8 نقل قول از افراد مشهور درباره سلامت روان الهام بخش

دسته‌بندی نشده


افراد مشهور به تعداد زیادی معروف هستند: کمد لباس های رنگارنگ ، روش های مراقبت از پوست در 12 مرحله ، شکم های زیبا ، کانال های عالی اینستاگرام. اما تعدادی از ورزشکاران ، بازیگران ، موسیقیدانان و افراد مشهور دیگر به دلیل چیزی کاملاً متفاوت شناخته شده اند: دفاع از سلامت روان. این ستاره ها به عادی سازی گفتگو در مورد بهزیستی روانی کمک می کنند و توصیه های عاقلانه ای ارائه می دهند.

از بهترین (و الهام بخش ترین) نقل قول های سلامت روان برخی از بزرگترین افراد مشهور عصر ما استفاده کنید. از یادگیری نه گفتن تا آغاز درمان ، شما 10 راه را برای احترام گذاشتن به سلامت روان خود و خودتان خواهید آموخت.

درس 1: بر “شما” تمرکز کنید ، نه بر آنچه جهان از شما انتظار دارد.

سیمون بیلز ، دانش آموز دبیرستانی پس از خروج از فینال تیم های المپیک 2020 توکیو ، به ESPN گفت: “ما همچنین باید روی خودمان تمرکز کنیم ، زیرا در نهایت ما نیز یک انسان هستیم.” “بنابراین ما باید از ذهن و بدن خود محافظت کنیم ، نه اینکه فقط به آنجا برویم و آنچه را که جهان می خواهد انجام دهیم.”

نقل قول و تصمیم بیلی بسیار مورد توجه قرار گرفته است زیرا در طول تاریخ ، ورزشکاران نه تنها از سلامت روانی برخوردارند ، بلکه راشل رایت ، LMFT ، درمانگر جنسیت ، رابطه و سلامت روان ، می گوید تمرکز بر روی خود فشار مخالف عمومی است که برای دهه ها وجود داشته است. او می گوید: “در سال 1955 ، دکتر آلبرت الیس از این واقعیت صحبت کرد که” باید “باورهای غیرمنطقی باشند که می توانند علائم جدی ایجاد کنند.” رایت توضیح می دهد: “سیمون با این نقل قول بیشتر از آنچه می داند حق دارد.” وقتی ما بر اساس ضرورت در جهان عمل می کنیم ، برای غرایز ، تجربیات ، افکار و احساسات خود ارزش قائل نیستیم. ما باید دقیقاً به همان شکل ، اگر نه بیشتر ، به داخل نگاه کنیم تا به بیرون نگاه کنیم. “

سازگاری با افکار خود و شناخت بهتر خود می تواند به شما در تصمیم گیری هایی که در وهله اول برای سلامت روانی شما مهم هستند کمک کند.

درس 2: همه می توانند از درمان بهره مند شوند.

زن در جلسه درمان

لیلی رینهارت ، بازیگر و نویسنده ، در مجموعه داستانهای اینستاگرام نوشت: “یادآوری دوستانه برای هرکسی که باید این را بشنود: درمان هرگز شرم آور نیست.” “همه می توانند از مراجعه به درمانگر سود ببرند. مهم نیست چند سالت است یا چقدر “افتخار” می کنی. “

رایت ثانیه می زند او می گوید: “در یک کلام ، همه می توانند سود ببرند.” “من یک درمانگر هستم و عاشق رفتن به درمان هستم. من درباره خودم بیشتر می آموزم ، افسردگی و اضطراب را کنترل می کنم ، به رشد خود ادامه می دهم و می دانم که کسی را دارم که در صورت لزوم با من تماس می گیرد. ”

این تصور غلط وجود دارد که شما برای شروع درمان به دلیل نیاز دارید ، اما این نمی تواند از حقیقت دورتر باشد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، “اما بهترین زمان برای رفتن به درمان زمانی است که هیچ بحرانی وجود نداشته باشد تا بتوانید در واقع با درمانگر خود رابطه ایجاد کنید. سپس ، وقتی اتفاق بزرگتری رخ می دهد ، می دانید که فضای امنی برای انجام هر آنچه که نیاز دارید ، دارید. “

درس 3: شما افکار خود نیستید.

کریستن بل بازیگر زن در سال 2016 نوشت: “افسردگی برای من ناراحت کننده نیست.” مجله TIMEبه وی گفت: این به من یک احساس کامل و کامل از انزوا و تنهایی می داد. ضعف او بسیار زیاد بود و صفحه ذهنی ام را خاموش کرد. احساس می کردم بی ارزش هستم ، انگار چیزی برای ارائه ندارم ، انگار شکست خورده ام. در حال حاضر ، با درخواست کمک ، می بینم که این افکار ، البته ، نمی تواند اشتباه تر باشد. برای من مهم است که این را آشکارا بگویم تا افراد در موقعیت مشابه بفهمند که وجود دارد نه بی ارزش است و آنها چیزی برای ارائه دارند. همه ما انجام می دهیم. ”

رایت نمی تواند به اندازه کافی بر اهمیت بیل تأکید کند. او توضیح می دهد: “وقتی از نظر بالینی افسرده یا مضطرب هستیم ، یکی دو روز سختی نداریم ، ذهن ما به سادگی نامتعادل است ، که می تواند منجر به افکار ناخوشایند ، گاهی دردناک و خطرناک شود.” “اگر متوجه نشویم که این افکار ناشی از یک اختلال روانی است ، می توانیم آنها را واقعی فرض کنیم و در جهان شروع به فعالیت کنیم.

یادگیری تشخیص افکار که به شما خدمت نمی کنند یا “شما” نیستند می تواند این تفکر را از بین ببرد. همانطور که رایت توضیح می دهد ، درمان به تعیین آنچه در حال انجام است کمک می کند و گفتگوی درمانی مداوم می تواند به درمان الگوهای تفکر منفی کمک کند. “در واقع می تواند مغز را تغییر داده و مسیرهای عصبی جدیدی را برای افکار سالم تر و دقیق تر ایجاد کند.”

درس 4: بگذارید همه چیز را احساس کنید.

زنی در مجله ای کنار یک فنجان قهوه کنار پنجره می نویسد و می فهمد چگونه می توان به تعادل بین کار و زندگی دست یافت

لیزو ، موسیقیدان در سال 2019 به اینستاگرام گفت: “در دو سال گذشته ، من از غم بسیار سازنده استفاده کردم.” “پس از کار صادقانه از نظر احساسی ، از غم به عنوان وسیله ای برای قدردانی استفاده کردم. این متواضع است و من سپاسگزارم که می توانم این احساسات را احساس کنم ، زیرا می دانم که به دلیل ناراحتی قادر به احساس شادی خواهم بود. “

رایت به این ایده پایبند است و به ما یادآوری می کند که ما نمی توانیم به طور انتخابی احساسات را خاموش کنیم. او توضیح می دهد: “اگر احساسات دردناک تر یا شدیدتر را خاموش کنیم ، آنهایی را که احساس خوشمزه می کنند و به عنوان لذت ، شادی و خوشبختی می خواهیم خاموش می کنیم.” “لیزو توضیح می دهد که می تواند احساس شکرگزاری بیشتری کند زیرا توانایی خود را در احساس … افزایش داده است. با هیجان غم انگیز ، او بیشتر همه چیز را احساس می کند. “

این می تواند به شما کمک کند تا راهی سازنده برای کمک به هدایت احساسات خود پیدا کنید ، خواه خاطرات ، نقاشی ، تمرین یا راههای مثبت دیگر.

درس 5: از صحبت کردن در مورد آن نترسید.

خواننده و بازیگر دمی لواتو گفت بخش 2017 “توصیه ای که من به کسی می کنم که بی سر و صدا می جنگد این است که شما مجبور نیستید اینطور زندگی کنید.” لواتو ، آشکارا در مورد مشکل خود با سلامت روانی صحبت کرد ، گفت: “لازم نیست در سکوت بجنگید. می توانید سکوت کنید. اگر فقط با فردی در این مورد صحبت کنید ، می توانید با یک بیماری روانی خوب زندگی کنید ، زیرا به اشتراک گذاشتن تجربیات خود با افراد بسیار مهم است تا بتوانید به کمک مورد نیاز خود برسید. “

رایت موافق است که صحبت کردن می تواند سلامت روانی شما را تغییر دهد. با وجود این واقعیت که از هر 5 آمریکایی 1 نفر هر سال دچار نوعی بیماری روانی می شود ، طبق گفته انجمن روانشناسی آمریکا ، “ما فکر می کنیم که ما تنها کسانی هستیم که تا به حال احساس رنج کرده ایم” ، رایت می گوید. این به نوبه خود احساسات و افکار منفی بیشتری را ایجاد می کند.

رایت می گوید: “هنگامی که ما در مبارزات خود به اشتراک می گذاریم ، به افرادی که ما را دوست دارند اجازه می دهیم که برای ما حاضر شوند و به دیگران نشان دهند که رنج و مبارزه بخشی از زندگی است.”

درس 6: نه گفتن خوب است.

خوب ، شما قبلاً آن را شنیده اید ، اما آیا از نظر خود مادر هیولا قانع کننده تر به نظر نمی رسد؟

لیدی گاگا در سال 2015 فاش کرد: “من شروع کردم به نه گفتن”. “من این کار را نمی کنم.” “من نمی خواهم این کار را انجام دهم.” “من نه عکس می گیرم ، نه به آن رویداد می روم ، نه به آن پایبند می مانم چون طرفدار آن نیستم.” و به آرامی اما مطمئناً به یاد آوردم که بودم. و سپس به خانه می روید ، به آینه نگاه می کنید و می گویید: “بله. میتونم باهاش ​​بخوابم شما هر شب. چون آن مرد ، من آن مرد را می شناسم. ”

به گفته رایت ، لذت ابدی بودن انسان راهی مطمئن برای از دست دادن خود در چیزی (یا چیز دیگری) است. او می گوید: “وقتی به طور واضح” بله “یا” نه “می گوییم ، به خود و مرزها ، حدود و ترجیحات خود احترام می گذاریم.

بر اساس یک نظرسنجی در واقع ، تعیین مرزها همچنین می تواند از فرسودگی شغلی که در حال افزایش است ، جلوگیری کند.

درس شماره 7: آرامش به معنای شکست نیست.

در بیانیه ای اختصاصی مردم در سال 2019 ، سلنا گومز خواننده و بازیگر زن دو درس مهم برای ما گذاشت. اول ، سلامت روحی و جسمی ارتباط تنگاتنگی با هم دارند:

“همانطور که بسیاری از شما می دانید ، حدود یک سال پیش ، من فاش کردم که من مبتلا به لوپوس هستم ، بیماری که می تواند افراد را از جهات مختلف تحت تاثیر قرار دهد. من کشف کرده ام که اضطراب ، حملات هراس و افسردگی می توانند عوارض جانبی لوپوس باشند که می تواند چالش برانگیز باشد. “

کاهش سرعت نیز خوب است و می گوید: “من می خواهم فعال باشم و بر حفظ سلامتی و خوشبختی خود تمرکز کنم ، و تصمیم گرفته ام که بهترین راه پیش روی استراحت است.”

داشتن شجاعت برای ایجاد آن موقعیت بسیار زیاد است ، اما رایت می گوید که لازم است. وی گفت: آره به بهره وری ، که این باید یک بحث باشد. استراحت به همان اندازه مهم است که در کجا هستید در حال انجامبه این شبیه نحوه ارتباط از گفتار و گوش دادن است – وجود به عنوان یک شخص شامل عمل و هستی است. ” وی گفت: موجودات، نه یک مرد آثاربه “

درس هشتم: برای دوستان خود ثبت نام کنید.

تماس تصویری مرد با زن

در حال حاضر بدنام است به وقت نیویورک op ویرایش ، مگان مارکل از همه ما خواست “متعهد شویم از دیگران بپرسیم” ، آیا شما خوب هستید؟ “”

او نوشت: “مهم نیست که چگونه اختلاف نظر داریم ، مهم نیست که چقدر از نظر جسمی فاصله می گیریم ، حقیقت این است که ما بیش از هر زمان دیگری به آنچه در این سال به صورت فردی و جمعی تجربه کرده ایم متصل هستیم.”

تمرین کنید که چگونه از دیگران سوال کنید واقعا هم در حال حاضر و هم به عنوان راهی برای عادی سازی گفتگوها در مورد بهزیستی ذهنی و احساسی ، هم در محل کار و هم با دوستان و خانواده مفید است. حتی گاهی اوقات قوی ترین آشنایان گاهی اوقات برای تکیه به شانه نیاز دارند.

رایت می گوید: “انسانها حیوانات بسته ای هستند و ما از نظر روانی از این ذهنیت تکامل نگرفته ایم.” “بیماریهای روانی مانند اضطراب و افسردگی از جمله علائم انزوا و تنهایی هستند. وقتی با افرادی که ما را دوست دارند در ارتباط هستیم ، به احتمال زیاد در مسیر خود باقی می مانیم و حمایت خود را ادامه می دهیم. “



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *