قابلیت جدید استیکرهای ویدئویی تیک تاک رونمایی شد


تیک تاک انتشار قابلیت جدید استیکرهای ویدئویی از ابتدای امسال را تائید کرد. این استیکرها شبیه گیف بوده و به عنوان بخشی از قابلیت استیکرهای این پلتفرم محسوب میشود. با استفاده از این قابلیت کاربران می توانند بطور سفارشی استیکر های مورد نظر خود را برای استفاده در دایرکت بسازند. این قابلیت اکنون در دسترس تمامی کاربران قرار دارد.

به گزارش سرویس اخبار فناوری و تکنولوژی تکنا، کلیه کاربران تیک تاک در صورت تمایل می توانند ویدیوهای خود را به استیکر تبدیل کنند و یا از استیکر های آماده و ساخته شده توسط دیگر کاربران استفاده کنند. این قابلیت با نام Create Sticker در قسمت دایرکت قرار گرفته است. با لمس این قسمت لیستی از ویدیوهای لایک شده مواجه خواهید شد. در صورت انتخاب ویدیوهای خود این قابلیت امکان انتخاب بخشی از ویدیو برای تبدیل شدن به استیکر را می دهد. با کراپ کردن فریم می توان بخش مورد نظر را انتخاب کرد. در نهایت نیز استیکر ایجاد شده در قسمت کتابخانه ذخیره میشود. همچنین کاربران می توانند استیکرهای ساخته شده خود را در قسمت استیکر استور قرار دهند تا دیگر کاربران نیز امکان استفاده از آن را داشته باشند.

به گفته تیک تاک برای حفظ حقوق معنوی تولید کنندگان محتوا تنها ویدیوهای مجاز برای تبدیل به استیکر به کاربر نمایش داده میشود. این قابلیت و تنظیمات مرتبط با آن در بخش حریم خصوصی اکانت کاربران قرار دارد.

پیش از این تیم نام با همکاری GIPHY امکان ارسال گیف را در اختیار کاربران قرار داده بود. اما اکنون با ویژگی جدید می توان محتوا را در سطح گسترده تری به اشتراک گذاشت. یکی از مزیت های این قابلیت این است که به جای ارسال کل ویدیو برای دیگران می توان تنها بخشی از آن را حتی در پست ها استفاده کرد.