9 حقیقت شگفت انگیز تغذیه کدو کدو و فواید سلامتی آن

دسته‌بندی نشده


انتخاب و ذخیره سازی

کدو حلوایی ، یک کدو زمستانی یا سخت است ، در فصل گرم رشد می کند و می تواند 3-4 ماه (در زمستان) ذخیره شود.

از ماه اکتبر تا ژانویه ، کدو تنبل کابوچا در بازار کشاورزان موجود است. میوه های متوسط ​​با ساقه های خشک و بدون آسیب انتخاب کنید. از ساقه هایی که دارای لکه / نرم / فاسد ، آسیب دیده ، بریده / سوراخ شده و غیره هستند خودداری کنید.

اگر کابوچا در مکانی خنک ، خشک و تاریک نگهداری شود ، 2-4 ماه یا بیشتر در خانه نگهداری می شود.

با این حال ، قطعات بریده شده باید برای آماده سازی اولیه استفاده شوند. اگر تصمیم دارید برای مدت طولانی (فقط تا 1-2 روز) از آن استفاده کنید ، آن را در پلاستیک در یخچال با رطوبت نسبی بالا قرار دهید.

روش تهیه و سرو

کدو حلوایی سبزیجات محبوب زمستانی در ایالات متحده ، ژاپن و کانادا است. می توان آن را مطابق با هر دستور العملی که نیاز به کدو یا کدو دارد ، استفاده کرد.

کابوچا به خاطر خمیر بافت خشکش معروف است که در حین پخت ، پخت ، خورشت و کاری ، شکل خود را حفظ می کند. بهتر است پخته ، سرخ شده ، بخارپز ، پر شده ، آب پز و خورشتی باشد.

پوست آن سفت است و اگرچه قابل خوردن است ، برخی از سرآشپزها می خواهند قبل از مصرف پوست آن را بکنند.

همچنین می توان آن را به صورت حلقه یا مکعب خرد کرد و در دستور العمل های بی پایان مانند سوپ ، سالاد ، خورش ، کباب ، ساندویچ و ریزوتو استفاده کرد.

کابوچا پر شده
کابوچا رنج کشید. پرکننده شامل نان ، بیکن ، سوسیس ، پیاز ، کرفس و گیاهان است. با احترام: تیم ایوانسون.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • Kabocha یک سبزی محبوب در ژاپن است که در سوپ ، سوشی و غذاهای تمپورا استفاده می شود.

  • از کابوتاژ خام در سالادهای زمستانی رنده شده استفاده می شود که تردی شیرین و رنگ نارنجی به آن می بخشد.

  • کابوچا را از وسط نصف کرده ، دانه ها و مواد را با نان ، غلات ، بیکن ، گوشت ، پنیر ، قارچ ، سبزیجات برگ دار و گیاهان جدا کرده و در فر بپزید.

  • از گراتن کدو حلوایی با سبزیجات مکمل یا سوسیس لذت ببرید.

  • کابوچا رنده شده / پوره شده جایگزینی سالم برای پوره سیب زمینی است.

  • پالپ کابوتاژ پخته و خرد شده یا آسیاب شده می تواند به عنوان پر کننده امپاناد ، آنشیلاد و راویولی استفاده شود یا برای دسر ، کیک ، پودینگ و نان استفاده شود.

  • کدوی کابوچا سوپ خامه ای خوشمزه ای درست می کند.

  • مغز کدو کابوچا را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید. فقط دانه ها را در فر تفت دهید و لذت ببرید!

مشخصات ایمنی

واکنش های آلرژیک به کدو حلوایی نادر است. زنان باردار و نوزادان می توانند با خیال راحت از آن لذت ببرند. (امتناع پزشکی).

همچنین ممکن است از خواندن لذت ببرید

کدو اسپاگتی ارزش غذایی.

کدو تنبل بلوط ارزش غذایی.

کدو تنبل ظریف ارزش غذایی.

کدو تنبل ارزش غذایی.

-برگشت به سبزیجات از جانب کدو کابوچا تغذیه. برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با تمام توضیحات حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

-برگشت به صفحه اصلی.

ادبیات تکمیلی:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. اسکواش Kabocha and Buttercup for Western Oregon Gardens – خدمات فرعی دانشگاه ایالتی اورگان.

  3. پیگیری رشد باغ خود – دانشگاه ایلینوی پسوند (PDF).



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *