هواوی P60 با طراحی متفاوت دوربین و نمایشگر خمیده عرضه می شود


رندرهای جدیدی از گوشی هواوی P60 منتشر شد که نشان می دهد پرچمدار بعدی هواوی دارای نمایشگر خمیده و طراحی متفاوت در ماژول دوربین است.

به گزارش‌ سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، هواوی قصد دارد از گوشی جدید P60 در ماه مارس رونمایی کند. رندرهای جدید این گوشی برخی مشخصات ظاهری آن را نشان می دهد. دو مشخصه اصلی این گوشی نمایشگر خمیده و طراحی جدید ماژول دوربین است که جلب توجه می کند. در پنل پشتی این گوشی ماژول دوربین عمودی قرار دارد. دوربین پریسکوپی نیز در قسمت پایین ماژول دیده می شود. دوربین اصلی نیز به شکل دایره و در مرکز قرار دارد.

طبق اطلاعاتی که از طریق شایعات در مورد این گوشی منتشر شد نشان می دهد هواوی P60 دارای نمایشگر ۶.۶ اینچی با رزولوشن QHD+ است. پیش از این در شایعات گفته شده بود هواوی در این گوشی از تراشه اسنپدراگون ۸ نسل ۱ استفاده کرده است اما گزارش های اخیر نشان می دهد نسخه 4G اسنپدراگون ۸ نسل ۲ در این گوشی مورد استفاده قرار گرفته است. بنابراین باید انتظار عملکرد بالایی از این گوشی داشت. البته سرعت آن در حد 4G و بدون اندروید است.

روی ماژول پشت دوربین نام برند XMAGE دیده می شود که همان برند مخصوص عکاسی هواوی است و جایگزین لایکا شده است. احتمالا دوربین اصلی هواوی P60 از نوع ۵۰ مگاپیکسلی است و یک دوربین اولترا واید ۵۰ مگاپیکسلی و ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو نیز به همراه آن قرار دارد.

دوربین سلفی ۳۲ مگاپیکسلی در بالای نمایشگر و درون حفره جای گرفته است. یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی وظیفه تامین انرژی آن را بر عهده دارد. همچنین می تواند از شارژ سریع ۱۰۰ واتی و شارژ بی سیم ۵۰ واتی پشتیبانی می کند.

منبع خبر هواوی P60 با طراحی متفاوت دوربین و نمایشگر خمیده عرضه می شود پایگاه خبری تکنا به آدرس تکنا میباشد.