نیویورک پست ، شریک SBJ برای پخش رسانه های ورزشی جدید

دسته‌بندی نشده


دو قرائت لازم در زمینه رسانه های ورزشی به زودی اجباری خواهد بود.

رسانه های ورزشی

نیویورک پست و Sports Business Journal روز پنجشنبه اعلام کردند که با هم همکاری می کنند تا یک رسانه ورزشی جدید را با حضور اندرو مارچند از The Post و SBJ جان اوراند منتشر کنند.

همکاری بین دو ورزش سطح بالا دو بهترین روزنامه نگار رسانه ای ورزشی را گرد هم می آورد. پادکست Marchand و Ourand مشاغل رسانه های ورزشی را فراتر از سیگنال صوتی ، از جمله تهیه کنندگان اصلی اخبار ، رویدادهای آنلاین ، رتبه بندی ها و روندهای صنعت پوشش می دهد.

شان جیانکولا ، مدیر عامل نیویورک پست گفت: “ما خوشحالیم که با Sports Business Journal همکاری می کنیم تا این دو صدای معروف را در رسانه های ورزشی گرد هم آوریم.” “پخش رسانه های ورزشی Marchand و Ourand برای هر طرفدار ورزش ضروری خواهد بود و ما مشتاقانه منتظر گسترش پوشش ورزشی Post با این افزودنی هیجان انگیز هستیم.”

آبه مدکور ، ناشر و سردبیر اجرایی Sports Business Journal ، می گوید: “نیویورک پست خوانندگان باهوش و باهوشی را جذب می کند که ورزش خود را می شناسند و قدر آن را می دانند.” وی گفت: “ما مشتاقانه منتظریم تا ردیابی آنها را با پایگاه صنعت Sports Business Journal آشتی دهیم و همه ما دو صدای مهم را در رسانه های ورزشی در حال بحث و بحث درباره بزرگترین داستانهای روز خواهیم شنید.

قسمت ها به صورت هفتگی چهارشنبه ها از 6 اکتبر منتشر می شود. پادکست های رسانه ای Marchand و Ourand Sports را در Apple Podcast ، Spotify یا هر پلت فرم گوش دادن پیدا کنید. و از NYPost.com/Podcasts دیدن کنید.

تبلیغات را اینجا گوش دهید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *