامین ها و مواد مغذی هستند ، بدون ذکر ظرافت.

نمودار وبلاگ

آووکادو همچنین دارای پتاسیم است ، الکترولیت اصلی که به تنظیم مایعات در بدن و سلول های شما کمک می کند. همچنین یک رسانای الکتریکی عالی است که به بدن شما در ارسال سیگنال به طور موثر کمک می کند. سرگرمی: آنها حاوی پتاسیم بیشتری نسبت به موز هستند!

ذهن منفجر شد

اما این همه ماجرا نیست!

یک آووکادو حاوی حدود 20 درصد ارزش فویل روزانه شما است. که برای رشد و عملکرد سلول ها مورد نیاز است.

برچسب آووکادو

بطور خلاصه؟ آووکادو فوق العاده است!

عنوان وبلاگ

شما به دنیای ما خیره می شوید

اگر مانند ما هستید ، از #روز ملی گوآکامول به شکلی نام برده اید. اگر شما هم مانند ما هستید ، هیچ محدودیتی برای تهیه بهترین گوآک وجود ندارد. برخی از گزینه های سالم تر عبارتند از:

  • نوعی فلفل سبز مکزیکی
  • فلفل قرمز
  • لوبیا سیاه
  • برای ذرت
  • کلم پیچ

برای افزودن دود ، می توانید نصف آووکادو یا گوجه فرنگی خود را قبل از پخت در کاسه کباب کنید! گزینه های بیشماری برای کلوچه وجود دارد.

guac شما چه چیزی را خاص می کند؟ نحوه استفاده از آووکادو را در رسانه های اجتماعی به ما اطلاع دهید. ما مشتاقانه منتظر اضافه کردن آن به منوی خود هستیم.

آووکا-برو بیرون و خرد کن

هیچ زمان اشتباهی از سال برای لذت بردن از غذاهای خوشمزه آووکادو وجود ندارد. همچنین همیشه زمان مناسبی برای ارزیابی مجدد رژیم غذایی و ورزش است تا مطمئن شوید در مسیر درست موفقیت قرار گرفته اید. ما همیشه اینجا هستیم تا به شما در اولویت بندی سلامت خود کمک کنیم ، بنابراین با ما تماس بگیرید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *