هفت دستورالعمل غذایی برای آمریکایی ها چیست؟

ارتقای سلامتی و پیشگیری از بیماری ارتباط زیادی با رژیم غذایی فرد دارد. مرکز اطلاعات غذا و تغذیه وزارت کشاورزی ایالات متحده هفت دستورالعمل رژیم غذایی را برای افراد بالای دو سال در مورد انتخاب های غذایی هوشمندانه که سلامت و پیشگیری از بیماری ها را ارتقا می دهند، ارائه کرد.

این دستورالعمل ها عبارتند از:

۱. مصرف انواع مختلف غذا.

کمبود ویتامین ها و مواد معدنی می تواند باعث ایجاد بیماری در بدن شما شود. مهم است که انواع مختلف غذا را مصرف کنید تا بدن شما بتواند تمام ویتامین ها و مواد معدنی لازم را به خوبی پخش کند.

۲. فعالیت بدنی را متناسب با مقدار غذایی که مصرف می کنید انجام دهید.

تعادل غذایی که مصرف می کنید با فعالیت بدنی مربوطه برای سوزاندن انرژی در حفظ وزن سالم بسیار مهم است. اگر کالری بیشتری نسبت به آنچه از طریق فعالیت بدنی می سوزانید مصرف کنید، وزن اضافه خواهید کرد.

۳. مقدار زیادی از محصولات غلات، سبزیجات و میوه ها را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

فیبر، ویتامین ها و مواد معدنی برای سلامتی و تندرستی شما ضروری هستند. با خوردن انواع مختلف محصولات غلات، سبزیجات و میوه ها، عناصر ضروری بدن خود را تغذیه می کنید.

۴. غذاهای کم چرب، چربی اشباع شده و کلسترول مصرف کنید.

غذاهای سرشار از کلسترول و چربی های اشباع شده یکی از بزرگترین قاتل ها در جامعه امروزی ما هستند. اگر نمی خواهید در آینده دچار حمله قلبی شوید، خوردن غذاهایی که محتوای چربی کمی دارند مهم است. از هر نوع چربی دوری نکنید. بدن شما برای عملکرد صحیح به مقداری چربی نیاز دارد. چربی های غیراشباع بهترین نوع برای مصرف هستند.

۵. فقط مقدار متوسطی از قندها را در رژیم غذایی خود جای دهید.

قندها کالری بالایی دارند و بسیاری از غذاهایی که می خوریم از قبل حاوی قند هستند. اینها می توانند قندهایی باشند که به طور طبیعی در میوه ها وجود دارند یا در طول فرآیند تولید به آن اضافه می شوند. توجه به میزان مصرف قند به شما کمک می کند از افزایش وزن غیرضروری جلوگیری کنید.

۶. فقط مقدار متوسط ​​نمک و سدیم را در رژیم غذایی خود بگنجانید.

مطالعات علمی نشان می دهد که مصرف نمک و سدیم زیاد می تواند فشار خون شما را افزایش دهد. هنگامی که این اتفاق می افتد می تواند منجر به خطرات جدی و گاهی کشنده برای سلامتی شود.

۷. در صورت مصرف مشروبات الکلی در حد اعتدال مصرف کنید.

تقریباً هیچ ماده مغذی در نوشیدنی های الکلی وجود ندارد و با این حال این نوشیدنی ها حاوی کالری زیادی هستند. مصرف بیش از حد الکل علاوه بر مشکلات اجتماعی و روابطی که باعث ایجاد آن می شود، می تواند منجر به مشکلات جدی سلامتی شود.

برای بسیاری از مردم، هفت دستورالعمل رژیم غذایی مانند عقل سلیم به نظر می رسد. اگر عقل سلیم بود، تعجب می کرد که چرا درصد زیادی از جمعیت چاق هستند.

پیروی از این هفت دستورالعمل غذایی به شما کمک می کند تا زندگی سالم و فعال تری داشته باشید، انرژی بیشتری برای انجام فعالیت های روزانه به شما می دهد و سلامت و رفاه عمومی خود را بهبود می بخشد.

سریعترین رژیم لاغری