هنگام مصرف ، از چند گرم قند طبیعی (میوه ای) نباید استفاده شود ، در حالی که چربی بدن را به حداقل می رساند؟ : تغذیه

دسته‌بندی نشده


زمینه:

من تفاوت بین شکر طبیعی (میوه) و شکر افزوده شده (غذای فرآوری شده) را می دانم. AFAIK ، منابع مختلف در سازمان های بهداشتی ، مصرف کمتر از 25 گرم شکر افزوده در روز را پیشنهاد می کند. برخی دیگر پیشنهاد می کنند بیش از 38 گرم قند اضافه در روز مصرف نکنید.

من فکر می کنم هر دو این اطلاعات قابل اعتماد هستند اضافه قند. وقتی بتوانم از این کار اجتناب کنم ، بهتر است.

سوالات:

  1. هدف من این است که تا حد امکان چربی بدن را کاهش دهم (حدود 10 درصد چربی بدن را دریافت کنید). حداکثر ، چقدر گرم شکر طبیعی باید روزانه مصرف شود؟

  2. MyFitnessPal به من پیشنهاد می کند که از حد قند 92 گرم تجاوز نکنم. چرا؟ آیا این پیشنهاد به طور کلی برای مقصود من که در سوال آخر به آن اشاره کردم معتبر است؟

  3. فرض کنید من (به عنوان مثال) آب هلو را با آب میوه گیری برقی خودم تهیه می کنم. آیا قند آب طبیعی مانند تمام میوه ها (هلو) بر بدن من تأثیر می گذارد؟

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *