کوکتل اسفناج تغذیه محروم

دسته‌بندی نشده


این کوکتل توت اسفناج برای حفظ سلامت روده طراحی شده است!

ما با آن همکاری می کنیم دانه در این اسموتی علمی به شما نشان می دهد که حفظ سلامت روده و تنوع میکروبیوم شما آسان تر از آن است که فکر می کنید. (نکته: همه چیز در مورد خوردن میوه و سبزیجات بیشتر است). من سالها قبل و پیش از پروبیوتیکها از Seed’s Daily Synbiotic استفاده می کردم و احساسم را دوست دارم. من هر روز دو کپسول را با معده خالی برای حفظ هضم سالم مصرف می کنم – اگر می خواهید Seed را امتحان کنید ، از کد NUTRITIONSTRIPPED15 و 15 درصد تخفیف برای ماه اول استفاده کنید.

یک جدول تناوبی از غذاهای مناسب میکروب ها وجود دارد که من از آنها برای ایجاد این دستور ساده و آسان استفاده کردم.

منبع ویدئو: pcf.org

چرا؟ تحقیقات اخیر نشان داده است که “میکروبیوم روده نقش مهمی در تعدیل خطر چندین بیماری مزمن دارد. اکنون درک شده است که رژیم غذایی نقش مهمی در شکل گیری میکروبیوم ایفا می کند و آزمایشات نشان می دهد که تغییرات رژیم غذایی می تواند تغییرات موقت میکروبی را در عرض 24 ساعت ایجاد کند. (1) “

یکی از راههای حفظ سلامت کل بدن ، از جمله سلامت روده ، تنوع بخشیدن به تعداد میوه ها و سبزیجات در رژیم غذایی است- کوکتل راهی عالی برای گنجاندن مواد مغذی کلان و ریز مغذی است که به یک رژیم متعادل و حفظ سلامت کمک می کند. از میکروبیوم شما

وارد کنید: کوکتل اسفناج یا از نظر علمی آنچه ما سیانیدین ، ​​ریز مغذی قوی + اسموتی پروتئین پانچ می نامیم. این یعنی چی؟ این اسموتی علمی به دلیل برخی از مزایای باورنکردنی مواد تشکیل دهنده آن نام خود را به دست آورد.

بیایید دریابیم که چگونه این کوکتل از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کند!

مزایای این کوکتل توت اسفناج

کوکتل یک راه عالی برای به دست آوردن غذاهای مغذی غنی از ویتامین ها ، مواد معدنی ، فیبر و آنتی اکسیدان ها است ، اما نکته اصلی این است که مطمئن شوید از تعادل خوبی برخوردار است تا احساس سیری و انرژی داشته باشید و این کار را با استفاده از کرم پودر ما انجام می دهید. سیستم پنج.

“پنج وعده غذایی اصلی مغذی” هر غذایی است که حاوی هر 5 ماده مغذی باشد: کربوهیدرات های غیر نشاسته ای ، کربوهیدرات های نشاسته ای ، چربی های سالم ، پروتئین و عامل طعم. اضافه کردن حداقل 3 مورد از 5 مورد به هر یک از موارد کوکتل شما آماده می شوید ، سلامت روده خود را بهتر حفظ می کنید ، احساس انرژی و سیری می کنید.

اگر قبلاً با پنج سیستم اصلی من آشنا نیستید ، می توانید راهنمای رایگان ما را بارگیری کنید کجا می توانم بیشتر در مورد آن به اشتراک بگذارم!

در اینجا پنج عنصر اصلی این کوکتل توت اسفناج آورده شده است:

1 • کربوهیدراتهای غیر نشاسته ای

اسفناج (یا هر رنگ سبز غنی مناسب یقه ، قاصدک ، کلم و غیره است)

اختیاری: در صورت وجود میکرو سبز یا نهال

2 • کربوهیدراتهای نشاسته ای یا شیرین

لوبیا سفید

تمشک ها

داده ها

3 • چربی

ارده

شیر بادام شیرین نشده

4 • پروتئین

لوبیا سفید

ارده

5 • عامل مزه

ارده

حالا که می دانید در این کوکتل چه چیزی وجود دارد ، بیایید نگاه کنیم که چگونه این مواد از میکروبیوم روده شما پشتیبانی می کنند.

سیانیدین

توت ها ، از جمله توت سیاه ، سرشار از پلی فنول هستند – ترکیبات گیاهی که تأثیرات مثبت زیادی بر سلامتی دارند ، از جمله رشد باکتری های مفید روده ، در حالی که مضر را دفع می کنند.

توت سیاه بیشتر حاوی پلی فنول است سیانیدین-3-گلوکوزید که نوع خاصی از آنتوسیانین است – ترکیبی که مسئول رنگ آبی تیره / بنفش این توت ها است.

عنصر کمیاب قوی

سبزیجات برگ دار سرشار از عناصر کمیاب هستند که سرشار از ویتامین ها و مواد معدنی ضروری هستند.

یک وعده اسفناج حاوی 49 درصد از میزان توصیه شده روزانه اسید فولیک (ویتامین B9) است.

علاوه بر این ، بخشی از 100 گرم اسفناج به ترتیب دارای 20٪ ، 16٪ و 15٪ RFID منیزیم ، پتاسیم و آهن است.

پانچ پروتئینی

لوبیا و تاهینی هم منابع غنی پروتئین های گیاهی هستند.

پروتئین رژیم غذایی منبع اصلی نیتروژن برای رشد میکروب های روده بزرگ است و برای جذب کربوهیدرات ها و تولید محصولات مفید مانند اسیدهای چرب زنجیره کوتاه ضروری است. ترکیب پروتئین و کربوهیدرات در روده بزرگ می تواند به سلامت روده کمک کند.



دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *