کالری در رژیم کتوژنیک اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

دسته‌بندی نشده


دست کالری موجود در بادکنک را نشان می دهد word 1 800x252 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

اگرچه اکثر متخصصان تغذیه می گویند کالری موجود در رژیم کتوژنیک به هیچ وجه مهم نیست. اما در واقعیت این به هیچ وجه چنین نیست.

هنگامی که بدن شما به کالری مورد نیاز در طول روز دسترسی پیدا می کند ، غذای مصرفی خود را در اولویت قرار می دهد و به استفاده از چربی بدن کمک نمی کند.

بنابراین میزان کالری دریافتی روزانه باید کمتر از کالری مورد نیاز روزانه باشد ، در واقع به کاهش وزن کمک می کند.

غذای کتوژنیک - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

و همانطور که می دانید ، رژیم کتوژنیک این کاهش وزن را بسیار بهینه می کند ، هورمون های بدن را تنظیم می کند و حتی پس از پرخوری باز نمی گردد. می توانی متوقف شوی ، اما باز نمی گردد.

رژیم کتوژنیک پس از سوختن گلوکز به چربی و سوزاندن ماهیچه ها ، خوردن کمتر را بسیار آسان می کند.

آن بیماری ها و خواب آلودگی هایی که شما را وادار به خوردن کرد. و ضعف اعصابی که قبلاً به شما می رسید دیگر به شما نمی رسد.

بنابراین اساساً شما باید میزان کالری دریافتی خود را از کالری مورد نیاز بدن خود کاهش دهید. اولین باری که رژیم کتوژنیک را شروع می کنید ، به طور خودکار کالری کمتری را به دلیل از دست دادن اشتها از دست می دهید ، به سادگی وزن بیشتری کاهش می دهید. به توقف.

وقتی توقف می کنید ، هورمون میل جنسی می آید و شروع به کار می کند و مانع افزایش اشتهای شما برای کاهش وزن می شود.

666x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

روشهای متوقف کردن رژیم کتوژنیک

وقتی توقف می کنید ، راه ها و نظریه های مختلفی برای خروج از توقف وجود دارد. اما در واقع ، هر چیزی که برای خروج از ایستگاه نیاز دارید ، باید هدایت شود کاهش کربوهیدرات یا کالری دریافتی خود را کاهش دهیدبه

کربوهیدراتهای خالص

یک شبکه غنی از کربوهیدرات نامناسب است زیرا حتی الیاف و فیبرهای محلول در آب می توانند سطح انسولین را افزایش دهند.

از این پس ، محدوده ها را حساب نکنید و منحنی ها را به طور کامل محاسبه کنید.

بسیاری از افراد نیز با مصرف 50 گرم کربوهیدرات در روز وزن خود را کاهش می دهند. این افراد هنگام توقف باید کربوهیدرات ها را به حداقل برسانند تا به 20 گرم کربوهیدرات در روز برسند. تا زمانی که بدن آنها دوباره شروع به چربی سوزی کند و چربی سوزی را تسریع کند.

البته ، ما کمتر از 20 گرم کربوهیدرات در روز توصیه نمی کنیم زیرا شما باید به اندازه کافی سبزیجات در روز بخورید.

سبزیجات برگ دار برای سلامتی و تامین ریزمغذی های شما بسیار مهم هستند.

این در واقع راهی برای بیرون کشیدن شما از ایستگاه است.

راه های بسیار زیادی برای کاهش وزن وجود دارد. بسیاری از افراد بین کالری ها می گویند که باعث سختی و رنج می شود که ما باور نداریم شما قصد آسیب رساندن به خودتان را دارید و برای کاهش وزن خود زحمت می کشید.

کاهش وزن 0 630x400 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

وقتی بدن متوقف می شود به بدن شوک وارد می کند

ایده های بسیار زیادی وجود دارد که به بدن شما در رقصیدن کمک می کند و همه اینها واقعاً کمک می کند.

سعی می کنید شوک بزنید و پاسخی دریافت نکنید. حالا باید روشهای دیگر را امتحان کنید. راه های زیادی وجود دارد ، اما در نهایت همه آنها کالری دریافتی شما را کاهش می دهد.

راه های ایجاد شوک شما در شمارش کالری و رنج بدون هیچ زحمتی است. راه های زیادی وجود دارد که در بسیاری از مقالات به آنها اشاره شده است.

راههای ایجاد شوک

یکی می آید و روزه می گیرد ، یکی می آید تا زمان روزه شما را کاهش دهد ، دیگری می آید تا زمان روزه شما را تغییر دهد.

(البته تغییر ساعت سریع به گونه ای است که مهم نیست چقدر ساعت سریع را می بندید ، به عنوان مثال ، اگر قبلاً ساعت سریع را در ساعت 12 شکستید و ساعت 1 خوابیدید ، آن ساعت را در ساعت 10 بسته کنید. ساعت و به همان اندازه که عقب می اندازید. بیشتر بخوابید ، سپس زمان بیشتری نخورید و این می تواند به سوزاندن چربی بیشتر کمک کند.)

راههای زیادی وجود دارد: یکی برای حذف آجیل می آید ، دیگری آجیل بیشتری را حذف می کند ، دیگری محصولات لبنی را حذف می کند.

می توانید شوک های زیادی را امتحان کنید. البته خوب این است که آزمایش این شوک ها به بدن شما آسیبی نمی رساند. آنقدرها هم قدیمی نیست که بتوانید به عقب برگردید ، می توانید این مراحل را امتحان کنید تا بالاخره یکی از آنها روی بدن شما جواب دهد و از ایستگاه خارج شوید.

رژیم غذایی کتوژنیک کم کربوهیدرات انتخاب غذا دیوار سفید 2 - اهمیت کالری در رژیم کتوژنیک

آیا رژیم کتوژنیک همه افراد متوقف شده است؟

البته ، توقف ها برای همه مناسب نیست ، اکثر مردم می توانند به راحتی به وزن دلخواه برسند و کار را تمام کنند.

این به این دلیل است که این افراد هورمون های خود را تا رسیدن به وزن دلخواه و فرم بدنی تنظیم می کنند.

البته در برخی افراد هورمون لیبیتین گرلین باعث مقاومت می شود. اینکه آنها باید از شوک شکسته شوند. اکنون شما شوکه شده اید و پاسخی دریافت نکرده اید ، باید یک شوک دیگر تحویل دهید.

البته باز هم می گویم که همه شوک ها باید در دراز مدت برطرف شوند کربوهیدرات ها را کاهش دهید ایر کل کالری دریافتی خود را کاهش دهید منجر شدن.

آیا با رعایت رژیم کتوژنیک با سوزاندن چربی می توان به وزن ایده آل دست یافت؟

برخی افراد سعی می کنند چربی را کاهش دهند ، اما همانطور که قبلاً نیز اشاره کردیم ، کاهش قابل توجه چربی را توصیه نمی کنیم زیرا مغز شما یا باید از قند استفاده کند یا کتون های بدن شما از چربی ساخته شده است.

بدن شما نمی تواند به سادگی از فیبر گیاهی یا پروتئین برای تغذیه مغز استفاده کند و هنگامی که شما نیاز به استفاده از پروتئین دارید ، ابتدا باید آن را به قند تجزیه کرده و شروع به استفاده از آن قند کنید.

این خود باعث تحریک عصبی می شود. و همانطور که می دانید ، با تبدیل پروتئین به قند ، از شر کتوز خلاص می شوید.

آخرین کلمه

البته باید توجه داشت که بسیاری از افراد با مشکل چربی سوزی دچار کاهش وزن می شوند. اما سعی می کنید رژیم کتوژنیک خود را دنبال کنید تا به عقب برنگردید. و شوک های ذکر شده را امتحان کنید تا به همان سرعتی که دوست دارید به نتیجه دلخواه برسید و وزن خود را کاهش داده و به وزن دلخواه برسید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *