وقت اپل است! با این میوه شگفت انگیز آشنا شوید


عکس ارسال کنید

ارسال شده توسط ۱۸ سپتامبر ۲۰۱۸

آیکون

رویه کیک سیب

یک سیب در روز.. دکتر را دور نگه می دارد.. خوب شاید نه به معنای واقعی کلمه اما سلامتی در این تکه میوه پیچیده است. سیب در پخت مواد مغذی خود را به جز ویتامین C از دست نمی دهد. فیبر، فلاونوئیدها و پتاسیم باقی می مانند سلیم. بنابراین هنگام خوردن خام یا پخته، همیشه پوست را برای تغذیه بیشتر در نظر بگیرید. همه سیب ها یکسان خلق نمی شوند. برخی مانند روما در پخت بهتر هستند، مکینتاش، جوناگلد و ننه اسمیت در حین غذا خوردن، بانوی صورتی، گلدن دلیشز، ماکون و سیب های جدیدی مانند اوپال و انوی سرشار از خامی هستند!

اینم دستور کیک سیب که هر سال معرفی میکنم.. بلوند هم شدید و پر از سیب!

سیب بلوندی

اینجا شروع دسرهای پاییزی است، سریع، کم کربوهیدرات و پر از میوه.. همان طور که من آنها را دوست دارم. در این مورد سیب، اما گلابی یا آلو (در تابستان) نیز خوب کار می کنند! این دستور کیک سیب در نیویورک تایمز گزیده شده است. وانیل و پوست لیمو را اضافه کنید، دو مورد از تقویت کننده های اصلی طعم همه محصولات سیب. تک تکه تقریباً ۱۷۸ کالری. اطلاعات بیشتر در مورد سیب در Apple Primer را در کتاب من بیابید کانکتیکات آشپزخانه .

۲ ۱/۲ فنجان سیب خرد شده بدون پوست (توجه: مادربزرگ اسمیت باید پوست کنده شود) حدود ۴-۵ سیب

۲/۳ فنجان آرد همه منظوره

۱/۴ قاشق چایخوری جوش شیرین

۴ قاشق غذاخوری کره نرم

۱/۲ قاشق چایخوری دارچین

۱/۴ قاشق چایخوری جوز هندی

۱ قاشق چایخوری پوست لیمو رنده شده

۱/۲ قاشق چایخوری عصاره وانیل

۱ عدد تخم مرغ

۱/۲ فنجان گردوی خرد شده

۱/۲ فنجان شکر نارگیل یا شکر قهوه ای

کره قالب کیک ۹ اینچی. فر را با دمای ۳۵۰ درجه گرم کنید. آرد، ادویه ها و جوش شیرین را با هم الک کنید. شکر و کره را با همزن برقی بزنید. تخم مرغ، پوست لیمو و عصاره وانیل را اضافه کنید و با سرعت متوسط ​​به هم زدن ادامه دهید. آرد را هر بار چند قاشق غذاخوری اضافه کنید تا مخلوط و یکدست شود. مخلوط تا حدودی سفت و خشک خواهد شد. سیب ها و مغزها را اضافه کنید و با قاشق هم بزنید تا مخلوط آرد و کره همه سیب ها را بپوشاند. مخلوط را در سینی چرب شده قرار دهید و به مدت ۴۵ دقیقه یا تا زمانی که قهوه ای طلایی شود بپزید.

سریعترین رژیم لاغری