چرا اندازه کاهش می یابد اما وزن کاهش نمی یابد؟

دسته‌بندی نشده


رژیم غذایی و کاهش وزن یک علم است. به یاد داشته باشید که کاهش وزن بدون اصول اصلاً ارزش ندارد. برای کاهش وزن ، باید اصول متابولیسم بدن را بدانید. شما همچنین باید اطلاعات کافی در مورد همه غذاها داشته باشید. کاهش وزن اصلی به سختی قابل برگشت است. در برخی موارد ، اندازه ممکن است کاهش یابد. اما وزن کم می کنید. چرا فکر می کنی مسئله اینه؟ در این مقاله می خواهیم شما را از این موضوع کاملاً آگاه کنیم. پس به ما بپیوندید.

چرا سایزش کم شده ، اما من وزن کم نمی کنم
مرد سنگ 18 سنگین در ترازوی حمام

ترازو حقیقت را به شما نمی گوید

بهتر است با این عبارت شروع کنیم. ترازو حقیقت را به شما نمی گوید. این یعنی چی؟ خوب ، همه ما برای کاهش وزن به ترازو متکی هستیم. وقتی ترازو تعداد کمتری نشان می دهد ، خوشحال می شویم و می گوییم لاغر هستیم. پس چرا ترازو حقیقت را به ما نمی گوید؟ به گفته بسیاری از متخصصان تغذیه داخلی و خارجی ، برای کاهش وزن باید از متر استفاده کنید. متر بهترین ابزار و مقیاس برای اندازه گیری کاهش وزن یا چاقی است. پیشخوان هرگز به شما دروغ نمی گوید. این زمانی است که ترازو به شما زیاد دروغ می گوید.

بنابراین س questionال این است که چرا و چگونه Libra به ما دروغ می گوید؟ در حقیقت ، ابتدا باید به این سال پاسخ دهید. چرا می خواهید وزن کم کنید؟ اگر پاسخ شما بیشتر سلامت یا زیبایی بدن است ، نیازی به ترازو ندارید. در طول رژیم ، سعی می کنید چربی بدن خود را کاهش دهید. کاهش بافت چربی به داشتن اندامی سالم ، متناسب و زیبا کمک می کند.

حجم در مقابل کاهش وزن در مقایسه با کاهش وزن

بهتر است کمی در اینترنت جستجو کنید و کمی چاق شوید. در برخی از مقالات ، عکس هایی را مشاهده می کنید که یک کیلوگرم چربی را با یک کیلوگرم ماهیچه یا همان ماهیچه مقایسه می کنند. چربی حدود 6-7 برابر حجم ماهیچه است. بنابراین ، با کاهش یک کیلوگرم چربی خالص ، اندازه را تا حد زیادی کاهش می دهید. این زمانی است که شما تنها یک کیلوگرم وزن خود را کاهش داده اید. در عین حال ، افرادی که برای کاهش وزن از تمرینات ورزشی استفاده می کنند ، احتمال کاهش وزن آنها بیشتر از کاهش وزن است. این به این دلیل است که با کوچک شدن بافت چربی ، بدن شروع به تولید بافت ماهیچه ای می کند.

در نتیجه ، بافت چربی زیادی از دست می دهید و اندازه آن کاهش می یابد. در عین حال ، هیچ وزنی به دلیل تشکیل بافت ماهیچه ای وجود ندارد.

چرا اندازه کاهش می یابد ، اما من وزن کم نمی کنم

به فکر سلامتی خود باشید

در نهایت ، بهتر است اعتماد به نفس داشته باشید. اگر فکر می کنید کالری مناسب مصرف می کنید و روزانه ورزش می کنید ، نگران نباشید. در واقع به جای تکیه بر ترازو ، به یک متر تغییر دهید. اندازه قسمت های مختلف بدن را هر هفته ثبت کنید. اگر با وجود رژیم غذایی مناسب و برنامه ورزشی ، وزن خود را کم نکرده یا وزن کم نکرده اید ، باید با متخصص تغذیه مشورت کنید. البته این بسیار بعید است.

دوستان ، نظر شما در مورد کاهش سایز و ارتباط آن با کاهش وزن چیست؟ آیا از این مشکل رنج می برید؟ آیا به پزشک مراجعه کرده اید که این مشکل را حل کند؟ تجربه خود را با ما و سایر دوستان به اشتراک بگذارید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *