هرگز تسلیم نشو ، هرگز تسلیم نشو

دسته‌بندی نشده


AthingMu

“مثبت اندیش باشید و می دانید که بهترین ها در راه است.” – چیزی مو ، 2021 المپیک توکیو ، دارنده مدال طلای 800 متر

تابستان تقریباً به پایان رسیده است ، اما به قول معروف “خیلی کارها ، زمان کمی”. وقتی همه در حال دویدن هستند ، این یک فرصت عالی برای تقویت اراده شما است. به خاطر داشته باشید که حتی یک ورزش سبک می تواند به شما انرژی لازم برای غلبه بر روز و قوی ماندن را بدهد.

آیا آب (خربزه) درست می کنید؟

روز ملی هندوانه در این ماه جشن گرفته شد ، هندوانه علاوه بر اینکه کامل ترین غذای تابستانی در یک روز گرم است ، فواید زیادی برای سلامتی دارد.

از آب رسانی پشتیبانی می کند – همانطور که از نامش مشخص است ، هندوانه 92 water آب است!

باعث سلامت روده می شود – سرشار از فیبر است.

به قلب شما کمک می کند – آنتی اکسیدان هایی مانند لیکوپن می توانند به التهاب شریانی کمک کنند.

مواد مغذی را تأمین می کند – سرشار از ویتامین A و C به همراه پتاسیم و سایر مواد معدنی است!

تسکین دردهای عضلانی- L-citrulline در هندوانه یک آنتی اکسیدان است که به بهبودی کمک می کند.

در مورد بهبود…

هندوانه شدید dotFIT نوشیدنی بازیابی

اسلاید بازیابی هندوانه FITCO

مواد اولیه

2 فنجان تکه هندوانه یخ زده ، بدون دانه ، به مکعب های 1 اینچی برش دهید

1 قاشق چایخوری dotFIT آمینو XXXL- هندوانه

1 فنجان توت فرنگی یخ زده

1 فنجان شیر جو دوسر

2 قاشق چایخوری عسل (اختیاری)

یخ 1 فنجان (اختیاری)

دستورالعمل ها

  1. همه مواد را در مخلوط کن بریزید
  2. هم بزنید تا یکدست شود
  3. داخل شیشه (ها) بریزید
  4. لذت بردن!

نکته: توت فرنگی های آناناس ، بلوبری ، موز یا سایر میوه های مورد علاقه را تغییر دهید تا طعم آن مخلوط شود!

همه کلاسها گنجانده شده است

جلسات گروهی فرصتی فوق العاده برای بازیابی و ملاقات افراد همفکر در یک قایق است. جلسات گروهی همراه با فرم و تکنیک های مناسب به شما انگیزه می دهد. همچنین تنوع مورد نیاز برای تمرینات را به شما می دهد.

فعالیتهای گروهی نیز:

  • شما را مسئول نگه دارد.
  • به قوام پایبند باشید.
  • به دوست شدن کمک کنید.
  • کاهش وزن را تسریع کنید.
  • سرگرم کننده!

در اینجا برخی از فعالیت های گروهی است که باید در ورزشگاه های ما مورد توجه قرار گیرد:

BODYPUMP

بادی پمپ FITCO

اندامی باریک ، خوش فرم و سریع داشته باشید. با استفاده از وزنه های سبک که بیشتر تکرار می کنید ، یک تمرین TOTAL بدن انجام می دهید. با استفاده از موسیقی راک معمولی و تشویق مربیان مجرب ، در گروه به موفقیت های بیشتری دست خواهید یافت و برای بازگرداندن بیشتر مشتاق خواهید بود.

مربی HIIT Core Champions

FITCO HIITCore

وقتی می گوییم این درس سرگرم کننده است ، منظور ما این است که شما قادر خواهید بود برخی از حرکات پیچیده ای را که عرق می ریزند و قلب شما را می زند به طور کامل انجام دهید. این یک کلاس شدید از تمرینات قلبی و قدرتی است که استقامت و قدرت شما را افزایش می دهد. سرگرم کننده به نظر می رسد ، درست است؟

ورزش دوچرخه سواری

از کلاس دوچرخه سواری ما می توانید به راحتی شیب کوه و موارد دیگر را مشاهده کنید. این درس در مورد پمپاژ پا ، سوزش چهار پا ، کشش ریه ، سیستم قلبی عروقی شما را هیجان زده و به لبه می رساند. ایجاد استقامت شدید ، پاهای خود را محکم کرده و شاهد حل شدن کالری باشید.

به کلاس گروهی بپیوندید

ایجاد انگیزه در اعضا

چیزهای زیادی وجود دارد که می خواهیم درباره @karina.nicoldine در اینستاگرام بگوییم. او نه تنها 5 بار رکورددار دوومیدانی است ، بلکه چشم انداز او در مورد زندگی و نقل قول های انگیزشی ما را مجبور می کند خودمان

او خود را از طریق تمرینات شدید شکل می دهد ، اما جوایزی نیز برای شکل گیری پرشور سفال دارد. به عنوان یک ورزشکار و مدل لباس ورزشی ، ایمان او را تشویق می کند که بهترین باشد ، بهترین زندگی کند و همیشه مثبت اندیش باشد.

اف سی کارینا

“وقتی خیلی دوست داری و می خندی. شما زندگی زیبایی دارید. “

این عضو الهام بخش ، رکوردشکن و بی توجه به گرانش را در اینستاگرام دنبال کنید @ karina.nicoldine انگیزه بیشتری!

اعضایی که آن را جابجا می کنند حرکت می کنند.

هیچ چیز نمی تواند آرامتر یا شدیدتر از یک چرخه خوب یوگا باشد. در اینستاگرام ، @ cloud9yogi را برای زنجیره پویای یوگا که همچنان ادامه دارد و تعادل ایجاد می کند ، معرفی می کنیم. برخی از حرکات او فواید شگفت انگیزی برای ذهن و بدن دارد.

چین های جلو:

یک راه عالی برای شروع یوگا این است که به جلو خم شوید. ژستی که می توانید در هر مکانی انجام دهید ، به شما کمک می کند کل پشت خود را از سر تا پاشنه بکشید. همچنین به آرامش سیستم عصبی کمک می کند و حداکثر آرامش را برای بدن فراهم می کند.

افتتاح کننده های باشگاه:

بازکننده های مفصل ران در طول یوگا نه تنها به کشش باسن و باز شدن ستون فقرات کمک می کند ، بلکه دامنه کلی حرکات و گردش خون را در بدن بهبود می بخشد. این به ایجاد یک حرکت پر انرژی در بدن کمک می کند که تنش ذخیره شده را برطرف می کند.

خم شدن پشت:

هیچ جلسه یوگا نباید بدون خم شدن پشت تکمیل شود. این حالت سبک به بهبود وضعیت بدن ، کشش ستون فقرات و افزایش میزان اکسیژن کمک می کند. همچنین می تواند به کاهش استرس و اضطراب کمک کند.

حتماً @ cloud9yogi را در اینستاگرام دنبال کنید تا مدارهای بیشتری را بیاموزید و داستان الهام بخش آن را بخوانید.

تو قوی هستی!

گرگ و میش تابستانی شروع به چشمک زدن و فرود به افق می کند. اگر اوضاع خارق العاده شد ، فقط یک چیز را به خاطر بسپارید: شما به اینجا آمدید. با سرسختی و هرگز تسلیم نشدن ، پشت سر خود را لگد کردید تا به جایی که امروز هستید برسید. طبق نظر همه تناسب اندام ارتباط یک نقطه قوت واقعی است. در نتیجه بیشتر! شما برای همه ما الگو هستید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *