5 دلیل برای شروع وزنه برداری

دسته‌بندی نشده


وزنه برداری راهی عالی برای رهایی از استرس ، اضطراب و افسردگی است. تمرینات با وزنه های سنگین نیز می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند. علاوه بر این ، وزنه زدن به ایجاد توده عضلانی ضروری برای بدن سالم کمک می کند و با تقویت استخوان ها با افزایش سن خطر پوکی استخوان را کاهش می دهد. این پست وبلاگ در مورد پنج دلیل شروع وزنه برداری از امروز بحث می کند!

1. وزنه زدن می تواند به شما در ایجاد توده عضلانی کمک کند

اگر سعی کرده اید عضلات بیشتری بسازید اما نتایج دلخواه خود را مشاهده نکرده اید ، ممکن است زمان شروع وزنه برداری برسد. بسیاری از مطالعات نشان داده اند که وزنه زدن یک روش م toثر برای تقویت ماهیچه ها و افزایش قدرت است ، به ویژه در زنانی که سطح تستوسترون آنها کمتر از مردان است و احساس می کنند که نمی توانند بدون ورزش با وزنه سنگین عضله بسازند.

2. وزنه زدن می تواند با سوزاندن کالری بیشتر از تمرینات قلبی به کاهش وزن شما کمک کند

آیا تمرینات قلبی انجام می دهید و نتیجه ای نمی بینید؟ این ممکن است به این دلیل باشد که تمرینات قلبی معمولاً کالری کمتری نسبت به وزنه زدن می سوزاند. بنابراین ، اگر بدنبال راهی برای کاهش وزن هستید ، شاید منطقی باشد که وزنه برداری بهترین گزینه است.

3. وزنه زدن به بهبود تراکم استخوان و کاهش خطر پوکی استخوان کمک می کند

پوکی استخوان نوعی بیماری استخوانی است که می تواند باعث شکستگی و درد شود. وزنه برداری یک راه عالی برای زنان است تا شانس خود را برای کاهش خطر افزایش دهند زیرا تراکم استخوان شما را افزایش می دهد.

اگر می خواهید کمری قوی داشته باشید یا از آسیب دیدگی در سنین بالا جلوگیری کنید ، بهترین ورزش که باید انجام دهید ، تمرینات با وزنه است. چند نمونه از این تمرین:

– کامیون ها

– منحنی در ردیف ها

-فک ها

به یاد داشته باشید که این تمرینات باید به درستی انجام شوند ، در غیر این صورت ممکن است آسیب دیده باشید. اگر مطمئن نیستید که تکنیک مناسب برای یک تمرین خاص چیست ، مقاله را بیابید و قبل از ادامه فیلم را تماشا کنید.

4- وزنه زدن راه خوبی برای افزایش قدرت و تعادل است

وضعیت صحیح هنگام بلند کردن وزنه مهم است. این باید دارای یک کمان کوچک در قسمت پایین کمر باشد ، در غیر این صورت شما ممکن است دچار آسیب شوید. این بدان معناست که هنگام انجام تمریناتی مانند فشار روی نیمکت و چمباتمه زدن نباید روی میله حرکت کنید. شانه ها باید پایین بیایند تا همیشه راحت باشند. هرچه قوی تر باشید ، وزن بیشتری می توانید بلند کنید. مهم است که تمرین را پیچیده نکنید تا بدن شما زمان کافی برای بازیابی داشته باشد.

5- وزنه برداری راهی عالی برای کاهش استرس ، اضطراب و افسردگی است

مطالعات نشان داده است که اگر به طور منظم (حتی چند بار در هفته) ورزش می کنید ، مشکلات روانی کمتری نسبت به افرادی که ورزش نمی کنند خواهید داشت. این ممکن است به دلیل ترشح اندورفین باشد که به ما اجازه می دهد در حین ورزش به مدت کافی احساس شادی و آرامش کنیم.

اگر به انگیزه و برنامه مشخصی در مورد چگونگی حفظ تناسب اندام نیاز دارید ، با مراجعه به وب سایت ما و پیدا کردن سالن بدنسازی در نزدیکی خود ، Fitness For 10 را بررسی کنید!

www.FitnessFor10.com

گروه رسانه ای آلفا

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *