کتابی در مورد تاریخچه Condé Nast توسط Simon & Schuster به فروش می رسد

دسته‌بندی نشده



روزنامه نیویورک تایمز مایکل گرینبام را در زمینه تاریخچه Condé Nast به سیمون و شوستر فروخت.

تام “امپراتوری نخبگان” نامیده می شود.

توسط دیوید کوهن از Aevitas Creative Management به فروش رسید. کوهن و سایمون و شوستر در مورد فروش اظهار نظری نکرده اند و مشخص نیست که چه زمانی کتاب درباره غول رسانه ای بلند مرتبه به قفسه می رسد.

پورباوم نویسنده رسانه ای ، تلویزیونی و سیاسی است که در سال 2007 شناخته شده است. گزارش هایی مبنی بر اینکه مایکل بلومبرگ 22 خودرو با SUV قفل شده را سوار مترو کرده است تا از وسایل نقلیه عمومی استفاده کند. او همچنین Condé Nast ، Hearst و سایر شرکت های انتشاراتی را تحت پوشش قرار داد.

این جلد در زمان تغییرات مداوم و قابل توجه در Condé Nast منتشر می شود ، جایی که آنا وینتور جانباز Vogue سال گذشته به عنوان سرپرست انتشار محتوای غول پیکر انتخاب شد.

چشم انداز رسانه ها با کارمندان سابق Condé Nast فراوان است ، زیرا برخی از رویدادهای قبلی – از Vanity Fair Graydon Carter تا Glamour Cindi Leive – در سالهای اخیر لایه ای را ترک کرده اند و یک منبع بالقوه را ترک کرده اند.

باید دید چه کسانی درباره کتاب آینده صحبت خواهند کرد.

این شرکت توسط Condé Montrose Nast در سال 1909 تاسیس شد و توسط Samuel I. Newhouse در سال 1959 به قیمت 5 میلیون دلار خریداری شد ، ظاهراً به عنوان هدیه به همسر دوستدار Vogue اش. نیوهاوس سپس این شرکت را با نشریات پیشین خانواده خود ادغام کرد ، که والدین کونده نست باقی ماندند.

قبلاً در مورد این موضوع بیوگرافی سوزان رونالد نست از Condé Nast: The Man and His Empire در سال 2019 بود.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *