10 ماده غذایی برتر که باعث افزایش توده عضلانی می شوند

دسته‌بندی نشده


10 ماده غذایی برتر که باعث افزایش توده عضلانی می شوند

با معرفی 10 بهترین ماده مغذی برای تقویت عضلات ، می توانید با بهترین غذاهای دوره حجم آشنا شوید. افزایش توده عضلانی در ورزشکاران ناشی از تغذیه مناسب همراه با ورزش است. ورزش و رژیم منظم 30 درصد پیشرفت شما را تشکیل می دهد. برای این هدف برنزه کننده ها بهترین مواد مغذی را برای افزایش حجم ماهیچه ها جمع آوری کرده است. بقیه این مقاله را بخوانید و رژیم غذایی خود را تغییر دهید.

آیا می خواهید عملکرد و قدرت عضلانی خود را افزایش دهید؟ غذاهایی برای عضله سازی و افزایش حجم این به شما کمک می کند تا با تمرین کمتر به نتایج خوبی برسید. وقت خود را از دست ندهید و یک غذای عالی و مغذی تهیه کنید.

10 ماده مغذی مفید برای افزایش حجم ماهیچه ها

1. گوشت گاو بدون چربی

در جستجوی افزایش توده عضلانی خودت هستی؟ گوشت گاو را فراموش نکنید این غذا سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی مورد نیاز برای افزایش حجم است. آهن ، روی و ویتامین B تنها تعدادی از آنها هستند. پروتئین های غذایی ارزش یکسانی ندارند. اما گوشت گاو بدون چربی پروتئین با کیفیت بالا را برای ماهیچه های شما فراهم می کند. محتوای بالای اسیدهای آمینه آن نیز با کمک انسولین باعث رشد ماهیچه ها می شود.

ما همچنین برای افرادی که می خواهند وزن خود را کاهش دهند خبرهای خوبی داریم. مصرف 85 گرم از این گوشت تقریباً به اندازه 1/5 فنجان لوبیا پروتئین تولید می کند. اما حاوی نیمی از کالری است. علاوه بر گوشت ، از انواع سبزیجات نیز استفاده کنید.

که در اخذ شده رژیم آنلاین برای افزایش وزن و افزایش وزن از طرف مربیان برنزه کننده ها کلیک.

2. مرغ بدون پوست

مرغ بدون پوست مانند گوشت گاو در رژیم غذایی و افزایش توده عضلانی نقش مهمی ایفا می کند. این غذا منبع عالی پروتئین با کیفیت بالا است. خوردن مرغ بدون پوست برای بهبود ، حفظ وزن ماهیچه ها و سلامت استخوان ها مهم است. برای تهیه این پروتئین منحصر به فرد از روش های مختلفی استفاده کنید. انواع قطعات مرغ در فروشگاه ها موجود است. مرغ طعم دار نیز انتخاب خوبی خواهد بود.

3. کشک یا کشک

کشک منبع پروتئین کازئین تقریبا خالص است. کازئین یک پروتئین سریع هضم است و یک منبع جامع و غنی از حمایت ماهیچه ها محسوب می شود. در نتیجه ، برای افرادی که به مدت طولانی از خوردن غذا خودداری می کنند بسیار مفید خواهد بود. پنیر کشک (روستیک) منبع عالی ویتامین B12 ، کلسیم و سایر مواد مغذی ارزشمند است. این غذای بی نظیر را از دست ندهید.

افزایش توده عضلانی

4. تخم مرغ

البته به دلیل داشتن پروتئین بالا ، تخم مرغ یک رژیم غذایی مناسب برای افزایش حجم عضلات ورزشکاران است. این غذا حاوی 9 اسید آمینه ضروری کولین ، یک نوع خوب چربی و ویتامین D است. همچنین برای سلامتی مضر نیست

5. پروتئین و پنیر (پروتئین آن)

همانطور که می دانید پروتئین های آن این رایج ترین نوع مکمل پروتئینی است. همچنین منبع غنی و مناسبی از این عنصر کلان است. وزنه برداران معمولاً پس از بیدار شدن از خواب پروتئین وی را مصرف می کنند. یک قاشق چایخوری از این مکمل برای ماهیچه ها بسیار مفید است. اول از همه ، غنی سازی رژیم غذایی را فراموش نکنید. سپس از پروتئین آن به عنوان افزودنی استفاده کنید. هرگز مکمل های غذایی را تغییر ندهید.

6. ماهی تن و ماهی های دیگر

درها رژیم غذایی برای افزایش حجم ماهیچه هااین غذا را فراموش نکنید ماهی سرشار از پروتئین ، کم چرب و سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 است. همانطور که می دانید اسیدهای چرب برای بدن بسیار مهم هستند. آنها به کاهش چربی و تنظیم عملکرد مناسب فرایندهای بدن مانند متابولیسم کمک می کنند.

2. دو سر کابل

جو دوسر منبع غنی کربوهیدرات است و به دلیل داشتن شاخص گلیسمی پایین ، دیر هضم می شود. مزایای رژیم غذایی با شاخص گلیسمی پایین عبارتند از:

  • کاهش گرسنگی
  • سیری را افزایش دهید
  • کاهش چربی
  • دارای خواص عنصر کمیاب و فیبر بیشتری است
  • کاهش مصرف انرژی ثانویه (وعده دوم)

در نتیجه ، غذاهای دارای شاخص گلیسمی پایین روند چربی سوزی را تسریع می کنند. آنها همچنین منبع خوبی از کربوهیدرات ها برای حمایت از ماهیچه ها هستند.

8. غلات کامل

همانطور که گفته شد رژیم غذایی و عضله سازی ارتباط مستقیمی با هم دارند. غلات کامل برای هضم م effectiveثر هستند و مواد مغذی بیشتری را نسبت به غلات تصفیه شده در اختیار بدن قرار می دهند. این باعث افزایش سطح انرژی پایدار و سلامت کلی می شود. برنج قهوه ای به افزایش سطح هورمون رشد کمک می کند. این کار باعث افزایش رشد ماهیچه ها ، کاهش چربی و افزایش قدرت ماهیچه ها می شود.

9. میوه و سبزیجات

میوه ها و سبزیجات معمولاً منابع غنی از آنتی اکسیدان ها هستند. همچنین برای عملکرد سالم سیستم ایمنی ضروری است. این غذاها حاوی سایر مواد مغذی مانند ویتامین C ، ویتامین E و بتا کاروتن هستند. بدن خود را به خاطر بسپارید فیبر و سبزیجات برای هضم مناسب و جذب مواد مغذی مورد نیاز است.

افزایش توده عضلانی

10. چربی های سالم

اگر می خواهید حجم عضلات را افزایش دهید ، چربی را فراموش نکنید. تعجب نکنید که چربی های سالم برای رشد عضلات ضروری هستند. در واقع ، این درشت مغذی نقش کلیدی در تولید تستوسترون و هورمون رشد دارد. تولید مناسب این هورمون ها به رشد و حفظ ماهیچه ها کمک می کند.

چربی های غیر اشباع تک و چربی های غیر اشباع خوب هستند. آنها را می توان در ماهی آزاد ، ماهی های دیگر ، آجیل ، سبزیجات ، روغن هایی مانند کتان و آووکادو و غلات مختلف یافت. آنها همچنین سرشار از اسیدهای چرب امگا 3 هستند.

راهکارهایی برای توده عضلانی و بالاترین سطح آمادگی جسمانی

  • سه استراتژی تغذیه مورد نیاز هر ورزشکار

به بیان ساده ، رویکرد شما در مورد تغذیه کلید تغییرات مثبت و پایدار در سلامتی و عملکرد است.

  • آیا ست قطره ای به عضله سازی کمک می کند؟

یکی از دلایل طولانی بودن مجموعه های قطره بسیار م isثر است. کیت های قطره ای میزان افزایش وزن عضلات را بهبود می بخشد.

  • غذای کافی بخورید تا انرژی داشته باشید و قوی باشید

تغذیه نقش مهمی در بهبود ترکیب بدن دارد. اما به عنوان یک ورزشکار قدرتی ، لازم نیست برای حفظ زیبایی غذا بخورید. اول قدرت بدنی

  • آیا برای افزایش حجم ماهیچه ها زیاد غذا می خوریم؟

کاهش یا افزایش وزن وابسته به انرژی است. افزایش توده عضلانی ترکیبی از ورزش و محرک های غذایی ، یعنی افزایش وزن و دریافت پروتئین است.

  • کاهش کالری جواب نمی دهد

اعمال محدودیت کالری در طول زمان و پرش از قایق ها کار نمی کند. رژیم غذایی خود را بر اساس نیاز خود تنظیم کنید تا به نتایج دلخواه برسید.

نتیجه

تغذیه نقش مهمی در افزایش حجم ماهیچه ها دارد. برای این کار تنوع غذایی خود را افزایش دهید. همراه با ورزش از منابع غذایی غنی نیز استفاده کنید. پروتئین ، چربی های سالم و درشت مغذی های کربوهیدرات را دور نریزید. مصرف تخم مرغ ، مرغ ، گوشت گاو ، ماهی و سایر محصولات به افزایش حجم ماهیچه ها کمک می کند. همچنین سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود قرار دهید تا فیبر و ویتامین کافی دریافت کنید.

1 ستاره2 ستاره3 ستاره4 ستاره5 ستاره (2 صداها)
بارگذاری …


نویسنده:

برنزه کننده ها (برگرفته از مقاله ای از Breakmuscle.com)

در صورت استفاده از این مقاله ، نام و آدرس مستأجران را به عنوان منبع ذکر کنید.

عضو کانال تلگرام و اینستاگرام شوید. برای عضویت روی تصویر زیر کلیک کنید.


N: 1695



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *