30 و بیشتر ایده ناهار سالم برای نوجوانان در خانه

دسته‌بندی نشده


آیا به ایده های ناهار سالم برای نوجوانان نیاز دارید؟ در اینجا الهام بخش شماست!

ناهار برای هر کودکی می تواند چالش برانگیز باشد. اما برای ناهار ، نوجوانان با اشتیاق پرش رشد و برنامه شلوغ ممکن است نیاز به تکرار چیپوتل داشته باشند. من از شما الهام می گیرم ، آیا نوجوان شما برای تعطیلات تابستانی یا زمستانی در خانه است یا فقط برای تعطیلات آخر هفته به ایده نیاز دارید.

از اینجا شروع کنید: چه ناهاری سالم برای نوجوانان؟

  • مواد مغذی راضی: پروتئین و چربی به ناهار کمک می کند تا قوی بماند
  • چندین گروه غذایی: برخی از بچه ها (مانند من) دوست دارند غذاهای نشاسته ای بخورند. نشاسته ای مانند نان و ماکارونی اشکالی ندارد ، اما گروه های مختلف غذایی به فرزند شما کمک می کند تا مواد مغذی مورد نیاز خود را بیشتر دریافت کند (مرتبط: چگونه به نوجوان گرسنه خود غذا دهیم)
  • میوه ها و سبزیجات: آنها دارای فیبر و ویتامین ها و مواد معدنی مهم مانند ویتامین A و پتاسیم هستند. اکثر کودکان (و بزرگسالان!) محصولات کافی دریافت نمی کنند. ناهار یک راه عالی برای کمک به بچه ها (و بزرگسالان) است.
  • بخشی که مناسب آنهاست: هر کودکی متفاوت است. هر روز متفاوت است. به فرزند خود اعتماد کنید که مقدار مناسب غذا بخورد و از غذای نامحدود یا نامحدود اجتناب کنید.
شیرینی پیتزا: ایده های ناهار برای نوجوانان

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان

ایده های ناهار گرم برای نوجوانان

  • پیتزای شیرینی قدیمی مدرسه یا پیتزای نان فرانسوی: نان خرد شده یا نان برش خورده را با سس پیتزا ، پنیر و مواد دلخواه زیر جوجه های گوشتی یا در توستر بریزید
  • ماکارونی منجمد (به عنوان مثال تورتلینی یا راویولی): با سس قرمز یا روغن زیتون و پنیر پارمزان بپزید و سرو کنید
  • باقی مانده از یک شام گرم: بگذارید ظروف شیشه ای تک نفره آنها را می توان در مایکروویو گرم کرد
سوراخ تخم مرغ: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • ماکارونی و پنیر در یک جعبه به سالاد جانبی یا سبزیجات کم یخ زده اضافه کنید
  • سوپ یا چیلی (در فروشگاه یا در خانه خریداری می شود)
  • کسادیا: تهیه شده از پنیر ، لوبیای سرخ شده ، سبزیجات سرخ شده ، مرغ سرخ شده و …
Quesadilla با سالاد: ایده های ناهار برای نوجوانان
  • پنیر سرخ شده
  • همبرگر سبزیجات یا سگ سبزیجات (ما عاشق مورنینگ استار هستیم)
  • بوریتو یخ زده (بسته بندی شده یا خانگی)
بوریتو گوشت گاو مناسب فریزر
  • سیب زمینی پخته: روی پنیر ، چیلی یا سبزیجات بخارپز بریزید
  • بلغور جو دوسر: میوه و آجیل اضافه کنید

ایده هایی برای یک ناهار سرد برای نوجوانان

  • بشقاب میان وعده
  • ساندویچ گوشت یا سبزیجات یا پیچیده
  • نان تست از آووکادو تهیه شده است (یک تخم مرغ سرخ شده را به آن اضافه کنید!)
نان تست آووکادو: ناهار برای نوجوانان
  • سالاد ماهی تن یا ساندویچ سالاد مرغ
  • PB&J (یا SB&J – Sunbutter + Jelly)
  • هموس + پیتا و سبزیجات (مانند هویج و خیار)
  • سبز سالاد: روی محصولات پر پروتئین مانند نخود ، کنسرو ماهی تن یا تخم مرغ آب پز سرو کنید
  • سالاد پاستا یا کینوا
  • پیتزای سرد باقی مانده
  • کاسه اسموتی

ایده های ناهار سالم برای نوجوانان: دستور غذا

در اینجا دستور العمل هایی وجود دارد که شما یا نوجوانتان می توانید در طول هفته آماده کنید.

قطعات توفو با سس گوجه فرنگی
رول سوشی خیار
کوفته سبک

همانطور که ناهار نوجوانان میوه و سبزیجات بیشتری را تشویق می کند

  • کوکتل میوه درست کنید (یا جمع آوری بسته های کوکتل بنابراین تولید سریع آنها برای آنها دشوار نیست)
  • سالاد و گوجه فرنگی را به ساندویچ ها اضافه کنید
  • edamame را به یک بشقاب میان وعده یا به عنوان کنار آن اضافه کنید
  • ناهار را با یک سالاد جانبی یا یک فنجان سوپ سبزیجات میل کنید
  • طرف چیپس و سالسا را ​​اضافه کنید
  • فنجان های میوه ای جداگانه و سس سیب شیرین نشده را می توانید در اختیار خود قرار دهید
  • پیشنهاد دهید که یک عدد سیب خرد شده یا اسفناج تازه را به تخم مرغ های تفت داده شده در پنیر سرخ شده اضافه کنید

ایده های بیشتر در مورد نحوه تغذیه نوجوانان



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *