نکات جس برای داشتن روحیه متعادل

دسته‌بندی نشده


دانستن اینکه افسردگی یکی از شایع ترین شرایط است و برآورد شده است که بیش از 300 میلیون نفر را در سراسر جهان تحت تأثیر قرار داده است ، یک آمار تکان دهنده و غم انگیز است. این حدود 4.4 درصد از جمعیت جهان است. اعداد مورد انتظار باید بیشتر باشد زیرا بسیاری از موارد تشخیص داده نشده است. در طول همه گیری جهانی ، اختلالاتی مانند اضطراب ، استرس و خلق و خوی بد ، که همه آنها به هم مرتبط هستند و می توانند در علائم افسردگی نقش داشته باشند ، در سراسر جهان حتی بیشتر نمایان می شود. Lifeline اخیراً به بالاترین حد خود در 58 سال گذشته رسیده است و تعداد تماس ها 50 درصد افزایش یافته است – این همه چیز را در مورد وضعیت سلامت روان ما در حال حاضر نشان می دهد.

من آشکارا با سلامت روانی خود مبارزه کرده ام و بسیار مشتاق صحبت کردن ، حمایت از یکدیگر و رفع انگ در مورد این موضوع هستم. در طول سفر درمانی ، یک چک لیست از شیوه ها و ابزارهایم تهیه کردم که واقعاً به من کمک کرد در دوران سخت تری زنده بمانم و روحیه ام را متعادل کنم. امیدوارم این مورد به شما نیز کمک کند.

مدیریت سطح استرس من

این کلید یک خلق سالم متعادل است. 8-9 ساعت خواب (ضروری) ، 10 دقیقه ورزش تنفسی و پیاده روی در طبیعت هر روز واقعاً استرس را کاهش می دهد و روحیه را بالا می برد.

همه آن ماکروهای مهم را بخورید

خلق و خوی بد ممکن است با افت قند خون همراه باشد. با اطمینان از خوردن کربوهیدراتهای پیچیده ، پروتئین ها ، فیبرها و سبزیجات با انتشار آهسته با هر وعده غذایی ، قند خون خود را متعادل می کنید ، که باعث می شود در خلق و خوی پایدار باشید. توجه داشته باشید که شما از قندها / کربوهیدراتهای تصفیه شده استفاده می کنید زیرا این می تواند منجر به افت قند خون شما شود که بر روحیه شما تأثیر می گذارد.

چربی ها و پروتئین های سالم

این مواد مغذی می توانند از تولید سالم انتقال دهنده های عصبی مانند سروتونین پشتیبانی کنند. بنابراین مهم است که هر دو را در هر وعده غذایی قرار دهید.

الکل را در نظر داشته باشید

جامعه من می داند که من در تعادل کامل هستم ، این بدان معناست که من از نوشیدن الکل آگاهانه و معتدل لذت می برم. من شراب فرانسوی و کوکتل جین را دوست دارم. با این حال ، ما باید توجه داشته باشیم که الکل می تواند یک اثر افسرده کننده داشته باشد که می تواند بر روحیه ما در روز بعد از مصرف تأثیر بگذارد. مهم است که به نحوه واکنش خود نسبت به الکل توجه کنید و عادات خود را بر این اساس تنظیم کنید. 2-3 نوشیدنی برای من مناسب است ، اما بیشتر از آن می تواند بر روحیه من تأثیر منفی بگذارد.

شنا در اقیانوس

هر بار روحیه را بالا می برد! یا پیاده روی در هوای تازه نیز روحیه را بالا می برد.

مرزهای رسانه های اجتماعی

این واقعاً بسیار مهم است. من معتقدم که هجوم اطلاعات و مقایسه ها در رسانه های اجتماعی واقعاً می تواند بر تولید انتقال دهنده های عصبی در مغز ما تأثیر بگذارد و بنابراین بر روحیه ما نیز تأثیر می گذارد. ما باید در دنیایی که در آن زندگی می کنیم مرزهایی را تعیین کنیم تا احساس آرامش و آرامش پیدا کنیم. قانون شخصی من این است که همه شبکه های اجتماعی را تا سال 2030 خاموش می کنم. من حتی برنامه اینستاگرام خود را حذف می کنم. زندگی من را تغییر داد.

وقت با شوهر و عزیزان

همیشه ، همیشه باعث می شود احساس بهتری داشته باشم. اما این نکته نیز مهم است که بگوییم زمانی که احساس خستگی یا خستگی می کنم ، نه گفتن به توافق های اجتماعی خوب است.

اضافه

من همچنین دوست دارم 2 بار مکمل – دوزهای بالای روغن ماهی و عصاره زعفران – ارائه دهم ، زیرا مطالعات سلامت روانی هر دو آنها واقعاً قوی است.

زعفران آخرین عنصری است که باید به آن توجه کنم و از تحقیقات او بسیار تحت تأثیر قرار گرفته ام. راه حل هایی برای بهبود علائم خلقی تحت بالینی و حفظ استرس شامل محصولات طبیعی مانند زعفران ، گیاهی متعلق به خانواده Iridaceae ، همچنین معروف به Crocus sativus L. نشان داده شده است که یک نامزد امیدوار کننده است و از آن برای درمان علائم افسردگی استفاده می شود. یکی از رایج ترین یافته های مورد مطالعه در مورد مزایای زعفران ، داروی ضدافسردگی آن است. آزمایشات بالینی ارزیابی اثر زعفران در بیماران مبتلا به افسردگی خفیف تا متوسط ​​انجام شده است. مطالعات نشان داد که زعفران م thanثرتر از دارونما است.

به یاد داشته باشید که در صورت نیاز کمک ارائه می شود

بدانید که هرگز تنها نیستید و پشتیبانی همیشه برای شماست. اگر افکار مضری دارید ، از شما می خواهیم که در اسرع وقت با خانواده و دوستان خود تماس بگیرید و از پزشک متخصص Beyond Blue (1300 22 4636) یا Lifeline (13 11 14) از پزشک متخصص کمک بگیرید. من برای شما عشق و مراقبت زیادی ارسال می کنم.

پیوندها:

صدیقی ام جی ، صالح MSM ، بشارالدین SNBB و دیگران. زعفران (Crocus sativus L.): به عنوان یک داروی ضد افسردگی. J Pharm Bioallied Sciبه 2018 ؛ 10 (4): 173-180.

Jackson PA، Forster J، Khan J، Pouchieu C، Dubreuil S، Gaudout D، Moras B، Pourtau L، Joffre F، Vaysse C، Bertrand K، Abrous H، Vauzour D، Brossaud J، Corcuff JB، Capuron L، Kennedy DO به اثرات مکمل عصاره زعفران بر خلق و خو ، بهزیستی و پاسخ به استرس روانی اجتماعی در بزرگسالان سالم: گروه های تصادفی ، دوسوکور ، موازی ، کارآزمایی بالینی. Front Nutr. 2021 1 فوریه 7: 606124.

سازمان بهداشت جهانی. افسردگی و سایر اختلالات روانی شایعبه ژنو: ارزیابی سلامت جهانی (2017).

Cuijpers P ، de Graaf R ، van Dorsselaer S. افسردگی خفیف: مشخصات خطر ، ناتوانی عملکردی ، استفاده از مراقبت های بهداشتی و خطر ابتلا به افسردگی اساسی. J بر اختلاف نظرها تأثیر می گذارد. 2004 آوریل ؛ 79 (1-3): 71-9.

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *