5 نکته بسیار ساده اما بسیار م Healthثر برای سلامت روان

دسته‌بندی نشده


2021 سپتامبر. در HUM ، ما نکات بهداشتی ساده ای را در زمینه مسائل ذهنی دنبال می کنیم تا از طریق مراقبت از خود ، انعطاف پذیری و بهزیستی را ارتقاء دهیم.

غمگین؟ استرس؟ خسته؟ تو تنها نیستی. هرچه زندگی ما شلوغ تر شود ، توقف و اطمینان از اولویت رفاه روانی و احساسی مان سخت تر می شود. به هر حال ، سلامت روانی مستحق توجه و توجه به اندازه سلامت جسمی است. خوشبختانه ، سهولت جمع آوری سودهای کوچک به صورت روزانه آسان تر از آن است که فکر می کنید.

ادامه مطلب را بخوانید تا برخی از بهترین نکات مربوط به سلامت روان را که ما (و علم!) به آن پایبند هستیم ، بیابید.

5 نکته در مورد سلامت روان که واقعاً مثر است

در اینجا برخی از نکات ما برای مراقبت از سلامت روان شما آمده است.

1. روز را با مدیتیشن صبحگاهی شروع کنید

اگر روز را با پیمایش تلفن ، پر کردن قهوه و عجله برای شروع شروع می کنید ، ممکن است بخواهید در برنامه روزانه خود تجدید نظر کنید.

اگر می خواهید جایگزینی کمتر دیوانه وار داشته باشید ، سعی کنید صبح خود را با یک تمرین مدیتیشن ساده آغاز کنید. برای مثال از پنج تا ده دقیقه شروع کنید تا از مزایای آرامش بخش و معقول مدیتیشن استفاده کنید. به جای این که خود را مجبور به مدیتیشن برای مدت طولانی کنید ، تمرین مداوم از همه مهمتر است. می توانید مدیتیشن خاموش را انجام دهید ، سرنخ را از برنامه مورد علاقه خود انتخاب کنید یا فقط قصد یا بیانیه ای را برای هدایت روز خود تعیین کنید. (به من اعتماد کنید: صبح جوشان شما و ایمیل ها می توانند منتظر بمانند!)

2. راه بروید و صحبت کنید

صبح ، هنگام استراحت ناهار یا بعد از کار ، زمانی را برای ورزش اختصاص دهید و روحیه خوبی داشته باشید ، با یکی از دوستان خود قدم بزنید یا هنگام قدم برداشتن با او تماس بگیرید. نه تنها هزینه ای برای افزایش خلق و خوی در زمینه زمانی (با تشکر از شما ، طبیعت!) دریافت خواهید کرد ، بلکه دوز سالم ارتباط ، مثبت اندیشی و حمایت انسانی را نیز دریافت خواهید کرد.

3. استراحت کنید

PSA: شما باید از محل کار استراحت کنید! فرسودگی شغلی یک مشکل واقعی است که در سال 2019. از سوی سازمان بهداشت جهانی به عنوان یک پدیده شغلی شناخته شده است. چه چند استراحت کوتاه در طول روز کاری داشته باشید یا از تمرینات بوکس زمان مانند روش Pomodoro برای افزایش بهره وری و مدیریت استرس استفاده کنید ، استراحت برای تمرین خود در طول کار ضروری است.

همچنین ، برای ایجاد تعادل بهتر بین کار و زندگی ، حتماً از زمان تعطیلات ، در صورت داشتن زمان ، استفاده کنید و در صورت لزوم به خود یک روز بهداشت روانی بدهید. 2012 تحقیقات نشان داده است که تعطیلات به درک بالاتری از کیفیت زندگی کمک می کند ، که حتی بدون ساعت نیز از استفاده شما سود می برد. (بله ، حتی اگر اقامت باشد.)

4. خوداندیشی برای مراقبت از خود

یکی دیگر از توصیه های مهم بهداشت روان این است که زمان کافی را برای تفکر و آرامش در نظر بگیرید. در صورت لزوم ، محدودیت ها را تعیین کنید و مطمئن شوید که زمان کافی “من” برای استراحت و بهبود از خواسته های شغل ، روابط و مسئولیت های خود دارید.

برای پیاده روی بیشتر ، ممکن است بخواهید از شیوه های دفاع شخصی مجلات استفاده کنید. با نوشتن افکار ، ایده ها و بازتاب های خود – چه مثبت و چه منفی – می توانید در زمان حال بمانید ، صادقانه خودتان را محک بزنید و دستاوردها و زمینه های خود را برای پیشرفت در طول زمان ردیابی کنید.

5. استرس را با استفاده از عوامل سازگار مدیریت کنید

علاوه بر عادات روزانه شما ، رژیم غذایی شما تأثیر زیادی بر سلامت روان شما دارد که نباید فراموش شود. در واقع ، آیا می دانستید غذاهای خاصی وجود دارند که می توانند به کاهش استرس کمک کنند؟

علاوه بر این ، می توانید رژیم غذایی خود را با مکمل هایی برای مدیریت استرس ، از جمله سازگار با مواد شیمیایی مانند ashwagandha و Rhodiola rosea ، بهبود بخشید. سازگار کننده ها به بدن و ذهن شما کمک می کنند تا در برابر انواع عوامل استرس زا (جسمی ، احساسی ، محیطی و غیره) مقاوم تر باشند ، بنابراین شما برای حفظ آرامش ، خونسردی و تمرکز از حمایت بیشتری برخوردار خواهید بود.

HUM دو مکمل سازگاری عالی برای مدیریت استرس ارائه می دهد: Calm Sweet Calm (به شکل آدامس گیلاس ashwagandha خوشمزه) و Big Chill (مکمل Rhodiola rosea).

نکته

با رعایت یکی ، برخی یا همه این نکات مربوط به سلامت روان (علاوه بر موارد دلخواه) ، آمادگی بهتری برای مقابله با استرس ، خستگی و موارد دیگر خواهید داشت. بنابراین ، لازم است اهمیت یک روال مداوم مراقبت از خود را تشخیص دهید ، زیرا به هر حال ، ذهن شما واقعاً مهم است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *