چگونه می توان در خانه خود فضای مدیتیشن ایجاد کرد

دسته‌بندی نشده


ایجاد یک فضای مدیتیشن ویژه در خانه شما راهی مناسب برای افزایش احتمال تمرین مدیتیشن روزانه است.

از استرس ، اضطراب ، افسردگی ، درد جسمی ، ضربان قلب و کاهش فشار خون گرفته تا سلامت عاطفی ، توجه ، عملکرد سیستم ایمنی ، عملکرد مغز ، وضوح ذهنی ، تمرکز ذهنی ، افزایش و تقویت احساس آرامش و خواب ، یک لیست طولانی از سلامتی مزایای مدیتیشن افزایش یافت

این یکی از ساده ترین شیوه هایی است که می توانید برای سلامتی خود انجام دهید ، و از آنجا که می تواند تأثیر زیادی در عادات غذایی شما داشته باشد ، ما همه مشتریان خود را تشویق می کنیم تا بهبود یابند.

هنگامی که شروع می کنید ، رسیدن به یک حالت مراقبه ممکن است دشوار باشد ، به خصوص اگر محیط اطراف شما فضایی آرام و آرام را ایجاد نکند ، اما با چند مرحله ساده ، می توانید منطقه ای از میانجیگری ایجاد کنید که از شما در توسعه حمایت می کند. عادت.

چه مواردی را باید در فضای مدیتیشن خود قرار دهید

در اینجا چیزی است که مدیتیشن و تمرین منحصر به فرد شما می تواند و باید در هر کجا انجام شود! مانند قبل ، مجبور نیستید یک اتاق کامل یا فضای خاصی را به مدیتیشن اختصاص دهید ، زیرا مدیتیشن را می توان در طرق مختلف در طول روز یافت. من می دانم که برای همه ما رویایی خواهد بود که یک اتاق اضافی در آپارتمان یا خانه خود برای مدیتیشن داشته باشیم ، این معمولاً صادق نیست و شما برای آن نیازی به اتاق ندارید.

با این حال ، ما می دانیم که ما عادات هستیم و محیط ما بر رفتار ما تأثیر می گذارد ، بنابراین داشتن فضایی ویژه برای تمرین ایده آل و حمایت کننده است.

منطقه میانجیگری می تواند گوشه ای ، گوشه ای ، اتاقی باشد که اغلب از آن استفاده نمی کنید یا هر چیز دیگری که برای شما مفید است! وقتی جایی را در ذهن دارید ، این ابزارها را اضافه کنید تا به شما کمک کند احساس کنید فضای آرام شما هر روز منتظر آن هستید.

1. کوسن مدیتیشن راحت

نشستن آرام می تواند چالش برانگیز باشد ، به خصوص اگر شما در حال شروع سفر خود برای آگاهی هستید و اگر یک مدیتیشن اختصاصی هستید ، می دانید احساس آرامش چقدر اهمیت دارد. مهمترین چیز داشتن یک مکان راحت برای نشستن برای مدیتیشن است.

من بالش مدیتیشن تشک آووکادو را دوست دارم زیرا یک ماده گیاهی سبز و ارگانیک با پرکننده گندم سیاه است که پایه ای محکم و راحت ایجاد می کند که با بدن منحصر به فرد شما سازگار می شود.

من مدتها مشتری و طرفدار تشک آووکادو بودم ، زیرا آنها متعهد به تولید محصولاتی هستند که هم برای سلامتی شما ، هم برای کشاورزان و هم برای کره زمین ، از کیفیت و بهتری برخوردار است ، که برای رفاه ما بسیار مهم است.

2. مجله

من نمی توانم وبلاگ نویسی را توصیه کنم زیرا این یکی از قوی ترین ابزارهایی است که من بر اساس روش تغذیه آگاهانه ام آموزش می دهم.

شما می توانید از مجله به طرق مختلف برای حمایت از شما در مجلات غذایی (به عنوان مثال ، آنچه که خوردید ، چه موقع ، چه احساسی داشتید ، چقدر گرسنه بودید ، هوس ، مشکلات گوارشی ، سلامت عاطفی هنگام غذا خوردن و غیره) ، استرس روزانه وبلاگ ها به عنوان راهی برای بازتاب ، مجلات در مورد آنچه هر روز صبح از آنها سپاسگزارید و غیره.

نشان داده شده است که نوشتن قلم فیزیکی با قلم و کاغذ عملکرد شناختی و حفظ اطلاعات را بیشتر از دیجیتال افزایش می دهد-بنابراین روش قدیمی را امتحان کنید و برای خود ثبت نام کنید.

پس از تمرین میانجیگری ، چند دقیقه وقت بگذارید تا بنویسید و در مورد احساس خود ، آنچه در طول تمرین بوجود آمد ، و آنچه در روز برنامه دارید انجام دهید (یا روز بعد اگر در حال مدیتیشن شب هستید) فکر کنید. این لحظه آگاهی پس از تمرین مدیتیشن به همدلی بیشتر با ذهن و بدن شما کمک می کند و می تواند به عمق تمرین شما کمک کند.

3. کتابهای مدیتیشن برای کمک به شما

اگر در حال یادگیری مدیتیشن یا بررسی انواع روشهای آگاهی هستید ، داشتن چند کتاب که می توانید به راحتی آنها را تهیه کرده و برای شروع و مشاوره و الهام پیدا کنید ، واقعاً مفید خواهد بود.

برخی از کتابهای مورد علاقه من که می توانند از آگاهی شما پشتیبانی کنند عبارتند از:

4. تقویت کننده های جوی

اگر می خواهید ناحیه مدیتیشن شما واقعاً خاص به نظر برسد ، در حالی که به شما کمک می کند تا به وضعیت بسیار آرام برسید ، می توانید چند تقویت کننده اضافه کنید. شروع به مدیتیشن ضروری نیست ، اما آنها می توانند به لذت بخش تر شدن تجربه کمک کنند ، که به ایجاد ثبات کمک می کند.

بو می دهد

من عاشق این هستم که چگونه بوی آرام بخش می تواند من را برای مدیتیشن بیشتر آرام کند ، بنابراین ممکن است متوجه شوید که یک پخش کننده روغن ضروری ، اسپری اتاق یا بخور نیز می تواند برای شما مفید باشد. فقط به یاد داشته باشید که غیر سمی بخرید

صدا

من همچنین دوست دارم زمانی که یک کاسه آواز در این نزدیکی هست تمرین من باشد. داشتن یک عنصر صوتی یک راه عالی برای عمق بخشیدن به تجربه شما است ، من واقعاً از شروع و پایان جلسه مدیتیشن خود با یک جلسه صوتی لذت می برم.

طبیعت

اکنون خانه ما دارای یک اتاق مراقبه ویژه با پنجره هایی مشرف به طبیعت است. من همچنین گیاهان زیادی را در اتاق نگهداری می کنم تا بتوانم مانند یک آبگرم یک استراحت آرامش بخش ایجاد کنم. این که آیا پنجره ای دارید که می توانید در آن بنشینید یا چند گیاه که می خواهید در این نزدیکی نگه دارید بردارید ، نشان می دهد که کمی طبیعت استرس را کاهش می دهد.

ایجاد فضای مدیتیشن

هر یک از فضاهای مدیتیشن ما بسته به خواسته ها ، نیازها و فضای ما منحصر به فرد به نظر می رسد. نکته اصلی این است که دریابید چه راه اندازی به شما احساس می دهد هر روز برای رفتن به آن فضا و توسعه شیوه های میانجی گری کشیده می شوید.

اکنون که چند ایده در مورد مواردی که می توانید ترکیب کنید ، دارید ، متعهد شوید که این هفته فضای مدیتیشن خود را ایجاد کنید!

⭐ موارد کلیدی: ایجاد یک تمرین مدیتیشن آگاهانه منحصر به فرد یکی از بهترین کارهای رایگان است که می توانید برای حفظ رفاه خود انجام دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *