چقدر قند در روز برای بزرگسالان. (البته شکر خالص): تغذیه

دسته‌بندی نشده


شکر خالص یک شعار بازاریابی است. بدن شما تفاوت بین HFCS ، شربت افرا ، عسل یا شکر موز را نمی داند. اگر بدن شما در ترکیب با سایر درشت مغذی ها ، یعنی پروتئین یا فیبر استفاده شود ، واکنش متفاوتی نشان می دهد.

وقتی 6 روز در هفته می دویدم و وزنه می زدم ، به طور منظم 100 گرم در روز مصرف می کردم. اینها شوخی است ، اما قند فقط کربوهیدراتهای ساده است. اگر کالری می سوزانید ، لازم نیست (بیش از حد) نگران قند (به جز شرایط سلامتی) باشید.

نیازهای تغذیه ای باید از یک منطقه کلی و نه از یک نوع کلان ارزیابی شود. اگر از رژیم غذایی متعادل استفاده می کنید و مقدار مناسب کالری و درشت مغذی ها را برای رسیدن به اهداف خود مصرف می کنید ، دیگر نگران قند نباشید. همیشه بهتر است غذای مفید بخورید.

TLDR: IIFYM. شکر فقط یک کربوهیدرات است.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *