یک بازسازی با فیبر بالا اما خوب از مد افتاده با انگور برشته شده


آیکون

گاهی اوقات، احیای یک ظرف قدیمی را می توان با مجموعه ای از چشم ها (و کام) جدید مشاهده کرد. قدرت ایجاد شده توسط یک مدیر هتل، یا مدیر اتاق غذاخوری، اسکار چرکی، در سال ۱۸۹۶ را برای جشن خیریه در بیمارستان کودکان سنت مری در شهر نیویورک بگیرید. این یک سالاد والدورف است و پشت هم چیز خوبی است.

زمانی که انگور، سیب و کرفس در جعبه یخچال هستند، می توان سالادی مانند والدورف درست کرد. این شامل تمام فیبر شما می شود و پاشیدن امگا ۳ با گردو این کار را انجام می دهد. بنابراین همه آن کلماتی که می دانید فیبر، امگا ۳، پکتین در این سالاد وجود دارد.

در اینجا یک نسخه به روز شده ۲۰۱۹ از اعتبار است. برای تغییر طعم کامل، انگور را برشته کنید. شلغم به عنوان جایگزین برگ کاهو اضافه شده است.

ارزش غذایی مواد اصلی موجود در سالاد

یک ساقه کرفس: ۹ کالری، ۵۰ میلی گرم سدیم، ۱۶۱ میلی گرم پتاسیم، ۱ گرم فیبر، ۹ درصد ارزش روزانه برای ویتامین، ۳ درصد برای منیزیم، ۵ درصد برای ویتامین C.

یک سیب کوچک: ۵۵ کالری ۱۱۳ گرم پتاسیم ۲.۵ گرم فیبر ۸ درصد ارزش روزانه ویتامین C

انگور: یک فنجان حاوی ۱۰۰ کالری، ۲۷ گرم کربوهیدرات، رسوراترول، ماده مغذی ضد سرطان، ۲۸۸ میلی گرم پتاسیم، و همچنین ویتامین C و ویتامین B6 است.

دستور آشپزی:

  • ۳ عدد سیب ورقه شده (هر نوع با پوست)
  • ۱ ۱/۲ فنجان انگور
  • ۲ قاشق چایخوری شکر نارگیل یا شکر دیگر
  • روغن زیتون ۱ قاشق چایخوری
  • ۱ فنجان کرفس خرد شده
  • ۱/۲ فنجان گردو
  • ۱/۲ فنجان ماست پر چرب
  • ۲ قاشق غذاخوری سس مایونز یا خامه ترش
  • طعم نصف لیمو
  • خردل دیژون ۱ قاشق چایخوری
  • ۱/۲ فنجان کلم خرد شده

تا ۳۷۵ درجه گرم کنید. انگورها را با شکر و مقداری روغن زیتون روی یک سینی فر قرار دهید و به مدت ۲۵ دقیقه یا تا زمانی که انگورها نرم و کمی کاراملی شوند بپزید. تا دمای اتاق خنک شود.

تمام مواد خرد شده از جمله انگور تفت داده شده را با هم در یک کاسه اضافه کنید. شلغم خرد شده را اضافه کنید. ماست، سس مایونز یا خامه ترش، خردل و پوست لیمو را در ظرفی جداگانه مخلوط کرده و روی سالاد بریزید. خدمت ۴.