برقچی تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران


فروشگاه آنلاین برقچی یکی از پرچم‌داران عرصه فروش تجهیزات شبکه و مخابرات در ایران است که محصولات خود را همواره به صورت کاملا تخصصی طبقه‌بندی و به بازار عرضه می‌کند. کارشناسان این مجموعه همگی در راستای ارائه بهترین خدمات ممکن به مشتریان فعالیت کرده و در خصوص فروش تجهیزات شبکه حرفه‌ای و با تجربه هستند. از سوی دیگر، محصولاتی که در این فروشگاه اینترنتی عرضه می‌شوند از تولیدات برندها و شرکت‌های معتبر خارجی و ایرانی به شمار می‌روند. بنابراین، مشتریان علاوه بر دریافت مشاوره حرفه‌ای کارشناسان مجموعه می‌توانند نسبت به کیفیت تجهیزات نیز اطمینان خاطر داشته باشند. در ادامه همراه باشید تا بدانید که چرا شرکت برقچی را به عنوان تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران معرفی می‌کنیم.

تجهیزات شبکه چیست و چه کاربردی دارد؟

تجهیزات شبکه به آن دسته از ابزار و دستگاه‌هایی گفته می‌شود که جهت راه‌اندازی یک شبکه کامپیوتری کاربرد دارند. همانطور که می‌دانید چنین شبکه‌هایی در سازمان‌ها، نهادها، کسب و کارهای کوچک و بزرگ مورد استفاده قرار گرفته و وظیفه اصلی آنها گسترش دامنه سرویس دهی و ارائه خدمات چنین مجموعه‌هایی است. نقش تجهیزات شبکه نیز اتصال، بهبود و نگه‌داری این شبکه‌ها است. تجهیزات شبکه معمولا در دو دسته پسیو و اکتیو قرار می‌گیرند که نوع پسیو شامل انواع ابزارهایی همچون کابل، سوکت، رک می‌شوند که عملکرد فعالی ندارند. اما تجهیزات نوع اکتیو شامل دستگاه‌هایی همچون مودم، روتر، سوئیچ و بسیاری دیگر می‌شوند که از عملکرد فعالی برخوردار بوده و باید همواره به انرژی برق متصل باشند.

تجهیزات شبکه را از کجا بخریم؟

با گسترش بیشتر شبکه‌های کامپیوتری و آشنایی بیشتر مردم با کارایی و مزیت‌های استفاده از آنها بازار خرید و فروش تجهیزات شبکه روز به روز درحال توسعه است. به طوری‌که امروزه شرکت‌های زیادی در کشور ما در زمینه فروش انواع تجهیزات شبکه فعالیت می‌کنند. فروشگاه‌های آنلاین و اینترنتی هم از این قائله مستثنی نبوده و دستی بر عرصه دارند. فروشگاه برقچی نیز یکی از همین شرکت‌ها است با این تفاوت که محصولات آن همگی ساخته و پرداخته شرکت‌های معتبر ایرانی و همچنین برندهای معروف خارجی می‌باشند. مشتریان می‌توانند با مراجعه به فروشگاه اینترنتی برقچی علاوه‌بر مشاهده مشخصات و ویژگی‌های تخصصی محصولات از مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه نیز بهره‌مند شوند.

فروش تجهیزات شبکه برندهای معتبر در برقچی

فروشگاه برقچی سال‌های زیادی است که محصولات خود را از برندهای معتبر خریداری کرده و به مشتریان ارائه می‌دهد. از شرکت‌های خارجی صاحب‌نامی همچون سیسکو (Cisco)، میکروتیک (Mikrotik) لگراند (Legrand)، تی پی لینک (TP-Link) و بسیاری دیگر گرفته تا برندهای ایرانی همچون دانوب، تیام شبکه، سوپیتا و البرز؛ همه تولیدات آنها در برقچی با قیمتی کاملا مناسب به فروش می‌رسند. در واقع این مجموعه با در اختیار داشتن نمایندگی رسمی فروش این محصولات به عنوان یک نهاد مستقل تخصصی عمل می‌کند. از این‌رو، برای داشتن یک خرید خوب و مطمئن کافی است سری به این فروشگاه بزنید.

مزایای خرید از فروشگاه تجهیزات شبکه و مخابرات برقچی

فروشگاه آنلاین برقچی بیش از ده سال است که در حوزه فروش انواع ابزار و تجهیزات شبکه فعالیت می‌کند و توانسته اعتبار و سابقه خوبی را از آن خود کند. به همین دلیل نیز خرید از چنین فروشگاهی در مقایسه با سایر شرکت‌ها مزایا و خدماتی همچون امکان مقایسه کالا، مشاهده تمامی مشخصات و کاربردهای محصول، اطمینان از برند بودن آنها و مواردی از این قبیل را به دنبال دارد که می‌تواند جالب توجه باشد. برخی دیگر از مزیت‌های خرید از برقچی عبارت‌اند از:

قیمت رقابتی

یکی از فاکتورهای مهم در زمان خرید قیمت محصول است. چرا که این بودجه مشتری است که می‌تواند نقش تعیین‌کننده‌ای در انتخاب او داشته باشد. امروزه این فاکتور دستخوش مسائلی همچون نرخ دلار و ارز، وجود واسطه‌های متعدد و همینطور تحریم‌های پی در پی شده و به طور مداوم در حال نوسان است. خوشبختانه فروشگاه برقچی به دلیل در اختیار داشتن نمایندگی محصولات مختلف و فروش بدون واسطه آنها قیمت خود را کاملا منصفانه در نظر گرفته و همواره به صورت آپدیت شده در بخش خرید کالا قرار می‌دهد. چرا که اطلاع از قیمت را مساوی با اطمینان از خرید می‌داند.

ارسال سریع

کالای مشتریان بلافاصله پس از خرید وارد مرحله پردازش و سپس ارسال می‌شود. برقچی برای ارسال بسته‌های پستی خود در تهران از شرکت الوپیک و برای سایر شهرهای ایران از شرکت پست تیپاکس بهره‌ می‌گیرد. بدین ترتیب محصولات خود را در سریعترین زمان ممکن به دست مشتریان می‌رساند.

ضمانت اصالت و بازگشت کالا

محصولاتی که در این شرکت به فروش می‌رسند همگی از ضمانت اصالت و بازگشت کالا بهره‌مند هستند. بنابراین در صورت نارضایتی، مشتریان می‌توانند طی 7 روز جهت برگشت دادن محصولات اقدام کنند. این امتیازی برای شرکت برقچی است که اطمینان کامل مشتریان را درخصوص کیفیت و اصالت کالای خود نشان داده و دامنه انتخاب بدون تشویشی را برای همگان فراهم آورد.

نمایندگی رسمی برندهای معتبر

همانطور که پیش از این اشاره شد، برقچی تخصصی ترین فروشگاه اینترنتی تجهیزات شبکه در ایران است که نمایندگی فروش محصولات برندهای مختلف خارجی و ایرانی را در اختیار داد. از این رو، مشتریان می‌توانند برای خرید محصول مورد نظر از برند دلخواه خود اقدام کنند. بدون آنکه نگران اصالت یا قیمت ناپایدار کالا باشند. از سوی دیگر در دست داشتن نمایندگی فروش برندهای معتبر توسط برقچی امکان خرید عمده را برای همکاران و علاقه‌مندان این حوزه با قیمتی منصفانه فراهم می‌کند.

پشتیبانی

این مجموعه برای پشتیبانی از خدمات محصولات خود از کارشناسان حرفه‌ای بهره می‌گیرد تا در صورت بروز هرگونه سوال یا ابهام برای مشتریان بتواند پاسخی در خور ارائه دهد. شما می‌توانید برای استفاده از این خدمات با شماره‌های 021-35000020 و 021-91003520 تماس گرفته یا به صورت آنلاین با کارشناسان مجموعه مشورت نمایید.

آموزش و مشاوره رایگان

خدمات برقچی تنها به پشتیبانی قبل از فروش محدود نشده بلکه خدمات پس از فروش خود را نیز در قالب آموزش کار با محصول و مشاوره رایگان کارشناسان مجموعه ارائه می‌دهد. از این‌رو، پس از خرید نیز مشتریان می‌توانند سوالات خود را در خصوص راه‌اندازی، نصب یا بروز هرگونه خطا از کارشناسان مربوطه جویا شوند. چرا که تمام تلاش این مجموعه رضایت شما از خرید و تجربه لذت‌بخش استفاده از محصولات شرکت برقچی است.