گلابی: آنها چطور؟


آنها همیشه در یک صندلی عقب در راهروی تولید قرار می گیرند. جشن روی سیب ماه ها طول می کشد.. اما گلابی فروتن به نظر می رسد از آن اجتناب می کند. Feelwellfood.com اینجاست تا آن را تغییر دهد. گلابی دارای خواص تغذیه ای مشابه سیب است. شیرین با دانه های متمایز که آن را غنی از فیبر می کند.

  • ۵۸ کالری در هر گلابی

  • سرشار از قندهای نامحلول NSP که به معنی فیبر بالا است – قدرت ملین خوبی دارد

  • دارای مس، آهن، منگنز، کمپلکس ویتامین B ما دو دلیل برای جشن گرفتن این ماه اکتبر و نوامبر داریم – سیب و گلابی. چرا؟ این میوه به دلیل فیبر نامحلول که برای دیابتی ها نیز عالی است، دارای بالاترین فیبر در یک میوه است. این یک مکمل خوب برای هر وعده غذایی به عنوان یک تکه میوه تازه با توانایی آن در کاهش قند خون است. گلابی یک ماده استثنایی برای فیتوکمیکال ها و فیبرهای ترکیب شده در پوست میوه است!

  • حاوی گلابی هیدروکسی سینامیک اسیدو که در پوست گلابی یافت می شود. مطالعات نشان داده است که این پلی فنول ممکن است خطر ابتلا به سرطان معده را کاهش دهد. گلابی فاقد سدیم است و سطح پکتین بالاتر از سیب است – برای پوست مفید است! رتبه بندی شاخص گلیسمی ۳۸. (همانطور که در ۱۰۰ بالاترین میزان برای افزایش قند خون است) فیبر نامحلول به باکتری های سالم کمک می کند تولید باکتری های بد را خفه کرده و آنها را از روده خارج کنند.

  • از گلابی به عنوان جایگزین یا ترکیبی با سیب در کلوچه و پای استفاده کنید.

 

سریعترین رژیم لاغری