چهارشنبه مهر 28 1400

نکات موفقیت آمیز کاهش وزن سالن های ورزشی فیتنس فیتنس

دسته‌بندی نشده


یک کاسه میوه برای کاهش وزن سالم

وزن کم کنید. * آه می کشد

بله ، مبارزه برای کاهش وزن واقعی است – و در حالی که ما می خواهیم ظاهر و احساس بهتری داشته باشیم (فوراً) – این فقط سخت است! و اگر مطمئن نیستید چگونه پیش بروید ، این کار حتی دلهره آورتر به نظر می رسد.

متأسفانه ، هیچ راه حل جهانی برای کاهش وزن وجود ندارد. همه ما انواع بدن و اهداف متفاوتی داریم. و در حالی که ظاهر خوب و احساس اعتماد به نفس یک انگیزه عالی برای از دست دادن این پوندهای ناخواسته است ، کاهش وزن مزایای سلامتی بسیاری دیگر را نیز به همراه دارد.

بنابراین قبل از اینکه به “چگونه” بپردازیم ، بیایید به “چرا” نگاه کنیم. با تغییر شیوه زندگی خود برای کاهش وزن سالم ، می توانید رفاه خود را از طرق مختلف بهبود بخشید:

  • استرس زانو ، مچ پا و پا را از بین می برد.
  • تنش کمر را کاهش می دهد.
  • خطر بیماری های مزمن مانند دیابت ، فشار خون بالا ، کلسترول بالا و بیماری های قلبی را کاهش می دهد.
  • خواب را بهبود می بخشد و خطر آپنه خواب را کاهش می دهد.

این چیز خوبی است ، درست است؟

با تعهد قوی برای بهبود سلامتی شروع کنید ؛ و به نوبه خود شروع به احساس قوی تر ، مطمئن تر و تحت کنترل خواهید کرد.

دستور العمل برای نتایج

  • اهداف تعیین کنید.هنگامی که تصمیمی گرفتید و آن را جدی گرفتید ، کمی وقت بگذارید و دوره خود را برنامه ریزی کنید. به آرامی شروع کنید و هدفی را انتخاب کنید که بتوانید به آن برسید. شما می خواهید مطمئن باشید که زود موفق می شوید – این به شما انگیزه می دهد تا به راه خود ادامه دهید! صبور باشید و آرام عمل کنید. این یک راه حل یک شبه نیست ، اما ذهن و بدن شما از تلاش های شما برای بهبود سلامتی قدردانی می کند!
  • به رژیم غذایی خود توجه کنید.کاهش وزن شامل چیزی فراتر از ورزش است. آنچه مصرف می کنید به ورزش و کالری سوزی شما کمک می کند. وقتی از یک مغازه خواربارفروشی خرید می کنید عادت داشته باشید که برچسب بخوانید و از شکر ، چربی های اشباع و ترانس و سدیم خودداری کنید. این عناصر در بسیاری از غذاهایی که می خورید پنهان شده است ، به ویژه غذاهای کنسرو شده و فرآوری شده. میوه ها و سبزیجات تازه (به ویژه برگهای سبز تیره) ، گوشت بدون چربی ، محصولات لبنی کم چرب یا کم چرب و غذاهای پر فیبر را با دقت انتخاب کنید. مقدار زیادی آب بنوشید-الکل و نوشیدنی های پرکالری مانند نوشابه را محدود کنید. و خوردن را از دست ندهید! تامین پروتئین و کربوهیدراتهای پیچیده مانند کینوا ، بلغور جو دوسر ، غلات کامل و لوبیا برای بدن بسیار مهم است.
  • حرکت را شروع کنید.به آرامی با مشارکت در فعالیتهایی که از آنها لذت می برید شروع کنید و یک روال معمول ایجاد کنید که از آن پیروی خواهید کرد. لازم نیست ساعت ها را روی تردمیل بگذرانید ، به خصوص اگر به چنین ورزش هایی عادت ندارید. 30 دقیقه پیاده روی کنید یا دوچرخه سواری کنید. چند چرخ را بشویید. نکته اصلی این است که ضربان قلب خود را افزایش دهید و سوخت و ساز بدن خود را افزایش دهید تا کالری بسوزانید. در ابتدا زیاده روی نکنید ، فقط قدم های کوچک بردارید. خواهید دید که با عملکرد عضلات استقامت شما افزایش می یابد.

Freedom Fitness در 4 مکان در Corpus Christi بزرگتر واقع شده است تا بتوانید در سفر خود با شما همکاری کنید. باشگاه های ما علاوه بر تمرینات شخصی ، تجهیزات کاردیو ، فرصت های تمرین گروهی (Zumba FUN) و اردو ارائه می دهند.

با ما تماس بگیرید و نزدیکترین مکان Freedom Fitness را پیدا کنید – ما به شما ایمان داریم و آماده حرکت هستیم!

همیشه قبل از شروع هرگونه برنامه کاهش وزن یا ورزش با پزشک خود مشورت کنید.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *