9 حقایق شگفت انگیز اسکواش Delicata و مزایای سلامتی آن

دسته‌بندی نشده


انتخاب و ذخیره سازی

کدو تنبل زمستانی یا سخت در فصل گرم رشد می کند و می تواند برای چند ماه (در زمستان) ذخیره شود.

کدو تنبل Delicata از ماه اکتبر تا ژانویه در بازار کشاورزان موجود است. میوه های تازه و متوسط ​​با ساقه های خشک و بدون آسیب بخرید. از افرادی که ساقه شکسته ، لکه های سطحی ، آسیب ، بریدگی / سوراخ شدن و غیره دارند خودداری کنید.

در خانه ، غذاهای لذیذ سالم در صورت نگهداری در جای خشک و خنک به مدت 2-4 ماه یا بیشتر نگهداری می شوند.

با این حال ، برش های کدو Delicata باید برای آماده سازی اولیه استفاده شود. برای استفاده طولانی مدت (فقط تا 1-2 روز) ، آنها را در پلاستیک در یخچال قرار دهید و رطوبت نسبی بالایی را تنظیم کنید.

روش تهیه و سرو

کدو تنبل Delicata یک سبزی زمستانی محبوب در ایالات متحده و کانادا است. بهتر است آن را بپزید ، سرخ کنید ، بخارپز کنید ، بپزید و بخورید.

بر خلاف دیگر کدو تنبل زمستانی ، پوست نازک کدو دلیکاتا به راحتی بریده می شود. پوست آن هنگام جوشیدن نیز خورده می شود و نیازی به پوست کندن قبل از مصرف ندارد.

کدو تنبل هنگام پخت فرم خود را کاملاً حفظ می کند ، و این یک انتخاب عالی برای چاشنی و پخت است.

همچنین می توان آن را به صورت حلقه یا مکعب خرد کرد و در دستور العمل های بی پایان مانند سوپ ، سالاد ، خورش ، کباب ، ساندویچ و ریزوتو استفاده کرد.

در اینجا چند نکته برای خدمت ارائه شده است:

  • غذاهای لذیذ را از وسط نصف کنید ، دانه ها را پوست بگیرید و کینوا ، گوشت ، پنیر ، قارچ و سبزیجات برگ دار (اسفناج) و گیاهان را داخل آن بریزید و در فر بپزید.

  • از گراتن کدو تنبل با سبزیجات مکمل یا سوسیس لذت ببرید.

  • ظرافت مالیده شده / مورد تحقیق جایگزینی سالم برای پوره سیب زمینی است.

  • Delicata یک سوپ خامه ای خوشمزه می سازد.

  • مغز کدو حلوایی دلیکاتا را می توانید به عنوان میان وعده میل کنید. فقط دانه ها را در فر تفت دهید و لذت ببرید!

مشخصات ایمنی

واکنش های آلرژیک به کدو تنبل نادر است. زنان باردار و نوزادان می توانند با خیال راحت از آن لذت ببرند. (امتناع پزشکی).

-همچنین ادامه مطلب را بخوانید حقایق تغذیه ای در مورد کدو اسپاگتی

-برگشت به سبزیجات از جانب کدو حلوایی ظریف تغذیه. برای مشاهده لیستی چشمگیر از سبزیجات با تمام توضیحات حقایق تغذیه ای و مزایای سلامتی به اینجا مراجعه کنید.

-برگشت به صفحه اصلی.

ادبیات تکمیلی:

  1. پایگاه ملی تغذیه USDA.

  2. نکات باغبانی – WSU Clark County Extension.

  3. پیگیری رشد باغ خود – دانشگاه ایلینوی پسوند (PDF).



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *