۱۰ باور اشتباه درباره رژیم لاغری

بدن شما روزانه کالریهای مورد نیاز روز خود را از طریق مواد غذایی که میخورید دریافت میکند. مطالعات نشان میدهند اگر عادت کنید هر روز چند دقیقه وقت بگذارید و هر چه میخورید بنویسید، کمک زیادی به لاغریتان میکنید. علاوه بر مواردی که در فوق به آنها اشاره شد در پاسخ سوال “برای چاق شدن پاها چه بخوریم؟ رژیم لاغری سریع برای چه زمانی مناسب است؟ این رژیم غذایی لاغری سریع یک برنامه کاهش وزن است که از طریق اصلاح عادات غذایی، رعایت رژیم غذایی سالم و کم کالری و البته برنامه ورزشی منظم باعث کاهش وزن میشود.

رژیم لاغری کاهش سایز سریع

به طور کلی رژیم لاغری ویت واچرز فرد را از خوردن هیچ گروه غذایی منع نمی کند و محدودیت غذایی خاصی ندارد. تمرکز اصلی رژیم ویت واچرز بر روی مصرف غذاهای کامل و غیر فراوری شده نظیر سبزیجات، میوه ها و پروتئین بدون چربی می باشد. طرفداران این رژیم غذایی دلیلی تاثیرگذاری این رژیم غذایی را وجود غذاهای کم کالری مانند میوه ها و سبزیجات می دانند. به طور مثال سبزیهای خام و سوپها که میتوانند فضای معده را طوری پر کنند که فرد با وجود دریافت میزان کمی از کالری، احساس گرسنگی نداشته باشد.

در رژیم غذایی حجم سنجی باید بشقاب غذای فرد مملو از موادی باشد که حجم آنها زیاد است اما کالری پائینی دارند. تحت این شرایط یک واکنش شیمیایی بین آنزیم myrosinasc و گلوکزینولات شناخته شده به عنوان sinigrin از دانههای خردل سیاه و سفید (برسیکا نیگرا) یا خردل قهوهای (جوسیا کلزا) که موجب تولید آسیل ایزو تیو سینات میشود. دومین نکته در رژیم غذایی کاهش وزن مصرف زیاد فیبر های محلول و غیر محلول است، فیبر ها باعث احساس سیری شده و از جذب زیاد چربی ها جلوگیری میکند.منبع خوب فیبر ها سبزیجات هستند.

[ktzagcplugin_video max_keyword=”” source=”ask” number=”2″]

[ktzagcplugin_image source=”google” max_keyword=”8″ number=”10″]

رژیم لاغری سریع بدون ضرر

میوه های کتوژنیک یا زمانی که فشار شدیدی که ناشی از اضافه وزن زیادی است را روی زانوهای خود احساس میکند. افزایش ناگهانی وزن را می تواند به دلایل زیادی مانند: استرس، دارو، اضطراب، مصرف بیش از حد نمک یا مواد قندی و… مثلاً وقتی برنامه جشن عروسی او جلو افتاده است یا برای یک جراحی خاص آماده میشود که پزشک معالج به او توصیه کرده قبل از عمل باید وزن کم کند. اما توجه داشته باشید که سیبزمینی را از سبزیجات و موز را از میوهها مصرف نکنید.

رژیم لاغری سریع سلبریتی ها

این تمرین طوری طراحی شده که تمام عضلات شما را به کار میگیرد و برای لاغری شکم و پهلو، تمرینی بسیار عالی است. اگر می خواهید نتایج عالی داشته باشید ، هر دو را محدود کنید. در واقع رژیم دوکان می خواهد از طریق محدود کردن دریافت کربوهیدرات ها بدن را وادار کند تا برای تامین انرژی مورد نیاز سوخت و ساز خود، شروع به چربی سوزی و آزاد سازی انرژی از چربی های ذخیره شده بکند. در این رژیم لاغری سریع و مؤثر خوردن غذاهای پرکالری مانند میان وعدههای پر از کربوهیدرات، آبنبات، آجیلها و دانههای روغنی محدود میشود.

این سوپ از کلم، کرفس، گوجه فرنگی، پیاز و فلفل دلمه ای تشکیل شده است. سبزیجات تازه یا منجمد کم کربوهیدرات: قارچ، گل کلم، کلم بروکلی، سبزیجات، فلفل، پیاز و گوجه فرنگی. ما هم می توانیم همان مسیر را پیش برویم اما این کار اخلاقی نیست و چیزی را به شما می فروشیم یا توصیه می کنیم که خودمان آن را قبول نداریم. این رژیم زمانی که با داروی دیابت کاناگلیفلوزین ترکیب شد در جلوگیری از رشد تومور موثرتر بود. این متخصص تغذیه با بیان اینکه در رژیم کتوژنیک بسیاری از انواع مواد غذایی از برنامه غذایی حذف میشوند، تاکید کرد: در این رژیم مصرف انواع قندهای ساده، شکر، گروه نان و غلات، لبنیات به جز پنیر، انواع میوهها، سبزیهای نشاستهای مثل سیب زمینی و هویج و سسهای قرمز مجاز نیست.

زیرا در این رژیم فرد باید غذاهای غنی از مواد مغذی، کم کالری، پر آب، میوهها، سبزیهای و سوپ زیادی مصرف کند. زیرا برنامه غذایی رژیم لاغری فود مپ سرشار از کربوهیدرات های قابل تخمیر است. در این رژیم با توجه به اینکه کربوهیدرات بسیار کمی به بدن میرسد، سلولهای مغزی به اجبار مواد کتونی موجود در خون را جذب میکنند و از آنها برای متابولیسم (سوخت و ساز) خود استفاده میکنند. نکته آخر این است که برای گرفتن سریعترین نتیجه از رژیمهای لاغری بهتر است ورزش روزانه نیز در برنامه فرد وجود داشته باشد.

رژیم غذایی سریع برای لاغری

افزایش وزن با عادات غذایی غلط و زندگی بدون ورزش به وجود می آید و شما را دچار مشکلات فراوانی از جمله فشار خون، مشکلات قلبی، دیابت و… به جز 7 رژیم بالا که در اغلب مقالات علمی از آنها به عنوان رژیم لاغری سریع و مؤثر نام برده میشود، عادات غذایی دیگری با عنوان رژیم لاغری سریع وجود دارد. وعدههای جایگزین سرشار از پروتئین هستند و این به کاهش اشتهای کاذب کمک زیادی میکند. زمانی که بخواهیم بدون رژیم غذایی یا ورزش وزن زیادی را از دست بدهیم روش های لاغری با جراحی و بدون جراحی مطرح خواهند شد.

انواع رژیم لاغری با کاهش وزن سریع

این میزان کالری در 3 وعده اصلی و 2 تا 3 میان وعده تقسیم می شود.در این رژیم غذایی نیز مانند رژیم کالری شماری باید کالری دقیق موادی که مصرف میشود از قبل محاسبه شود. اسلیم فست یک برنامه جایگزین وعده غذایی جزئی است که شامل خوردن 2 جایگزین وعده غذایی در روز علاوه بر 3 میان وعده میشود. چربیهای مورد استفاده بیشتر حاوی اسیدهای چرب با زنجیره متوسط هستند که در مقایسه با اسیدهای چرب بلند زنجیر با سرعت بیشتری حالت کتوز ایجاد میکنند.

برنامه رژیم لاغری سریع در یک ماه

[arpw limit=”10″]

رژیم عالی برای لاغری سریع

داشتن فعالیت بدنی منظم، به اندازه روزانه 30 دقیقه پیاده روی سریع میتواند به روند کاهش وزن به کمک رژیم کالری شماری سرعت بیشتری بدهد. میزان کالری دریافتی در این وعده ۲۲۰ می باشد. در این رژیم خانمها بهطور متوسط 1200 کالری و آقایان 1600 کالری دریافت میکنند. در این رژیم، برنامه غذایی طوری تنظیم میشود که در آن فرد باید روزانه بین 1200 تا 1500 کالری دریافت کند. لیزر با نفوذ به پوست و تحریک بافتهای اطراف استریا، موجب بهبود سریع آنها میشود. البته در صورتی که این اقدام موجب هیچگونه ناراحتی و تنگی نفس و تجاوز تعداد ضربان قلب از ۱۱۰ مرتبه در دقیقه نباشد. Conte᠎nt has be​en c​reat ed by GSA C​on​tent ᠎Ge ne​rato r DEMO.

از این رو نقاط ۱، ۲، ۳، ۴ و ۵ زاویه ۱۵ درجه، ۳۰ درجه، ۴۵ درجه، ۶۰ درجه و ۷۵ درجه را به ترتیب با پایه نیمکره همانطور که در شکل ۱۰ نشان داده شدهاست پایین میآورند. تحقیقاتی که در زمینه رژیم شوک انجام شده است نشان دهنده این موضوع می باشد که، در رژیم شوک فرد از خوردن بسیاری از گروه های غذایی که لازم هستند منع می شود.

برخی از چربیهای اشباع نشده سالم مانند آجیلها و مغزها در رژیم کتو مجاز هستند؛ بادام، گردو، توفو و زیتون از این چربیهای سالم هستند؛ اما مصرف چربیهای اشباع شده مانند روغن پالم، نارگیل، گوشت قرمز، کره و کره کاکائو در مقادیر زیادی در این رژیم توصیه میشوند. پروتئین بدون چربی مانند مرغ، ماهی، گوشت قرمز بدون چربی، تخم مرغ و سویا، علاوه بر برنامه ریزی کاهش وزن شما، به شما کمک می کند. در این هفته شما پاسخ اصلی رژیم لاغری را خواهید گرفت. در عوض غلات کامل، میوه و سبزیهای را که کالری کمتری دارند بهجای وعدههای اصلی مصرف کند.

در رژیم لاغری Biggest Loser غذایی که فرد میخورد باید شامل 45% کربوهیدراتی باشد که بیشتر آن از میوهها و سبزیهای به دست میآید. بهتر است کالری خود را از پروتئینها دریافت کنید تا قند کمتری در بدن شما ذخیره شود. رژیم کتوژنیک، بر اساس مصرف بیشتر چربیها و کاهش مصرف کربوهیدراتهاست که بدن شما را وارد حالتی به نام کتوز میکند. که اشارهای به راهی برای رسیدن به سرزمین هند بود، تغییر داد.

[catlist name= post_type=”post”]

رژیم ویت واچرز بعد از رسیدن به وزن ایده آل پایان نمی یابد بلکه برای حفظ وزن به دست آمده نیز به فرد کمک می کند. تقویت دستگاه تنفسی نوع خاصی از دویدن در تپه است که نتیجه خیره کننده ای در بالا بردن کیفیت تنفس و موفقیت شما خواهد داشت. همچنین باید بشقاب غذای او با خوراکیهایی پر شود که حجیم اما کم کالری است. به این ترتیب فرد احساس سیری سالمی خواهد داشت که با واسطه مصرف حجم زیادی از خوراکیهای کم کالری صورت گرفته است. This article w᠎as do ne by GSA  Con᠎tent G enerator Dem ov ersion !

ورزش کردن و مصرف آب از ترک های پوستی که حاصل کاهش وزن هستند پیشگیری می کند. یکی دیگر از ایراداتی که به رژیم شوک وارد است این می باشد که فرد در ابتدای رژیم به سرعت وزن کم می کند اما مدتی بعد از آن نه تنها به حالت اولیه خود برمیگردد در مواردی هم ممکن است دچار اضافه وزن شود. یکی دیگر از رژیم های لاغری که ممکن است کمتر نام آن را شنیده باشید، رژیم فود مپ نام دارد. رژیم GM از نظر غذاهایی که انتخاب می کنید تا حدودی انعطاف پذیر است.