درحالیکه برای برخی دیگر مفید نیست

رژیم کتوژنیک ده روزه سعی روزی 0.5 ساعت وقت خود را به پیاده روی اختصاص دهید. اگر وزنه زدن جزو ورزش های موردعلاقه شما نیست، ورزش های دیگری مثل پیاده روی، دویدن، دوچرخه سواری و شنا کردن نیز می تواند کافی باشد. در ابتدای هر رژیم غذایی شما ممکن است احساس ضعف کنید، بدن شما سال هاست کربوهیدرات را برای تولید انرژی سوزانده است و مدت زمانی طول می کشد تا به جای آن چربی ها را بسوزاند. مطالعات نشان داده اند که مصرف فیبرهای محلول ممکن است چربی را به خصوص در ناحیه شکم کاهش دهد.

نکته که حائز اهمیت این است که نباید بیش از حد به خودتان فشار بیاورید چراکه این امر میتواند مشکلات دیگری را برای شما بوجود آورد. قند اضافی: بر خلاف باور عموم چربی اولین دلیل برای چاقی نیست بلکه مصرف بیش از حد قند است. همچنین پروتئین خیلی کم به صورت چربی ذخیره می شود. با این حال، اگر از چنین رژیمی پیروی کردید و باز هم نتوانستید وزن کم کنید، بد نیست کالری های مصرفی روزانه تان را بشمارید.

راه حل رژیم لاغری سریع

رژیم لاغری سریع – روز اول : اولین روز و مهم ترین روز این رژیم مختص میوه است. در آخر اینکه انتظار می رود هفته اول تا 2 کیلوگرم کاهش وزن داشته باشید که بیشتر این کاهش وزن به دلیل از دست دادن آب است. بهتر است که از روغن نارگیل به جای دیگر منابع چربی بهره ببرید. برای شما تعدادی از مواد غذایی چربی سوز آورده ایم که به شما کمک می کند و متابولیسم خود را احیا کنید.

لاغری سریع چگونه

از ورزش گرفته تا برنامه غذایی هفتگی و حتی تقلب در وعده غذایی را برای شما گرد آوری کرده ایم. البته پیشنهاد می کنیم مطلبی که در آن 10 ترفند طلایی و کاربردی برای افزایش متابولیسم تهیه کرده ایم را بخوانید! قند می تواند در پشت چیزهایی مانند شربت ذرت، کنسانتره میوه، دکستروز، مالتودکسترین، فروکتوز، شکر خام و شکر قهوهای پنهان شود. پژوهش ها نشان می دهند که جدای از فاکتورهایی مانند فعالیت فیزیکی، ژنتیک، سلامت ذهن و وضعیت اجتماعی-اقتصادی، یک یا چند مشکل سلامتی از کاهش وزن جلوگیری می کند.

رژیم لاغری سریع با کاهش وزن زیاد

پروتئین ها بلوک های سازنده عضلات هستند که از سلامت متابولیسم محافظت می کند. دلتان ساندویچ و پیتزا می خواهد؟ گرم کردن در ابتدا و سرد کردن در پایان تمرین می تواند ضربان قلب، خطر آسیب و کاهش درد عضلات را کاهش دهد. اگر می خواهید در طی زمان ۳۰ روز و بیشتر کاهش وزن داشته باشید پس به سراغ روغن نارگیل بروید. شما می توانید مقدار بسیار زیادی از این مواد غذایی بخورید که هم باعث سیری شما شده و هم کالری زیادی را اضافه نمی کند. افراد بسیار زیادی در سراسر جهان به دنبال کاهش وزن سریع هستند.

[arpw limit=”10″]

به همین علت همه به دنبال لاغری سریع شکم بدون ورزش هستند. این رژیم به علت افت شدید قند خون در بدن، منجر به سرگیجه و از بین رفتن تعادل میشود. اجتناب از نوشیدنی های شیرین و آب میوه ها: این گروه از نوشیدنی ها می توانند بیشترین علت چاقی در شما باشند و نخوردن آن ها می تواند باعث لاغری شود. انواع شیرین کننده ها را کنار بگذارید و شیرین کننده های طبیعی مانند استویا و عسل را جایگزین کنید. Th​is has been cre at᠎ed  wi​th G SA  C​ontent Generat or  DEMO!

غلات تصفیه شده: می دانیم که غلات کامل مانند نان تهیه شده با آرد غلات، سالم است اما بیشتر نان هایی که اطراف ما هستند کمکی به متابولیسم نمی کنند. مطالعات فراوانی نشان داده است کسانی که میوه و سبزیجات بیشتری مصرف میکنند، معمولا وزن کمتری دارند. در اینجا بیشتر به بررسی وب سایت رژیم لاغری سریع رایگان برای افراد خیلی چاق. سبزیجات با تراکم مواد مغذی بالا: اگر به دنبال کاهش وزن سریع هستید تنها به محدود کردن کالری ها قناعت نکنید و مواد مغذی بیشتری بخورید. به عنوان مثال اگر شما ۸۰ کیلوگرم هستید پس باید روزانه چیزی بین ۱۲۰ تا ۱۶۰ گرم پروتئین دریافت کنید.

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

هدف شما هر چیزی که باشد بدانید قطعاً تنها نیستید. رژیم شوک ویژه افرادی است که پس از انجام مراحل و دستورات لاغری بدن آن ها در لاغر و کاهش وزن استپ

کرده است و هر چند ماه یکبار لازم است با دستورات ویژه به نام رژیم های شوک به بدن

شوک وارد شود تا از حالت ثابت بودن در آید . پیادهروی سادهترین و

دردسترسترین عادتی است که میتوانیم در خودمان به وجود آوریم. بالا بردن سرعت پیادهروی (۱۰۰ تا ۱۲۰ قدم بر دقیقه) منجر به حرکت کردن بازوها خواهد شد.

این موضوع میتواند منجر به تجمع سموم در سراسر بدن و ایجاد جوش، التهاب و سایر لکهای پوستی شود. گلوتن التهاب ایجاد می کند، نشاسته خیلی سریع به قند تبدیل می شود و فیتیک اسید به مواد معدنی چسبیده و از جذب آنها ممانعت به عمل می آورد. از آنجایی که بیشتر مردم زندگی پر مشغله ای دارند، اغلب تمایل دارند به صورت عجله ایی در ماشین، کار پشت میز و در حال تماشای تلویزیون سریع غذا بخورند.

آهسته غذا بخورید: مطالعات بر روی افرادی که سریع غذا می خورند نشان داده که این افراد در طول زمان بیشتر چاق می شوند. در رژیم غدایی کاهش مقدار کربوهیدرات و چربی هم زمان نمی تواند اتفاق بیفند و باعث شکست سریع رژیم می شود. اما سؤال اینجاست که چطور میتوان چربی خورد و لاغر شد؟ مواد غذایی که به لاغر شدن شما کمک می کنند مصرف کنید: از مواد غذایی مانند غلات سبوس دار، سبزیجات، آجیل، ماهی، گوشت های کم چرب و … افراد مبتلا به کم خونی فقر آهن یا کسانی که از رژیم گیاهخواری پیروی میکنند، در استفاده از زردچوبه مراقب باشند.

رژيم لاغري سريع پروتئين

[catlist name= post_type=”post”]

از غلات کامل و سبوس دار استفاده کنید: مبنای رژیم غذایی خود را برخوردن غلات کامل بگذارید. مصرف غلات فراوری شده روزانه را به حداقل برسانید و به جای آن از نان تهیه شده با آرد کامل بهره ببرید. تمامی روغن های سبزیجات را کنار بگذارید و به جای آن از روغن زیتون، روغن نارگیل و کره تهیه شده از گاو های محلی بهره ببرید تا لاغری سریع داشته باشید. بسته های چای زنجبیل را می توان همانند چای بابونه، از عطاری ها و یا میوه آن را از میوه فروشی ها تهیه کرد و آن را پودر کرد.

ورزش یکی از سالم ترین و بهترین راه های کاهش وزن است.

داشتن طعمی بهتر میتوانید به آب میوه زنجبیل یا لیمو اضافه کنید. رژیم غذایی که سبزیجات و پروتئین کافی داشته باشد می تواند فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی موردنیاز شما را برای داشتن بدنی سالم تأمین کند. ممکن است شما هم تصمیم گرفته باشید تا برای بهبود سلامتی، داشتن انرژی بیشتر یا حتی آماده شدن برای یک مهمانی یا عروسی تناسب اندام بهتری داشته باشید. ورزش یکی از سالم ترین و بهترین راه های کاهش وزن است. بهترین منابع پروتئین: گوشت گاوهای تغذیه شده با علوفه طبیعی، مرغ ارگانیک، تخم مرغ محلی، ماهی سالمون، گوشت گوسفند و بره برخی از بهترین منابع پروتئین هستند.

رژيم لاغري سريع شكم و پهلو

گوشت های فرآوری نشده و کم کربوهیدرات بهترین گزینه برای انتخاب هستند. بهترین سبزیجات: سبزیجات چلیپایی و دارای برگ سبز را در صدر لیست قرار دهید. روغن سبزیجات و کانولا: روغن کانولا و روغن دیگر سبزیجات در بسیاری از مواد غذایی فرآوری شده وجود دارند و می توانند سرعت کاهش وزن شما را پایین بیاورند. اگر شما به نوشیدن چای و قهوه علاقه دارید جز افراد خوش شانس هستید، چون مطالعات بر روی افراد چاق نشان داده اند که با نوشیدن چای و قهوه سوخت وساز بدن این افراد 3-11% افزایش می یابد و به روند لاغری کمک می کند.

نارگیل: نارگیل حاوی اسیدهای چرب زنجیر متوسط است که بسیار سالم می باشد بدن به راحتی از آن به عنوان انرژی استفاده می کند. هنگامی کدام ممکن است بخشها زیرین کربوهیدارت را خوردن می کنید، آب در هیکل ممکن است ذخیره نخواهد شد. همچنین میزان فیبر موجود در جو بسیار بالا بوده که به تسکین یبوست کمک می کند. این تمرینات به شما کمک میکند تا بتوانید حجم عضلاتتان را کم کرده و این کار باعث افزایش متابولیسم شده و کمک میکند بدنتان به یک ماشین چربیسوز تبدیل شود. در این برنامه غذایی کربوهیدرات ها به شدت کم می شود.

سیری، نبود گرسنگی تعریف می شود. در دو تا سه وعده ای که در طول شبانه روز غذا می خورید سعی کنید، کامل و به مقدار کافی بخورید تا در روز مدام حس گرسنگی به سراغ تان نیاید و شما را وسوسه نکند. آهسته غذا خوردن باعث می شود که فرد احساس سیری کرده و هورمون های کاهش وزن را افزایش دهد. یک صبحانه با مقدار پروتئین بالا بخورید: خوردن یک صبحانه با مقدار پروتئین بالا باعث کاهش میل به غذا و مصرف کالری در روز می شود.