۴ راه برای از بین بردن چربی های بد

اگر بدانید که به عنوان یک خریدار به دنبال چه چیزی هستید، غذاهای سالم برای قلب بسیار آسان است. اولین و مهمترین جنبه ای که مصرف کننده باید بداند این است که همه چربی ها برای شما مضر نیستند. در واقع مهم است که مقدار زیادی چربی سالم را به رژیم غذایی خود اضافه کنید تا به کاهش سطح کلسترول شما کمک کند. یکی از ساده‌ترین راه‌ها برای افزودن چربی‌های خوب به رژیم غذایی، افزودن روغن‌های کاهش‌دهنده کلسترول به تمام غذاهای خود است. مهمترین روغنی که می توانید اضافه کنید روغن زیتون فرابکر است. این روغن زیتون سرشار از چربی های سالم است و به عنوان یکی از اجزای اصلی یک رژیم غذایی سالم شناخته می شود. علاوه بر روغن‌ها، راه‌های دیگری نیز برای از بین بردن چربی بد و اضافه کردن مقداری چربی سالم وجود دارد. این موارد در زیر ذکر شده است.

کره را کنار بگذارید – اگر در حال حاضر از کره به عنوان یک ماده در آشپزی خود استفاده می کنید، باید همین الان آن را متوقف کنید. سرکه شراب سفید یا روغن زیتون فوق بکر را می توان در تمام نیازهای آشپزی شما استفاده کرد و باعث کاهش طعم غذا نمی شود. کره پر از چربی است که نه تنها باعث افزایش وزن می شود، بلکه مانع از کاهش کلسترول شما می شود.

جایگزین تخم مرغ را امتحان کنید – در حالی که سفیده تخم مرغ تغذیه عالی دارد و یکی از غذاهای کلسترول خوب است، زرده آن به همان اندازه برای کلسترول مضر است. سعی کنید یک جایگزین تخم مرغ بدون کلسترول پیدا کنید و می توانید از طعم یک تخم مرغ لذت ببرید و در عین حال سطح LDL خود را پایین نگه دارید.

مقداری ادویه اضافه کنید – هنگام پخت و پز مهم است که سس های مخصوص و افزودنی های پر از چربی را که به غذاها اضافه می شود کنار بگذارید. خامه ترش، کره و سس مقدار زیادی چربی ناخواسته به غذا اضافه می کنند و همگی غذاهایی هستند که کلسترول بد را افزایش می دهند. به جای آن پونه کوهی، ریحان، جعفری، آویشن و سایر ادویه ها را امتحان کنید که می توانند طعم فوق العاده ای را بدون چربی اضافه کنند.

راهروهای غذای سالم را بررسی کنید – بیماری قلبی یکی از علل اصلی مرگ و میر هر ساله در جهان است. برای مبارزه با این، شرکت های تغذیه با محصولات “سالم قلب” برای مصرف کنندگان عرضه شده اند. اکثر این محصولات در حال حاضر با استنول‌های گیاهی و استرول‌ها غنی شده‌اند تا از جذب کلسترول جلوگیری کنند. راهروی غذای سالم را بررسی کنید و به دنبال این “محصولات سالم قلب” باشید تا با برخی از خریدهای معمولی خود تعویض کنید.

افزودن غذاهای حاوی کلسترول خوب به رژیم غذایی خود تا حد زیادی مهم ترین کاری است که می توانید برای کمک به کاهش خطر بیماری قلبی، سکته مغزی و سایر بیماری ها انجام دهید. قبل از رفتن به فروشگاه یک لیست خرید تنظیم کنید تا بتوانید این غذاها را به راحتی در فروشگاه محلی خود پیدا کنید.

سریعترین رژیم لاغری