وقتی سعی می کنم اولین رژیم غذایی خود را در 32 سالگی شروع کنم ، با توجه به درصد موجود در جعبه (یا هر توصیه دیگری) به توصیه هایی در مورد آنچه باید توجه کنم نیاز دارم: تغذیه

دسته‌بندی نشده


بنابراین من سعی می کنم وزن خود را کاهش دهم ، که به دلیل تشخیص پزشکی و شیوه زندگی بی تحرک واقعاً دشوار خواهد بود (عدم بازگشت به ورزش ، بنابراین راه رفتن برای کمک به کاهش وزن برایم مشکل است).

من آنقدر “این رژیم یک رژیم غذایی مرسوم است” یا “این یک رژیم غذایی ایمن از نظر پزشکی نیست” بسیار شنیده ام که برای اولین بار یافتن اطلاعات متناقض دشوار است. یکی از سایت ها می گوید گوشت قرمز خوب است ، و دیگری برای شما وحشتناک است ، و من نمی توانم به شما بگویم چه چیزی درست است ، درست است؟

من سعی می کنم به شما کمک کنم چرا باید کنترل بخش ها را شروع کنید. آشپزی من محدود به غذاهای فوق العاده ساده یا مایکروویو بود.

بنابراین برای شروع ، سعی می کنم این واقعیت را که زیاد سفارش نمی دهم کاهش دهم و غذاهای بدون چربی آشپزخانه را پیدا می کنم که کالری کمی دارند اما سدیم زیادی دارند و سعی می کنم بخورم. من موز یا سیب می خورم و سعی می کنم وقتی مثل ماست میان وعده می خورم بهتر غذا بخورم و سعی کنم نوشابه ها را کاملاً از روی میز بردارم.

من می دانم که غذاهای بدون چربی احتمالاً سالم نیستند ، اما آیا گزینه های سریعی وجود دارد که به شما کمک کند غذاهای خوشمزه تری در خانه نسبت به خانه بخورید؟

آیا توصیه ای دارید که کدام قسمت از برچسب بدترین است؟ به دنبال چه چیزی باشم تا کمتر غذا بخورم؟

قطعاً هر گونه ایده ای برای کمک به انتقال (من یک بار بوقلمون سرد را امتحان کردم و شکست خوردم).

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *