افشای مشخصات گوشی وان پلاس ۱۲ پیش از معرفی رسمی


طبق شایعات منتشر شده وان پلاس گوشی جدید خود را در تاریخ ماه مارس رونمایی خواهد کرد. اکنون پیش از رونمایی مشخصات این گوشی هوشمند منتشر شده است.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، وان پلاس قصد دارد در ماه جولای از گوشی Ace2 pro در بازار چین رونمایی کند طبق اطلاعات منتشر شده این گوشی جزو گوشی های مجهز به تراشه اسنپدراگون ۸ پلاس نسل دو است. یک منبع چینی موثق نیز اعلام کرده است به مشخصات اصلی وان پلاس ۱۲ دست یافته و آنها را منتشر کرده است.

طبق گزارش منتشر شده توسط گیزمو چاینا گوشی جدید وان پلاس مجهز به نمایشگر امولد سامسونگ است و لبه‌های آن به شکل خمیده خواهد بود. همچنین این دستگاه دارای حاشیه‌های باریک بوده و دوربین سلفی درست در حفره وسط بالای نمایشگر قرار دارد. برخلاف وان پلاس ۱۱ که در گوشه سمت چپ و بالای نمایشگر شاهد قرارگیری دوربین سلفی بودیم.

دیگر مشخصات گوشی وان‌پلاس ۱۲ شامل بوزون تصویر 2K است که احتمالاً با توجه به نرخ نوسازی گوشی های قبلی وان پلاس ۱۲ نیز با نمایشگر ۱۲۰ هرتزی تولید شده است.

طبق اطلاعات منتشر شده در مورد گوشی جدید وان پلاس احتمالاً تراشه آن اسنپدراگون ۸ نسل ۳ و از نوع پلاس خواهد بود. همچنین یک باتری ۵۰۰۰ میلی آمپر ساعتی که قادر به پشتیبانی از شارژ ۱۵۰ واتی است وظیفه تامین انرژی این گوشی را برعهده دارد. در پنل پشتی نیز سه دوربین قرار گرفته اند که دوربین اصلی ۵۰ مگاپیکسل و یک دوربین ۵۰ مگاپیکسلی اولترا واید و یک دوربین ۶۴ مگاپیکسلی تله فوتو نیز همراه با آن قرار دارد. طبق خبرهای قبلی احتمالاً وان پلاس از این گوشی در ماه دسامبر به طور رسمی رونمایی خواهد کرد.